Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer w Seven The Days Long Gone?
Aktualizacja:
Crafting jest bardzo ważną częścią gry Seven: The Days Long Gone i możesz polegać na nim od momentu dotarcia na wyspę Peh. Problemem jest to, że dwa stanowiska do wytwarzania przedmiotów w osadzie Lewmer (pierwsza odwiedzana wioska) są początkowo niedostępne. Warto jak najszybciej rozwiązać ten problem, bo pozwoli ci to wyprodukować pierwsze przedmioty oraz przede wszystkim rozmontować niepotrzebne obiekty z inwentarza w celu zdobycia komponentów. Poniżej znajdziesz informacje jak tego dokonać.

W osadzie Lewmer znajdują się dwa stanowiska do craftingu. "Główne" stanowisko rzemieślnicze jest w północnej części wioski i rozpoznasz je po znaczniku questu informującym o możliwości odblokowania pobocznego zadania. Musisz porozmawiać z właścicielem stoiska do craftingu, podjąć się wykonania otrzymanego od niego questu "Mistrz rzemieślniczy" i zaliczyć go żeby odblokowac sobie nielimitowany dostęp do stanowiska rzemieślniczego.

Otrzymane zadanie dotyczy dostarczenia mistrzowi trzech rodzajów obiektów wykorzystywanych w craftingu - 1 magnesu, 2 metalowych łańcuchów i 3 metalowych nitów. Są to dość często odnajdywane przedmioty, tak więc nie myśl o odwiedzaniu lokalnych handlarzy po to żeby wydać auryt na zakup wszystkich składników. Poszukiwane obiekty najłatwiej możesz zdobyć po tym jak wybierzesz się do skażonej strefy w klifach Lewmer (jej zbadanie jest np. częścią innego pobocznego zadania "Cenne doświadczenie"). Wiele skrzyń i innych pojemników wokół dużego zniszczonego budynku skrywa poszukiwane rodzaje przedmiotów (zawartość przykładowej skrzyni na obrazku). Przynieś wszystkie części mistrzowi żeby zaliczyć quest i odblokować stanowisko.

Drugie stanowisko do craftingu w Lewmer to stół alchemiczny we wschodniej części osady. Także i w tym przypadku wchodzenie z nim w interakcję nie jest początkowo możliwe i musisz najpierw ukończyć powiązany z nim poboczny quest. Porozmawiaj z biomantką, odbierz od niej poboczne zadanie "Mistrzyni mikstur" i zalicz je żeby zagwarantować sobie nielimitowany dostęp do stanowiska alchemicznego.

Otrzymane od biomantki zadanie dotyczy odwiedzenia kapliczki znajdującej się na północny-zachód od Lewmer. Musisz w rezultacie opuścić na chwilę osadę i zaopatrz się w tym celu w wizę drugiego poziomu, która pozwoli ci bezpiecznie przejść przez posterunek kontrolny. W drodze do ołtarza uważaj na potwory oraz na bandytów, którzy przebywają w jego najbliższym otoczeniu. Nie musisz ich pokonywać, choć w takiej sytuacji konieczne jest rozpoczęcie skradania się i zbliżenie się do kapliczki gdy będzie to bezpieczne. Wejdź w interakcję z ołtarzem żeby pozyskać pamiatkę i powróć dio biomantki. Zaliczysz quest i odblokujesz stację alchemiczną.
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Jak przeżyć na początku gry w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Jak zdobyć lepsze wizy w Seven w Seven The Days Long Gone?
- Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować opcję szybkiej podróży w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak zabijać silnych przeciwników w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Port Horyzont w Seven The Days Long Gone?
- Jaki wpływ ma pogoda na skradanie w Seven The Days Long Gone?
- Jaki loot jest najważniejszy w Seven The Days Long Gone?
- Kończy mi się żywność i strzykawki w Seven The Days Long Gone - co robić?
- Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego moje wytrychy nie działają w Seven The Days Long Gone?
- Jak dotrzeć do sektora 6 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Repozytorium w Seven The Days Long Gone?
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.