Splinter Cell: Double Agent: NYC - JBA HQ - Part 2 (3) Misja 6
Aktualizacja:
Przed Tobą kolejna porcja skradania się. Musisz poruszać się z MINIMALNĄ prędkością. Na początek skieruj się w prawo. Skorzystaj z wąskiego przejścia pomiędzy meblami (#1). Docelowo będziesz musiał dotrzeć do szafki z dokumentami (#2).
Uwaga! Może się zdarzyć tak, iż Enrica wstanie i zacznie przeszukiwać pomieszczenie. Musisz szybko wrócić się do wąskiego przejścia i błyskawicznie opuścić pomieszczenie. Najlepiej też zamknij za sobą drzwi.
![]() | ![]() |
Ponownie będziesz musiał skorzystać z rurki (#1), tak aby ominąć znajdującą się w tym miejscu kamerę. Skieruj się do niezbadanych wcześniej drzwi. Ruszaj po schodach na górę. Po dotarciu na miejsce koniecznie zgaś światło (#2), tak aby nie zostać zauważonym. Zapisz tu też sobie stan gry. Czeka Cię kolejna solidna porcja skradania się.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w korytarzu z dwoma wartownikami. Jeden z nich śpi, drugi okazjonalnie patroluje korytarz. Na początek skieruj się w prawo, tak aby zgasić światło (#1). Teraz ruszaj prosto. Zwróć uwagę na śpiącego wartownika. Radziłbym się w tym miejscu ustawić (#2) i zaczekać aż zjawi się jego kolega. Powinien udać się w stronę przełącznika, tak aby z powrotem włączyć światło.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż strażnik przejdzie obok Ciebie i ruszaj przed siebie. Mijane po drodze pomieszczenie możesz całkowicie zignorować. Skieruj się w lewo. Znajdziesz tu drzwi, które będziesz musiał otworzyć (#1). Wejdź do środka. Upewnij się jednocześnie, że światło jest zgaszone. Zacznij skradać się do dalszej części pomieszczenia. Śpi tu jeden z bandytów. Musisz podejść do jego łóżka i przygotować mikrofon (#2). W odpowiednim momencie nagraj jego wypowiedź.
Uwaga! Nie możesz się tu zachowywać zbyt głośno, gdyż terrorysta mógłby się obudzić!!
![]() | ![]() |
Zanim jeszcze zdecydujesz się opuścić to pomieszczenie, zbadaj znajdujące się tu dwie szuflady (#1). Każda z nich przylega do łóżka. W ten sposób znajdziesz dwa kolejne dokumenty. Wracaj do wyjścia. Powinieneś zauważyć, iż jeden z wartowników siedzi na kanapie. Niestety, nie będziesz mógł teraz wyjść z pomieszczenia. Musisz zaczekać aż wyruszy na kolejny patrol (#2). Jednocześnie uważaj na Jamiego, który za kilkanaście sekund może zbliżyć się do tego pomieszczenia. On również nie może Cię zauważyć.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz w lewo. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do kolejnych drzwi, które należy oczywiście otworzyć (#1). Znajdziesz się w nowym pomieszczeniu. Na początek zbadaj kolejną szufladę (#2). Do odnalezienia pozostaną ci już tylko dwa przedmioty. Skorzystaj z bocznych drzwi, tak aby przejść do łazienki.
![]() | ![]() |
Skieruj się do otwartej okiennicy (#1). Będziesz musiał zeskoczyć na dół. Znajdziesz się na niewielkim dziedzińcu. Biegnij prosto. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiej skrzyni, na którą należy wskoczyć (#2). Następnie skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu rynny, po której będziesz mógł wyjść na górę.
![]() | ![]() |
Przesuń się teraz w prawo, a następnie przeskocz przez balustradę, tak aby znaleźć się na niewielkim balkoniku (#1). Obróć się w lewo i otwórz drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z sejfem. NIE PODCHODŹ do sejfu. Zamiast tego zbadaj to pomieszczenie oraz przyległą sypialnię. Odnajdziesz tu szuflady (#2) z potrzebnymi dokumentami. Przedmioty te warto oczywiście ze sobą zabrać.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















