Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W Seven: The Days Long Gone na głównego bohatera czeka masa niebezpieczeństw i jednym z poważniejszych utrudnień gry jest to, że pokonani przeciwnicy nie zawsze pozostają martwi. Na miejsce pokonanych wrogów mogą pojawić się ich "zastępcy" i w rezultacie utrudnić ponowną eksplorację tej samej lokacji. Poniżej zamieściliśmy kilka najważniejszych informacji na ten temat oraz dodaliśmy nasze podpowiedzi jak radzić sobie z tym problemem.

Najważniejszą sprawą jest to, że nie każdy przeciwnik musi odrodzić się - Czy przeciwnicy w Seven odradzają się? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Najważniejszą sprawą jest to, że nie każdy przeciwnik musi "odrodzić się". Oto jak w przybliżeniu wygląda schemat respawnowania się wrogów:

  1. Zabite unikalne postacie niezależne (te, które mają imię i często powiązane są z questami) nie odrodzą się i pozostaną martwe do końca gry.
  2. Przeciwnicy związani z losowymi wydarzeniami (np. bandyci skrywający się przy drodze albo łowcy nagród urządzający zasadzki na Teriela w konkretnych punktach na mapie) nie powinni się odradzać. Pozbycie się ich jeden raz powinno zagwarantować bezpieczne przejście przez daną lokację w dalszej części gry.
  3. Strażnicy z baz, posterunków i różnorakich zakazanych stref zazwyczaj odradzają się.
  4. Bezimienni bandyci/kultyści itp. z obozowisk i innych tego typu lokacji prawie zawsze odradzają się. Wyjątkiem mogą unikalni wrogowie powiązani z konkretnymi questami.
  5. Potwory oraz dzika zwierzyna prawie zawsze odradzają się. Wyjątkiem mogą być unikalne kreatury powiązane z konkretnymi questami.

Jak radzić sobie z problemem odradzania się przeciwników? Oto szereg podpowiedzi:

  1. Atakuj przeciwników tylko jeśli jest to wymagane na potrzeby zaliczanego questu lub jeśli chcesz zdobyć wartościowe przedmioty z ich inwentarza (choć i wtedy można polegać na kradzieży kieszonkowej). We wszystkich pozostałych przypadkach omijaj ich lub im uciekaj. Zaoszczędzisz w ten sposób czas oraz nie zużyjesz posiadanych zapasów.
  2. Każdą lokację postaraj się dokładnie zbadać tylko raz żeby nie trzeba było do niej wracać się w dalszej części gry i ponownie radzić sobie z "odrodzonymi" przeciwnikami. To samo tyczy się większych obszarów. Jeśli w danym obszarze (np. w Trzęsawisku albo w wykopaliskach w klifach Lewmer) do zaliczenia jest kilka questów to postaraj się zająć nimi wszystkimi na raz.
  3. Nie zamartwiaj się pozostającymi na widoku ciałami przeciwników. W Seven nie musisz tak bardzo przejmować się możliwością wszczęcia alarmu na wypadek odnalezienia zamordowanego strażnika. Zwłoki ponadto po pewnym czasie "samoczynnie" znikają (pozostaje tylko woreczek z przedmiotami, które mała w inwentarzu zamordowana osoba).
  4. Respawnowanie przeciwników możesz też wykorzystać jako ułatwienie. Jeśli w jakiejś lokacji przebywają łatwi do wyeliminowania wrogowie (najlepiej pojedynczy strażnicy) to możesz do niej wielokrotnie powracać. Każdy udany atak pozwoli ci wejść w posiadanie dużej liczby przedmiotów do przeznaczenia na sprzedaż lub do rozmontowania na potrzeby craftingu.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-11-19
02:54

Rafiid Junior

Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.

Komentarz: Rafiid
2018-01-26
00:37

komandor_Tarkin Legionista

komandor_Tarkin

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.

Komentarz: komandor_Tarkin
2018-01-10
11:05

jackowsky Legend

jackowsky

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?

Komentarz: jackowsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl