Splinter Cell: Double Agent: Kansas - Ellsworth Penitentiary (2) Misja 2
Aktualizacja:
Sąsiedni korytarz jest patrolowany przez pojedynczego wartownika. Zaczekaj na odpowiedni moment do wykonania pierwszego kroku (#1). Strażnik nie może Cię zauważyć, gdyż zaowocowałoby to wszczęciem alarmu. Najprościej będzie go dopaść, a następnie znokautować (#2). Pamiętaj tylko o tym żeby nie wywołać zbyt dużego hałasu.
![]() | ![]() |
Zneutralizowanego strażnika możesz przenieść do środkowej części tego korytarza, ale nie jest to wymagane. Zainteresuj się drzwiami (#1). Będziesz musiał pokonać kolejne zabezpieczenie w postaci zamka (#2). Otwórz drzwi. Zanim zdecydujesz się cokolwiek więcej zrobić, zapisz sobie stan gry. Czekają Cię bowiem dość ryzykowne posunięcia.
![]() | ![]() |
Na początek radziłbym schować się w nieoświetlonym miejscu (#1). Wykorzystaj wolną chwilę, tak aby przyjrzeć się posunięciom dwóch strażników, którzy walczą z więźniami. W pierwszej kolejności spróbuj znokautować gostka, który znajduje się na drugim końcu tego pomieszczenia. Następnie załatw jego kolegę (#2). Za każdym razem zapisuj stan gry. Nie musisz się tu śpieszyć, ale zadbaj o to żeby żaden z wartowników nie spostrzegł ciała swojego kolegi.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu obu przeciwników będziesz musiał przedostać się do korytarza prowadzącego do kolejnej lokacji (#1). Pamiętaj o tym żeby trzymać się obiektów zlokalizowanych po Twojej lewej stronie (#2). Nie należy tu biec, gdyż mógłbyś zostać przez jednego z wartowników okupujących górny balkonik.
![]() | ![]() |
Ustaw się w ukazanym na screenie miejscu (#1) i zaczekaj na kolejnego strażnika (#2). Musisz być bardzo ostrożny, gdyż może on skorzystać z latarki. Po raz kolejny radziłbym także zapisać stan gry. Zaczekaj aż wartownik się tu zbliży, a następnie w efektowny sposób go znokautuj.
![]() | ![]() |
Wspomniana czynność nie jest wymagana do osiągnięcia sukcesu. Mógłbyś się też od razu skierować w lewo (#1). Musiałbyś się jednak śpieszyć, tak aby nie zostać złapanym. Skieruj się do zamkniętych drzwi (#2), które w dobrze poznany sposób będziesz musiał otworzyć. Wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Skieruj się oczywiście w stronę schodów, które prowadzą na wyższy poziom. Uważaj na znajdującego się tu wartownika (#1), którego wypadałoby ogłuszyć. Musisz zaczekać aż zacznie on iść na wyższy poziom. Uważaj jednak żeby nie spadł ze schodów. Wracaj się na niższe piętro. Na komputerze znajdziesz dwa niezbyt interesujące maile. Obróć się w prawo i podnieś broń (#2), z której nie będziesz jednak musiał korzystać.
![]() | ![]() |
Ruszaj na wyższe piętro. Jak zapewne zauważyłeś, jeden z wartowników walczy z więźniami. Warto go odpowiednio wcześniej ogłuszyć. Jego śmierć nie będzie oznaczała zawalenia postawionych celów. Zmniejszony zostanie natomiast pasek zadowolenia agencji. Podejdź do znajdującego się tu komputera (#1). Musisz wybrać opcję Open All Cell Doors (#2) i rozwiązać dobrze znaną mini-grę.
![]() | ![]() |
W taki sposób zaliczysz jeden z dodatkowych celów tej misji. Możesz się też przyjrzeć uciekającym więźniom (#1), ale nie będzie to konieczne. Po raz kolejny będziesz mógł wybrać pomiędzy kilkoma ścieżkami. Ruszając na górę, dotarłbyś do windy. Ja jednak proponuję wyjść na zewnątrz (#2) i skierować się w prawo. Więźniów możesz ignorować, gdyż nie zostaniesz przez nikogo zaatakowany.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















