Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania w Seven The Days Long Gone?
Aktualizacja:
Możliwość używania przebrań to jeden z najbardziej przydatnych elementów gry Seven: The Days Long Gone. Poprawne korzystanie z nich potrafi znacząco ułatwić skradanie się oraz docieranie do tych lokacji w świecie gry, które domyślnie są pilnie strzeżone.

Przebranie najłatwiej możesz pozyskać zabijając określonego przeciwnika i okradając jego zwłoki. Bardzo ważne jest to żeby Teriel założył wszystkich pięć elementów pancerza - nakrycie głowy, napierśnik, rękawice, spodnie i buty (możesz korzystać z dowolnej broni, nie wpływa ona na skuteczność przebrania). O tym, że korzystasz z przebrania poinformuje Cię ikona wyświetlana w lewym górnym narożniku ekranu - pokazuje ją powyższy obrazek. W dalszej części strony zamieściliśmy wskazówki jakimi przebraniami warto zainteresować się w początkowej fazie gry.

Ze zdobytych przebrań nie możesz niestety korzystać bez jakichkolwiek ograniczeń. Używając ich musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach, bo w przeciwnym razie Teriel może zostać potraktowany jako wróg i zaatakowany.
- Podczas podróżowania w przebraniu możesz wbudzić podejrzenia u innych osób, np. u wybranych członków tego samego ugrupowania. Jest to symbolizowane zapełniającym się okręgem u ich stóp - przykład takiej sytuacji pokazuje powyższy obrazek. Musisz oddalić się od nich zanim okrąg całkowicie zapełni się, bo zostaniesz wtedy zdemaskowany.
- Korzystanie z przebrania może zablokować ci możliwość rozmawiania z wybranymi handlarzami czy zleceniodawcami questów, którzy również mogą stać się podejrzliwi i zaalarmować okolicę jeśli dostatecznie szybko nie oddalisz się od nich.
- Możesz zostać automatycznie zdemaskowany jeśli podczas używania przebrania zostaniesz przyłapany na morderstwie lub na wykonywaniu jakiejś zakazanej czynności. Do tej grupy można zaliczyć np. kradzież, włamanie czy przejście przez punkt kontrolny bez posiadania stosownych wiz.
- Jeżeli główny bohater zostanie zdemaskowany to przebranie przez pewien czas w ogóle nie będzie "działało" nawet jeśli zgubisz pościg i oddalisz się od miejsca gdzie wszczęty został alarm. Dobrym pomysłem jest posiadanie w inwentarzu drugiego "zapasowego" stroju (może to być zwykły pancerz lub komplet pozwalający użyć zupełnie innego przebrania) o ile pozwala ci na to limit udźwigu.
- Przebranie żołnierza technomagów (Technomagi Soldier)
- Przebranie biomanty (Biomancer)
- Przebranie strażnika Blackwood (Blackwood Guard)
- Przebranie pracownika wykopalisk (Excavation Worker)
Przebranie żołnierza technomagów (Technomagi Soldier)

Przebranie to możesz zdobyć np. po minięciu punktu kontrolnego 3 w drodze do miasta Mortbane w ramach zaliczania głównego zadania "Kontaktu brak". Po wyjściu z bazy znajdującej się przy punkcie kontrolnym natrafisz na pokazanego na obrazku pojedynczego żołnierza. Możesz zaatakować go z zaskoczenia i zabić. Jeśli cios w plecy od razu go nie zabije to nie pozwól na to żeby zbliżył się do bazy i zaalarmował swoich towarzyszy.
Założenie przebrania żołnierza ułatwi ci np. włamanie się do systemu nadzorującego pracę kolejki (odblokowanie opcji szybkiej podróży) czy zinfiltrowanie Portu Horyzont sąsiadującego z osadą Lewmer. Wspomniany strażnik ma również przy sobie klucz do pomieszczenia z terminalem systemu nadzorującego oraz kartę dostępu poziomu 1.
Przebranie biomanty (Biomancer)

Przebranie to możesz zdobyć podczas pobytu w mieście Mortbane odwiedzanym w ramach głównego questu "Kontaktu brak". Po mieście podróżują postacie reprezentujące różne rangi w szeregach biomantów. Najlepszym pomysłem jest zaatakowanie pokazanego na obrazku mnicha (Biomancer Monk), który pilnuje nieczynnej windy pozwalającej na opuszczenie miasta. Zaatakuj tę osobę ciosem z tyłu i tylko gdy w pobliżu nie ma innych wrogów. Jeśli mnich od razu nie zginie to szybko go dobij kolejnymi atakami bronią białą.
Założenie przebrania biomanty pozwoli ci wejść do kilku odgrodzonych lokacji na terenie miasta, które należy zbadać w poszukiwaniu śladów. Niestety w przypadku najpilniej strzeżonych miejscówek możesz zostać zdemaskowany nawet jeśli nie popełnisz w międzyczasie żadnego wykroczenia.
Przebranie strażnika Blackwood (Blackwood Guard)

Przebranie to bardzo ułatwia eksplorację dworu Blackwood (Blackwood Manor) zlokalizowanego w zachodniej części miasta Twierdza Strażnika (Warden's Hold). Eksploracja tego dworu jest częścią głównego zadania "W głab króliczej nory". Na terenie posiadłości spędzisz trochę czasu i możesz powrócić też w te okolice w ramach innych zadań i w rezultacie pozyskanie przebrania jest bardzo wskazane.
Przy głównych wejściach na teren posiadłości są zapory laserowe, ale możesz zinfiltrować ten teren np. doskakując do jednego z murków czy przechodząc po szybach wentylacyjnych i górnych balkonikach sąsiednich budynków. Po wkroczeniu do zakazanej strefy zacznij skradać się i zlokalizuj dowolnego odosobnionego wartownika (przykładowy na obrazku). Zajdź go od tyłu i wyeliminuj (wcześniej upewnij się, że nikt nie idzie ani nie spogląda w tę stronę).
Przebranie pracownika wykopalisk (Excavation Worker)

Przebranie to możesz zdobyć po dotarciu do strefy 7 na Peh. Na potrzeby wejścia na teren wykopalisk nie zakupuje się pigułki z wizą 07, która upoważniałaby do swobodnego przemierzania okolicy. Zamiast tego musisz pozyskać wspomniany strój. Bardziej oczywista metoda zdobycia stroju to dotarcie do sklepu z uzbraniami z powyższego obrazka - jest on przy zachodnim wejściu do wykopalisk i chcąc zakupić strój robotnika musisz wydać 600 aurytu. Mniej oczywiste rozwiązanie to przekradnięcie się na teren wykopalisk i zamordowanie jednego z robotników. Jest to ryzykowne, bo zostaniesz zaatakowany przez żołnierzy technomagów jeśli znajdziesz się w ich polu widzenia.
Po założeniu stroju robotnika znikną zapory laserowe prowadzące na teren wykopalisk. Możesz odwiedzić tę okolicę z własnej inicjatywy lub na potrzeby niektórych otrzymywanych zadań (np. questu "Monolityczna misja").
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Jak przeżyć na początku gry w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Jak zdobyć lepsze wizy w Seven w Seven The Days Long Gone?
- Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować opcję szybkiej podróży w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak zabijać silnych przeciwników w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Port Horyzont w Seven The Days Long Gone?
- Jaki wpływ ma pogoda na skradanie w Seven The Days Long Gone?
- Jaki loot jest najważniejszy w Seven The Days Long Gone?
- Kończy mi się żywność i strzykawki w Seven The Days Long Gone - co robić?
- Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego moje wytrychy nie działają w Seven The Days Long Gone?
- Jak dotrzeć do sektora 6 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Repozytorium w Seven The Days Long Gone?
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.