Seven: The Days Long Gone: Ucieczka (Breakout)
Aktualizacja:
Ucieczka to szósty główny quest gry Seven: The Days Long Gone. Teriel w ramach tego questu musi zinfiltrować główną bazę technomagów - Repozytorium. Ma to na celu zlokalizowanie i uratowanie przetrzymywanego przez nich Savaasha.
Ważna uwaga - Tuż po ukończeniu tego zadania automatycznie rozpocznie się kolejny quest, w ramach którego Teriel będzie musiał stoczyć szereg trudnych walk. Przed wyruszeniem do Repozytorium koniecznie wyposaż bohatera w dobre bronie, elementy pancerza i dużą liczbę medykamentów (najlepiej szybko działających strzykawek).

Główne wejście do repozytorium to most pilnowany przez dwóch technomagów (Technomagi Skirmisher). Najlepiej jest samemu skorzystać z przebrania żołnierza, bo pozwoli ci to bezpiecznie obok nich przejść. Strój strażnika możesz łatwo zdobyć np. wspinając się na dach budynku na lewo od przejścia do Repozytorium i atakując z zaskoczenia jedną z osób patrolujących dach (przykład na obrazku). Zalety posiadania stroju docenisz też jużpo wkroczeniu do Repozytorium. Teriel może wtedy swobodnie po nim podróżować i unikaj jedynie zatrzymywania się na dłużej obok wrogów.

Jeśli nie posiadasz przebrania żołnierza i nie chcesz lub nie możesz (przekroczony limit udźwigu) go pozyskać to wdrap się na budynek na lewo od pilnowanego mostu. Skorzystaj z pokazanych na obrazku szybów wentylacyjnych. Pozwolą ci one przejść nad wartownikami pilnującymi mostu. KONIECZNIE korzystaj też z kolejnych szybów wentylacyjnych już po przedostaniu się do Repozytorium. Nie zeskakuj na dół. W Repozytorium jest mnóstwo przeciwników i unikanie ich byłoby bardzo trudne nawet przy wsparciu ze strony niewidzialności.

Musisz dotrzeć na północny kraniec Repozytorium. Po wkroczeniu do niebieskiego okręgu odszukaj długą drabinę lub skrzynie i inne obiekty pomocne we wspinaczce. Docelowo musisz dotrzeć do szybów wentylacyjnych biegnących przy suficie - pokazuje je obrazek. Zacznij po nich przechodzić, a dotrzesz do miejsca wyświetlenia cut-scenki.

Wyrusz dalej i pozostawaj na szybie wentylacyjnym. Zeskocz z niego dopiero po znalezieniu się nad małym pomieszczeniem z usuniętą kratką w suficie. Jest to cela gdzie Savaash jest podłączony do urządzenia i utrzymywany w stanie śpiączki. Zabierz cenny schemat pułapki (Zap Trap Schematic). Używaj teraz trybu wykrywania. Przeskanuj i sprawdź osobiście obiekty z okolicy - łóżko z Savaashem, monitory z wykresami oraz terminal. W tym ostatnim przypadku Artanak zasugeruje przeniknięcie do wspomnień Savaasha. Potwierdź czy jesteś gotowy (obrazek). Gra przy okazji przydzieli ci nowe ulepszenie (Camouflage) (dla niewidzialności).
Uwaga - Wybranie pierwszej opcji dialogowej przeniesie Cię do umysłu Savaasha i do momentu zaliczenia kolejnego głównego questu nie będziesz mógł "powrócić" na Peh. Przed rozpoczęciem nowej misji koniecznie zapisz swoje postępy, bo podczas zaliczania jej opcja ta zostanie zablokowana.
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Główne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Duża fucha (The Job)
- Seven: The Days Long Gone: Przylot (Arrival)
- Seven: The Days Long Gone: Kontaktu brak (Lost Contact)
- Seven: The Days Long Gone: Azyl (Sanctuary)
- Seven: The Days Long Gone: W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole)
- Seven: The Days Long Gone: Ucieczka (Breakout)
- Seven: The Days Long Gone: Wspomnień czar (Memory Lane)
- Seven: The Days Long Gone: Zachowaj to w sekrecie
- Seven: The Days Long Gone: Trzewia bestii
- Seven: The Days Long Gone: Skarbiec (The Vault)
- Seven: The Days Long Gone: Główne zadania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
