Splinter Cell: Double Agent: Cozumel - Cruise Ship (1) Misja 7.1
Aktualizacja:
Cozumel - Cruise Ship
Czas i miejsce akcji: luksusowy statek rejsowy Cozumel, Meksyk; 27 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Place the JBA's bomb (Podłóż bombę w odpowiednim miejscu)
2) [JBA] Dive to extraction (Ucieknij ze statku)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Get detonation frequency (Zdobądź informację na temat częstotliwości, która zostanie użyta do wysłania sygnału)
2) [NSA] Place smoke bomb (Podłóż bombę dymną, tak aby wywołać zamieszanie na statku)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj niewinnych postaci)
2) [JBA] Reach pool deck without alerts* (Przedostań się w okolicę głównego basenu bez wszczynania alarmów)
3) [JBA] Place bombs without alerts* (Podłóż bomby bez wszczynania alarmów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego główny bohater wysłucha wytycznych ze strony Lamberta. Będziesz musiał zapobiec eksplozji, ale całość rozwiązać w taki sposób żeby nie wywołać podejrzeń ze strony JBA. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad Fisherem (#2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności podejdź do telewizora. Odnajdziesz tu przydatne przedmioty do karabinu, które warto byłoby oczywiście podnieść (#1). Zignoruj pukających do drzwi wartowników. Wyjdź na balkonik i przeskocz przez balustradę (#2), tak aby zawisnąć w powietrzu. Zacznij przesuwać się w prawo.
![]() | ![]() |
Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1). Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz się musiał zatrzymać. W dalszym ciągu przesuwaj się więc w prawo (#2). Stojącego na niewielkim balkoniku wartownika nie musisz się obawiać, gdyż nie zostaniesz przez niego zauważony.
![]() | ![]() |
Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1). Chodzi oczywiście o to żeby jeden z nich odszedł z tego miejsca. Podciągnij się do góry, tak aby znaleźć się na balkoniku (#2). Kucnij i ostrożnie wejdź do środka. Zatrzymaj się przy pierwszym dużym obiekcie. Zapewni ci on bowiem dobrą zasłonę. ZAPISZ też stan gry!
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1). Znajdują się one po Twojej prawej stronie. Zwróć także uwagę na idącego w tą stronę gostka (#2). Musi on koniecznie skręcić, zanim zdecydujesz się podjąć dalsze działania.
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie (#1). Następnie skręć troszeczkę w prawo, tak aby przebiec przez centralną część kasyna. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiego stołu (#2), przy którym zatrzymaj się. Zapisz też stan gry.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się. Zacznij przemieszczać się w stronę oświetlonego pomieszczenia (#1). Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wykonać kilka czynności. Zneutralizuj kamerę ładunkiem EMP. Radziłbym też zniszczyć źródło światła (#2). Masz tu do wykonania kilka czynności, tak więc radziłbym się na to zdecydować. Gdyby zdarzyło się tak, że strzał zostanie usłyszany (korzystaj z pistoletu), schowaj się w szafce.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz. Kamery nie musisz się obawiać, gdyż nie posiada ona noktowizora. W sejfie (#1) odnajdziesz kilka granatów. Zdecydowanie ważniejsze jest jednak to żeby zbliżyć się do kratki wentylacyjnej. Wciśnij odpowiednią ikonkę (#2), tak aby zaliczyć jeden z głównych celów dla NSA.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















