Splinter Cell: Double Agent: Cozumel - Cruise Ship (1) Misja 7.1
Aktualizacja:
Cozumel - Cruise Ship
Czas i miejsce akcji: luksusowy statek rejsowy Cozumel, Meksyk; 27 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Place the JBA's bomb (Podłóż bombę w odpowiednim miejscu)
2) [JBA] Dive to extraction (Ucieknij ze statku)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Get detonation frequency (Zdobądź informację na temat częstotliwości, która zostanie użyta do wysłania sygnału)
2) [NSA] Place smoke bomb (Podłóż bombę dymną, tak aby wywołać zamieszanie na statku)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj niewinnych postaci)
2) [JBA] Reach pool deck without alerts* (Przedostań się w okolicę głównego basenu bez wszczynania alarmów)
3) [JBA] Place bombs without alerts* (Podłóż bomby bez wszczynania alarmów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego główny bohater wysłucha wytycznych ze strony Lamberta. Będziesz musiał zapobiec eksplozji, ale całość rozwiązać w taki sposób żeby nie wywołać podejrzeń ze strony JBA. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad Fisherem (#2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności podejdź do telewizora. Odnajdziesz tu przydatne przedmioty do karabinu, które warto byłoby oczywiście podnieść (#1). Zignoruj pukających do drzwi wartowników. Wyjdź na balkonik i przeskocz przez balustradę (#2), tak aby zawisnąć w powietrzu. Zacznij przesuwać się w prawo.
![]() | ![]() |
Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1). Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz się musiał zatrzymać. W dalszym ciągu przesuwaj się więc w prawo (#2). Stojącego na niewielkim balkoniku wartownika nie musisz się obawiać, gdyż nie zostaniesz przez niego zauważony.
![]() | ![]() |
Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1). Chodzi oczywiście o to żeby jeden z nich odszedł z tego miejsca. Podciągnij się do góry, tak aby znaleźć się na balkoniku (#2). Kucnij i ostrożnie wejdź do środka. Zatrzymaj się przy pierwszym dużym obiekcie. Zapewni ci on bowiem dobrą zasłonę. ZAPISZ też stan gry!
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1). Znajdują się one po Twojej prawej stronie. Zwróć także uwagę na idącego w tą stronę gostka (#2). Musi on koniecznie skręcić, zanim zdecydujesz się podjąć dalsze działania.
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie (#1). Następnie skręć troszeczkę w prawo, tak aby przebiec przez centralną część kasyna. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiego stołu (#2), przy którym zatrzymaj się. Zapisz też stan gry.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się. Zacznij przemieszczać się w stronę oświetlonego pomieszczenia (#1). Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wykonać kilka czynności. Zneutralizuj kamerę ładunkiem EMP. Radziłbym też zniszczyć źródło światła (#2). Masz tu do wykonania kilka czynności, tak więc radziłbym się na to zdecydować. Gdyby zdarzyło się tak, że strzał zostanie usłyszany (korzystaj z pistoletu), schowaj się w szafce.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz. Kamery nie musisz się obawiać, gdyż nie posiada ona noktowizora. W sejfie (#1) odnajdziesz kilka granatów. Zdecydowanie ważniejsze jest jednak to żeby zbliżyć się do kratki wentylacyjnej. Wciśnij odpowiednią ikonkę (#2), tak aby zaliczyć jeden z głównych celów dla NSA.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
Prawdziwy agent nie powinien mieć skrupułów.
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Mam ten poradnik mam z WEG 07 z aktualizacji i mam te zakładki pomieszane klikam na jakąś misje a mi tu wyskakuje spis treści wy też tak macie ?
Bemsyo --> Spróbuj podchodząc do sejfu (gdy Sam zaczyna wykonywać tę akcję, ale ekran się jeszcze nie załadował) trzymać już jeden wciśnięty kursor.
mam problem w shanghaiu i w NYC 2 sejfy nie dają sie otworzyc choć dusze klawisze kierunkowe!!! co mam zrobić"???
Stranger, jak dla mnie ten poradnik to lipa, poszedłeś na totalną łatwiznę olewając jedno z założeń gry - czyli bycie niezauważonym :/
według mnie napracowałeś się na marne, bo przejście gry, jak piszesz, "pozwalając sobie na ogłuszenie wrogu tu czy tam" to żaden wyczyn.
tą część SC skończyłem ze średnim wynikiem 91% nie wykonując tylko jednego zadania - uratowania kobiety z autobusu w kinshasie (nie licząc do średniej planszy JBA HQ4, bo tam nie ma podanego wyniku na koniec). gdybym sobie odpuścił starania, to grę pewnie załatwiłbym w parę wieczorów... ale satysfakcja raczej marna z tego by była.
chlopaki ja tez fruwam po scianach w szanghaju, pomocy. gg 2091362
Elkaczorro zrobiłeś coś w shanghaju?
mam ten sam problem w misji w shanghaju sam spada przy przechodzeniu na swiecące rury wiszac na gzymsie ma ktos jakiś pomysł?
Minimalne wymagania (Splinter Cell: Double Agent )
Celeron 2,6 GHz, 768 MB RAM (przy 512 czasem wywala na pulpit poza tym długo ładuje), Grafika z pixel / vertex shader 3.0 (minimum GeForce 6500 lub Radeon X1600)
PUJDZIE A CIEKAWI MNIE ILE MIAŁES GHz BO DO TEJ GRY JEST NAJMIESZE 2.30GHz
ALE ZATO MUSI BYĆ 1GB RAM NO I ODPOWIEDNIA KARTA GRAFICZNA
właśnie nabyłem athlona x2 3800+ 2 ghz pozostałe wymagania spełniam kurcze ciekawe czy mi pujdzie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















