Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone?
Aktualizacja:
Trzęsawsko (The Mire) to duża lokacja w strefie 03 wyspy Peh. Odwiedza się ją w ramach kilku różnych pobocznych zadań i jednym z nich jest Serce szaleństwa (odbierz je z dowolnego stanowiska z kontraktami). Finałowa część tego questu zakłada pozbycie się przebywającego na terenie Trzęsawiska dzikiego maga. Wyeliminowanie tej osoby nie jest łatwą sprawą. Mag nie zginie w wyniku konwencjonalnych ataków, bo może się odradzać. Poniżej zamieściliśmy informacje na temat tego jak ostatecznie pozbyć się dzikiego maga.

Kryjówka dzikiego maga znajduje się w centralnej części Trzęsawiska i dociera się tam podróżując po wielu wysoko zawieszonych półkach. Miejsce to rozpoznasz po widocznych z oddali fioletowych energetycznych zaporach i prezentuje je obrazek.

Po dotarciu na miejsce zacznij skradać się - poruszaj się w pozycji przykucniętej i regularnie używaj np. niewidzialności. Jeśli zostaniesz przedwcześnie wykryty przez dzikiego maga to zacznie on polować na bohatera. Mag jest w stanie szybko teleportować się, tak więc od tego momentu musiałbyś dużo biegać i wykonywać częste uskoki.
Zacznij od dotarcia w pobliże serca dzikiego maga i zbadaj je w trybie wykrywania. Dowiesz się, że jest otoczone polem ochronnym.


W celu zdjęcia pieczęci ochronnej z serca musisz odnaleźć pięć pylonów i sabotować je. Przewody prowadzące do pylonów są widoczne w trybie wykrywania i musisz też przeskanować w tym trybie co najmniej jeden z nich. Trzy pylony są w łatwo dostępnych miejscach, dwa są trudniej dostępne:
- Pylon z obrazka 1 jest pod drewnianym balkonikiem gdzie rozpocząłeś prawdopodobnie badanie okolicy
- Pylon z obrazka 2 jest na betonowym zewnętrznym balkoniku
Jeśli zostaniesz zauważony podczas sabotowania pylonów to nie atakuj dzikiego maga. Nawet jeśli go pokonasz to jego magiczne serce jest w stanie odrodzić go. Biegaj i uskakuj na boki żeby nie odnieść dużych obrażeń.
Po sabotowaniu wszystkich pięciu pylonów powróć do serca i zabierz je. Doprowadzi to do natychmiastowej śmierci dzikiego maga (nie musisz z nim w ogóle walczyć).

Proces docierania do pylonów możesz ułatwić sobie dzięki odwróceniu uwagi dzikiego maga. Porozmawiaj z więzionym przez niego technomagiem, który poprosi o dostarczenie mu jego rękawic. Są one w skrytce z powyższego obrazka (obok przepaści). Powróć z rękawicami do technomaga. Przywoła on swoich towarzyszy, którzy przystąpią do atakowania dzikiego maga. Nadal musisz docierać do pylonów i zabrać na koniec serce, ale dziki mag nie będzie już tak bardzo zajęty ściganiem Teriela.
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Jak przeżyć na początku gry w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Jak zdobyć lepsze wizy w Seven w Seven The Days Long Gone?
- Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować opcję szybkiej podróży w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak zabijać silnych przeciwników w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Port Horyzont w Seven The Days Long Gone?
- Jaki wpływ ma pogoda na skradanie w Seven The Days Long Gone?
- Jaki loot jest najważniejszy w Seven The Days Long Gone?
- Kończy mi się żywność i strzykawki w Seven The Days Long Gone - co robić?
- Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego moje wytrychy nie działają w Seven The Days Long Gone?
- Jak dotrzeć do sektora 6 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Repozytorium w Seven The Days Long Gone?
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.