Seven: The Days Long Gone: Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku?
Aktualizacja:
Trzęsawsko (The Mire) to duża lokacja w strefie 03 wyspy Peh. Odwiedza się ją w ramach kilku różnych pobocznych zadań i jednym z nich jest Serce szaleństwa (odbierz je z dowolnego stanowiska z kontraktami). Finałowa część tego questu zakłada pozbycie się przebywającego na terenie Trzęsawiska dzikiego maga. Wyeliminowanie tej osoby nie jest łatwą sprawą. Mag nie zginie w wyniku konwencjonalnych ataków, bo może się odradzać. Poniżej zamieściliśmy informacje na temat tego jak ostatecznie pozbyć się dzikiego maga.

Kryjówka dzikiego maga znajduje się w centralnej części Trzęsawiska i dociera się tam podróżując po wielu wysoko zawieszonych półkach. Miejsce to rozpoznasz po widocznych z oddali fioletowych energetycznych zaporach i prezentuje je obrazek.

Po dotarciu na miejsce zacznij skradać się - poruszaj się w pozycji przykucniętej i regularnie używaj np. niewidzialności. Jeśli zostaniesz przedwcześnie wykryty przez dzikiego maga to zacznie on polować na bohatera. Mag jest w stanie szybko teleportować się, tak więc od tego momentu musiałbyś dużo biegać i wykonywać częste uskoki.
Zacznij od dotarcia w pobliże serca dzikiego maga i zbadaj je w trybie wykrywania. Dowiesz się, że jest otoczone polem ochronnym.


W celu zdjęcia pieczęci ochronnej z serca musisz odnaleźć pięć pylonów i sabotować je. Przewody prowadzące do pylonów są widoczne w trybie wykrywania i musisz też przeskanować w tym trybie co najmniej jeden z nich. Trzy pylony są w łatwo dostępnych miejscach, dwa są trudniej dostępne:
- Pylon z obrazka 1 jest pod drewnianym balkonikiem gdzie rozpocząłeś prawdopodobnie badanie okolicy
- Pylon z obrazka 2 jest na betonowym zewnętrznym balkoniku
Jeśli zostaniesz zauważony podczas sabotowania pylonów to nie atakuj dzikiego maga. Nawet jeśli go pokonasz to jego magiczne serce jest w stanie odrodzić go. Biegaj i uskakuj na boki żeby nie odnieść dużych obrażeń.
Po sabotowaniu wszystkich pięciu pylonów powróć do serca i zabierz je. Doprowadzi to do natychmiastowej śmierci dzikiego maga (nie musisz z nim w ogóle walczyć).

Proces docierania do pylonów możesz ułatwić sobie dzięki odwróceniu uwagi dzikiego maga. Porozmawiaj z więzionym przez niego technomagiem, który poprosi o dostarczenie mu jego rękawic. Są one w skrytce z powyższego obrazka (obok przepaści). Powróć z rękawicami do technomaga. Przywoła on swoich towarzyszy, którzy przystąpią do atakowania dzikiego maga. Nadal musisz docierać do pylonów i zabrać na koniec serce, ale dziki mag nie będzie już tak bardzo zajęty ściganiem Teriela.
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Jak przeżyć na początku gry?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobyć lepsze wizy w Seven?
- Seven: The Days Long Gone: Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Seven: The Days Long Gone: Jak opuścić osadę Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak wydostać się z Mortbane?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować opcję szybkiej podróży?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zabijać silnych przeciwników?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Port Horyzont?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki wpływ ma pogoda na skradanie?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki loot jest najważniejszy?
- Seven: The Days Long Gone: Kończy mi się żywność i strzykawki - co robić?
- Seven: The Days Long Gone: Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Seven: The Days Long Gone: Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego moje wytrychy nie działają?
- Seven: The Days Long Gone: Jak dotrzeć do sektora 6?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Repozytorium?
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
