Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy w Seven The Days Long Gone?
Aktualizacja:

Nektar to unikalna substancja w grze Seven: The Days Long Gone, która pozwala na korzystanie z umiejętności oraz ulepszanie ich. Odnajdywaniem nektaru musisz zajmować sie w trakcie przechodzenia gry. Są to małe fiolki (obrazek), które po zdobyciu traktowane są przez grę jako przedmioty questowe. Nie musisz ich używać ani nie możesz też przez przypadek pozbyć się ich z inwentarza. Możesz oczywiście w dowolnym momencie gry zajrzeć do inwentarza i sprawdzić iloma fiolkami aktualnie dysponujesz.

Kolekcjonowanie fiolek z nektarem pozwala na zapełnianie slotów w zakładce czipów umiejętności (Skill Chip). W slotach mogą być umieszczane nowe aktywne/pasywne umiejętności lub ulepszenia dla wybranych już wcześniej umiejętności. Fiolki z nektarem możesz zdobywać w wyniku postępów w grze lub odnajdywać we własnym zakresie. W tym drugim przypadku zainteresuj się pobocznym questem "Gorączka złota", który dodawany jest do dziennika po odnalezieniu jednej z fiolek. W przykładzie z powyższego obrazka jest to fiolka znaleziona w sejfie kaplicy w Mortbane (główne zadanie "Kontaktu brak").
W sumie na przestrzeni całej gry możesz pozyskać 32 fiolki z nektarem, w tym 11 w ramach zaliczania wspomnianego pobocznego zadania "Gorączka złota".
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Jak przeżyć na początku gry w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Jak zdobyć lepsze wizy w Seven w Seven The Days Long Gone?
- Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania w Seven The Days Long Gone?
- Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować opcję szybkiej podróży w Seven The Days Long Gone?
- Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy w Seven The Days Long Gone?
- Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer w Seven The Days Long Gone?
- Jak zabijać silnych przeciwników w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Port Horyzont w Seven The Days Long Gone?
- Jaki wpływ ma pogoda na skradanie w Seven The Days Long Gone?
- Jaki loot jest najważniejszy w Seven The Days Long Gone?
- Kończy mi się żywność i strzykawki w Seven The Days Long Gone - co robić?
- Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku w Seven The Days Long Gone?
- Dlaczego moje wytrychy nie działają w Seven The Days Long Gone?
- Jak dotrzeć do sektora 6 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7 w Seven The Days Long Gone?
- Jak zinfiltrować Repozytorium w Seven The Days Long Gone?
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.