Seven: The Days Long Gone: Skarbiec (The Vault)
Aktualizacja:
Skarbiec to finałowy dziesiąty główny quest gry Seven: The Days Long Gone. W trakcie zaliczania tego questu główny bohater musi dotrzeć do Arki oraz podjąć ważne decyzje, które wpłyną na dalszy kształt świata gry. Sam quest zakłada stoczenie co najmniej jednego pojedynku z silnym przeciwnikiem, aczkolwiek oferuje też spokojniejszą eksplorację.
Ważna uwaga - Zanim rozpoczniesz ten quest postaraj się zająć wszystkimi opcjonalnymi aktywnościami w świecie gry. Po ukończeniu głównej fabuły nie będziesz już mógł powrócić na Peh. Co więcej ukończenie ważniejszych pobocznych zadań gry ma wpływ na możliwość odblokowania jednego z jej zakończeń. Postaraj się w rezultacie ukończyć jak największą liczbą pobocznych questów opisanych w osobnych rozdziałach naszego poradnika.
Dotarcie do Arki


Wejście do Skarbca znajduje się za posterunkiem 06 w północnej części wyspy. Omiń posterunek lub zakup wizę 06 pozwalającą na przejście przez niego. Po dotarciu na miejsce obejrzysz cut-scenkę z odbywającego się protestu fanatyków. Do odgrodzonego obszaru wkrocz gdzieś z boku żeby nie znaleźć się nagle na celowniku wszystkich technomagów (zaatakują oni Teriela nawet jeśli on sam ma założony strój żołnierza technomagów). Po chwili załączy się nowy filmik przerywnikowy ukazujący atak biomantów na Skarbiec.
Po odzyskaniu kontroli nad Terielem powinieneś stać w krzakach obok wysokiego muru. Rozpocznij podróż w stronę Skarbca, w trakcie której ignoruj całkowicie walczące ze sobą postacie. Najlepiej w ogóle do nich nie zbliżać się żeby nie znaleźć się nagle na celowniku jakiegoś przeciwnika. Nie możesz od razu wkroczyć do Skarbca, bo dostępu do niego broni zapora energetyczna. Skieruj się na prawo od tej zapory. Dotrzyj do pokazanych na obrazku 1 skalnych półek przy przepaści. Rozpocznij w tym miejscu wspinaczkę. Docelowo musisz wspiąć się na dach dużego budynku i skorzystać z jednego ze świetlików z obrazka 2.

Po wskoczeniu do pomieszczenia z panelem kontrolnym bariery energetycznej pojawi się Savaash. Zmuszony zostaniesz do pokonania go. Savaash może przyjąć w tym pojedynku jedną z dwóch form:
- Jeżeli pod koniec głównego zadania Wspomnień czar pozostawiłeś Savaasha przy życiu to będzie on nadal człowiekiem. Savaash w tej postaci jest bardzo zwinny. Staraj się unikać jego ataków w walce wręcz, bo mogą one podpalać Savaasha. Szybko atakuj Savaasha po tym jak użyje bomby dymnej i ucieknie, bo może się zregenerować. Staraj się też sprawnie pozbywać przyzywanych przez niego pomocników. Po wygranym pojedynku warto zabrać jego sztylety (Savaash's Daggers).
- Jeżeli pod koniec głównego zadania Wspomnień czar odłączyłeś Savaasha od aparatury to przemienił się on w potężnego potwora. Savaash w tej postaci jest znacznie wolniejszy, ale może wyprowadzać bardzo silne ciosy. Rozważ atakowanie go na dystans gdy tylko pojawia się taka możliwość.

Niezależnie od przebiegu pojedynku z Savaashem po wygraniu go włam się do centralnego komputera żeby wyłączyć barierę i odpalić nową cut-scenkę. Włam się też do terminalu (lub użyj karty dostępu) żeby wyłączyć zaporę laserową. Dotrzyj do miejsca gdzie była bariera ochronna (po drodze ponownie unikaj walk) i wybierz nowo odblokowane przejście.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Główne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Duża fucha (The Job)
- Seven: The Days Long Gone: Przylot (Arrival)
- Seven: The Days Long Gone: Kontaktu brak (Lost Contact)
- Seven: The Days Long Gone: Azyl (Sanctuary)
- Seven: The Days Long Gone: W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole)
- Seven: The Days Long Gone: Ucieczka (Breakout)
- Seven: The Days Long Gone: Wspomnień czar (Memory Lane)
- Seven: The Days Long Gone: Zachowaj to w sekrecie
- Seven: The Days Long Gone: Trzewia bestii
- Seven: The Days Long Gone: Skarbiec (The Vault)
- Seven: The Days Long Gone: Główne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
