Splinter Cell: Double Agent: Shanghai - Hotel (1) Misja 5
Aktualizacja:
Shanghai - Hotel
Czas i miejsce akcji: Szanghaj, Chiny; 6 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Reach Aswat's room 2406 (Przedostań się do pokoju doktora Aswata)
2) [JBA] Extract via Emile's helicopter (Ewakuuj się przy użyciu śmigłowca)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Sample Red Mercury (Pobierz próbkę Red Mercury)
2) [NSA] Kill Dr. Aswat (Zabij doktora Aswata)
3) [JBA] Get Aswat's notes from his room (Zdobądź notatki doktora Aswata)
4) [NSA] Record the secret meeting (Nagraj przebieg tajnego spotkania)
5) [NSA] Infiltrate Hotel (Przedostań się do hotelu)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Complete mission without alerts* (Ukończ całą misję bez wszczynania alarmów)
2) [NSA] Infiltrate the hotel without alerts* (Przedostań się do hotelu bez wszczynania alarmów)
3) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj cywilów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek tradycyjnie już czeka Cię ciekawie zrealizowany filmik (#1; #2), który z czasem przekształci się w częściowo interaktywny przerywnik. Wysłuchaj tego co kolega z organizacji JBA ma do powiedzenia. Zauważysz też, że pilot śmigłowca został otruty.
![]() | ![]() |
Przed Tobą bardzo prosta mini-gra. Musisz ustabilizować tor lotu śmigłowca, wykorzystując dwa klawisze kierunkowe (#1). Nie powinno ci to sprawić żadnych problemów. Po chwili gra ponownie przejmie kontrolę nad maszyną (#2). Zaczekaj aż wyląduje ona na dachu. Wysłuchaj dodatkowych komentarzy. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad głównym bohaterem.
![]() | ![]() |
Podczas rozgrywania tej misji radziłbym często korzystać z noktowizora. Na początek będziesz musiał wspiąć się na niewielką półkę złożoną z palet (#1). Podskocz teraz do góry, tak aby chwycić się wyżej położonej półki (#2). Musisz teraz przeskoczyć przez barierkę. Strażnikami nie musisz się jeszcze martwić, gdyż powinni ze sobą rozmawiać.
![]() | ![]() |
Teraz musisz szybko podejść do drabiny (#1), prowadzącej na dach tego budynku. W dalszym ciągu nie powinieneś martwić się wartownikami. Oczywiście nie możesz się tu zbytnio ociągać. Zaczekaj aż wartownik odejdzie w lewo, podejdź do dużej konstrukcji i zjedź po linie na dach sąsiedniego budynku. Zapisz tu sobie stan gry. Teraz musisz wskoczyć na znajdującą się tu metalową konstrukcję (#2). W miarę możliwości staraj się nie wywoływać zbyt dużego poruszenia.
![]() | ![]() |
Zeskocz na dół i przejdź po deskach (#1) na znajdujący się tu niewielki kontener. Wykorzystaj wolną chwilę do tego żeby przyjrzeć się patrolującym ten teren wartownikom (#2). Nie możesz zeskoczyć na dół, gdyż straciłbyś tu dużo energii. Zamiast tego spróbuj chwycić się kontenera. Nie zeskakuj jeszcze na niższą półkę.
![]() | ![]() |
Musisz zaczekać na odpowiedni moment. Strażnicy powinni rozejść się w przeciwne strony. Zeskocz na dół i ruszaj przed siebie (#1). Musisz dotrzeć do niewielkich schodów, po których należy oczywiście wyjść (#2). Nie wywołuj zbyt dużego hałasu, gdyż mógłbyś doprowadzić do wszczęcia alarmu.
![]() | ![]() |
Ponownie radziłbym zapisać stan gry, choć kolejne kroki nie będą zbyt skomplikowane. Znajdziesz się przy dużym dźwigu. Podejdź do niewielkiego pudełka. Otwórz drzwiczki (#1), a następnie skorzystaj z konsoli. Będziesz musiał włamać się do systemu. Zauważ, że na zaliczenie mini-gry masz mniej czasu. Na szczęście po zaliczeniu tego poziomu odblokujesz ulepszone narzędzie do łamania zabezpieczeń. Po włamaniu się do systemu wybierz opcję wyłączenia świateł. Powinien się tu zjawić wartownik (#2). Nie musisz się go obawiać, gdyż zatrzyma się na schodach.
![]() | ![]() |
Przeciwnik nie skorzysta też z latarki, tak więc nie musisz się chować. Zaczekaj aż sobie pójdzie. Skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny (#1), ze zlokalizowaniem której nie powinieneś mieć dużych problemów. Ruszaj prosto. Przejdź po wąskim metalowym fragmencie. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym zapali się ikonka skorzystania z liny (#2).
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















