Splinter Cell: Double Agent: NYC - JBA HQ - Part 1 (2) Misja 3
Aktualizacja:
W pierwszej kolejności będziesz musiał podejść do krawędzi półki, tak aby na ekranie pojawiła się dobrze znana ikonka (#1). Teraz musisz się zacząć odpowiednio odbijać, unikając jednocześnie przemieszczających się laserów. Po dotarciu na dół powinieneś zauważyć otwarte przejście (#2). W przeciwnym przypadku oznaczałoby to, iż po drodze popełniłeś jakiś błąd. Odpowiednio wcześniej dobrze byłoby zapisać stan gry.
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się do kolejnego korytarza (#1). Po raz kolejny czekają Cię pułapki laserowe, z którymi będziesz się jakoś musiał uporać. Zaczekaj aż laser zacznie się przesuwać. Wskocz teraz na półkę, a następnie schowaj się we wnęce (#2). Z wykonaniem tej czynności nie możesz się zbytnio pośpieszyć.
![]() | ![]() |
Tym razem będziesz musiał ominąć pierwszą wnękę, wskoczyć do drugiej (#1), a następnie zaczekać aż laser zacznie przemieszczać się w drugą stronę. Po pokonaniu tych pułapek będziesz już mógł skorzystać ze ścieżki, która prowadzi bezpośrednio do sejfu (#2). Nie wpadniesz tu już na żadne pułapki. KONIECZNIE zapisz stan gry.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał podejść do sejfu (#1). Czeka Cię tu niezbyt skomplikowana mini-gra. W pierwszej kolejności przytrzymaj prawy klawisz kierunkowy. Zaczekaj aż wszystkie trzy dyski zaczną się obracać. Jeden z nich musi zablokować się w odpowiedniej pozycji (#2). Zapali się zielona lampka.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zmienić kierunek poruszania się, trzymając lewy kursor. Zaczekaj na zaświecenie się drugiej lampki (#1). Na koniec ponownie przytrzymaj prawy klawisz kierunkowy. Po otwarciu sejfu automatycznie zaliczysz to zadanie. Możesz już wracać do centralnej części bazy. Skorzystaj z niewielkich drzwi (#2). Kawałek dalej odnajdziesz natomiast drabinę.
![]() | ![]() |
Otwórz właz i zacznij wracać się do centralnego pomieszczenia kompleksu (#1). Po drodze miniesz garaż i strzelnicę. Miejsca te możesz zignorować. Teraz zajmiemy się założeniem pluskwy na antenie. Obróć się w prawo. Powinieneś zauważyć tu drabinę, z której musisz skorzystać (#2). Koniecznie zapisz stan gry. Za chwilę będziesz się bowiem musiał skradać!
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na górze zaczekaj aż robotnicy przestaną ze sobą rozmawiać (#1). Spróbuj do nich podejść. Zauważ, że dopiero w pewnym miejscu będziesz mógł kucnąć. Spróbuj przedostać się do prawego korytarza (#2). Odnajdziesz tu drabinę, z której należy oczywiście korzystać. Ponownie zapisz stan gry.
![]() | ![]() |
Ostrożnie wyjdź z dziury. Musisz się błyskawicznie obrócić w lewo (#1). Ruszaj przed siebie. Teren ten powinien być patrolowany przez jednego z wartowników. Musisz za nim podążać, unikając jednocześnie jego wzroku (#2). Warto korzystać znajdujące się przy płocie obiekty. Po dotarciu do anteny skręć w lewo. Nie powinieneś zostać przez nikogo zauważony.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności będziesz musiał zneutralizować znajdujący się tu zamek (#1). Po wykonaniu tej czynności załóż pluskwę, dzięki czemu zaliczysz drugi główny cel tej misji. Teraz musisz zaczekać na wartownika, którego unikałeś kilka chwil wcześniej (#2). Zaczekaj aż zbliży się on do bramki, która prowadziła do anteny.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















