Splinter Cell: Double Agent: Kansas - Ellsworth Penitentiary (1) Misja 2
Aktualizacja:
Kansas - Ellsworth Penitentiary
Czas i miejsce akcji: Więzienie federalne Ellsworth; 1 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Help Jamie Washington Escape (Pomóż Jamie Washington w ucieczce)
2) [JBA] Hijack news helicopter (Ukradnij śmigłowiec)
Primary objectives (Główne cele)
1) [JBA] Rescue Jamie from guards (Uratuj Jamie przed strażnikami)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [JBA] Open cells to start riot (Otwórz cele więźniów w celu zorganizowania zamieszek)
2) [NSA] Don't kill guards (Nie zabij któregoś z wartowników)
3) [NSA] Escape without alerts* (Ucieknij z więzienia bez odkrywania swojej pozycji)
4) [NSA] Reach central tower without alerts* (Przedostań się do głównej wieży bez odkrywania swojej pozycji)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
W pierwszej kolejności będziesz musiał wysłuchać tego co Jamie ma do powiedzenia (#1). Po kilku chwilach otrzymasz od niego prezent. Dowiesz się też, że będziesz musiał zorganizować pomoc, tak aby zbiec z więzienia. Zerwij plakat (jest po lewej stronie) i wskocz do dziury. Po przedostaniu się do nowego miejsca będziesz musiał skorzystać z rynny (#2). Ta ścieżka jest bardzo liniowa, tak więc nie możesz się zgubić. Wskakuj do kolejnego szybu wentylacyjnego.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu możesz przyjrzeć się zamieszkom, które mają miejsce na dole (#1). Chwilowo nie musisz się obawiać żadnych wartowników. Skieruj się w lewo. Będziesz musiał wejść na niewielki szyb wentylacyjny (#2), dzięki czemu dotrzesz do jednej ze ścian.
![]() | ![]() |
Podejdź teraz do kratki wentylacyjnej. Będziesz musiał skorzystać z noża, aby ją wyrwać (#1). Samo wejście do szybu może sprawić ci trochę problemów. Spróbuj wycofać się, a następnie szybko podejść do dziury. Zacznij się czołgać. Po dotarciu do niewielkiego pomieszczenia podnieś okrągłą kratkę (#2). Zanim jednak wskoczysz do środka, koniecznie zapisz stan gry.
![]() | ![]() |
Gdy tylko znajdziesz się w większym pomieszczeniu, schowaj się w cieniu gdzie powinieneś być w miarę bezpieczny (#1). Jeśli chcesz, możesz spróbować omijać strażnika, ale byłoby to dość skomplikowane. Warto go więc ogłuszyć. Mógłbyś też skorzystać ze znajdującego się tu biurka (#2), tak aby w odpowiednim momencie się ukryć.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu tym możesz wykonać dwie czynności. W pierwszej kolejności skorzystaj z komputera (#1). Będziesz musiał złamać zabezpieczenia (dobrze poznana mini-gra), dzięki czemu poznasz kombinację do wszystkich zamków w okolicy (1403). Z kombinacji tej możesz od razu skorzystać. Znajduje się tu bowiem skrytka (#2). Otwórz ją i zabierz granaty dymne, z których będziesz mógł później korzystać.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz do zamkniętych drzwi (#1). Zaczekaj aż strażnik sobie pójdzie i przystąp do kolejnej mini-gry (#2). Tym razem będziesz musiał próbować przyciskać odpowiednie kursory. Na szczęście nie musisz się śpieszyć. Otwórz drzwi i skieruj się do klatki schodowej. Radziłbym zapisać tu sobie stan gry.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym miejscu (#1) będziesz musiał dokonać ważnego wyboru. Do Twojego celu prowadzą dwie różne ścieżki, które nie będą się właściwie przecinały. Zdecydowanie trudniejsza droga prowadzi przez drzwi, z których korzystał wartownik. Osobiście radziłbym więc skierować się na dół (#2). Droga ta jest nieco dłuższa, ale nie będziesz się musiał zbytnio namęczyć. Zobaczysz też więcej ciekawych rzeczy.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi i skieruj się w lewo. Ponownie otwórz drzwi. Teraz wprowadź odpowiednią kombinację (1403; #1). Znajdziesz się w pomieszczeniu z wykrywaczem metalu. Maszynę tę będziesz musiał unieszkodliwić. Możesz to zrobić na dwa sposoby - przeciąć znajdujące się po prawej stronie kable lub włamać się do komputera (#2). Osobiście radziłbym wybrać drugą opcję, gdyż w przeciwnym przypadku mógłbyś zostać zauważony przez wartownika. Do pokonania masz dobrze znaną mini-grę.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
Prawdziwy agent nie powinien mieć skrupułów.
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Mam ten poradnik mam z WEG 07 z aktualizacji i mam te zakładki pomieszane klikam na jakąś misje a mi tu wyskakuje spis treści wy też tak macie ?
Bemsyo --> Spróbuj podchodząc do sejfu (gdy Sam zaczyna wykonywać tę akcję, ale ekran się jeszcze nie załadował) trzymać już jeden wciśnięty kursor.
mam problem w shanghaiu i w NYC 2 sejfy nie dają sie otworzyc choć dusze klawisze kierunkowe!!! co mam zrobić"???
Stranger, jak dla mnie ten poradnik to lipa, poszedłeś na totalną łatwiznę olewając jedno z założeń gry - czyli bycie niezauważonym :/
według mnie napracowałeś się na marne, bo przejście gry, jak piszesz, "pozwalając sobie na ogłuszenie wrogu tu czy tam" to żaden wyczyn.
tą część SC skończyłem ze średnim wynikiem 91% nie wykonując tylko jednego zadania - uratowania kobiety z autobusu w kinshasie (nie licząc do średniej planszy JBA HQ4, bo tam nie ma podanego wyniku na koniec). gdybym sobie odpuścił starania, to grę pewnie załatwiłbym w parę wieczorów... ale satysfakcja raczej marna z tego by była.
chlopaki ja tez fruwam po scianach w szanghaju, pomocy. gg 2091362
Elkaczorro zrobiłeś coś w shanghaju?
mam ten sam problem w misji w shanghaju sam spada przy przechodzeniu na swiecące rury wiszac na gzymsie ma ktos jakiś pomysł?
Minimalne wymagania (Splinter Cell: Double Agent )
Celeron 2,6 GHz, 768 MB RAM (przy 512 czasem wywala na pulpit poza tym długo ładuje), Grafika z pixel / vertex shader 3.0 (minimum GeForce 6500 lub Radeon X1600)
PUJDZIE A CIEKAWI MNIE ILE MIAŁES GHz BO DO TEJ GRY JEST NAJMIESZE 2.30GHz
ALE ZATO MUSI BYĆ 1GB RAM NO I ODPOWIEDNIA KARTA GRAFICZNA
właśnie nabyłem athlona x2 3800+ 2 ghz pozostałe wymagania spełniam kurcze ciekawe czy mi pujdzie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















