Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 6 (Wiza 06)
Aktualizacja:
Na stronie są opisy przejścia pobocznych zadań gry Seven: The Days Long Gone, które odblokowuje się podczas eksploracji szóstej strefy wyspy Peh. W strefie tej nie ma żadnego dużego miasta. Odnajdziesz tu natomiast m.in. posterunek kontrolny, ruiny oraz większe obozowisko myśliwych.
Podekscytowanie (All Aflutter)
Jak odblokować: Rozmowa z Teargulem w obozie myśliwych.

W obozowisku łowców w strefie 6 możesz być świadkiem rozmowy na temat planowanego polowania. Porozmawiaj na ten temat z myśliwym Teargulem. Możesz wyrazić chęć dołączenia do myśliwych, którzy mają w planach zabicie królowej jadostrzębów. Legowisko królowej jest na wschód od obozu łowców. Zeskakuj na niższe półki lub zjedź na linie żebym tam dotrzeć (quest możesz też zaliczyć po dotarciu i oczyszczeniu legowiska w pojedynkę, ale jest to niewskazane).
Wkrocz do gniazda. Po rozpoczęciu bitwy możesz skupić się wyłącznie na atakowaniu królowej lub pomagać innym łowcom w pozostaniu przy życiu. Docelowo musisz doprowadzić do zabicia królowej. Sam quest może zakończyć się na trzy sposoby:
- Łowcy przeżyli bitwę i chcesz rozstać się z nimi w zgodzie. Odbierz od nich standardową nagrodę.
- Łowcy przeżyli bitwę, ale chcesz większej zapłaty. Zaatakuj ich (wykorzystaj to, że są osłabieni), zabij i odszukaj kontrakt przy zwłokach jednego z nich. Z kontraktem udaj się do Eliasa w Wieży Strażników i odbierz od niego (dodatkową) nagrodę.
- Łowcy polegli w bitwie. Odszukaj kontrakt przy zwłokach jednego z nich. Z kontraktem udaj się do Eliasa w Wieży Strażników. Z kontraktem udaj się do Eliasa w Wieży Strażników i odbierz od niego nagrodę.
Uwaga - Przy zwłokach królowej możesz odnaleźć unikalną włócznię (Short Circuit), która zadaje obrażenia od elektryczności.
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poboczne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 1 (Wiza 01)
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 2 (Wiza 02)
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 3 (Wiza 03)
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 4 (Wiza 04)
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 5 (Wiza 05)
- Seven: The Days Long Gone: Zadania strefy 6 (Wiza 06)
- Seven: The Days Long Gone: Kontrakty technomagów
- Seven: The Days Long Gone: Pozostałe zadania
- Seven: The Days Long Gone: Poboczne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
