Przylot (Arrival) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
Aktualizacja:
Przylot to główny quest gry Seven: The Days Long Gone odblokowywany po zaliczeniu prologu. W trakcie rozgrywania go dowiesz się, że jesteś więzniem i poznasz podstawowe reguły obowiązujące w kolonii karnej na wyspie Peh.

Podążaj wyznaczoną trasą w strefie przylotów i nie wychodź poza zieloną ścieżkę ze strzałkami, bo zostaniesz zaatakowany przez strażników. Dotrzyj do budki gdzie otrzymasz wizę pierwszego poziomu i wejdź do skanera. Od kolejnego strażnika odbierz ubranie więzienne, urządzenie wielofunkcyjne (Multi-Tool), 2 pojemniki z Nektarem, czip umiejętności (Thief's Chip) oraz aktywną umiejętność Flash wraz z ulepszeniem (Ability Cost Upgrade).
Udaj się do strefy dekontaminacyjnej. Gruff znęca się tam nad Egonem. Możesz nie wtrącać się lub stanąć w obronie Egona i zaatakować Gruffa. Pilnuj się, bo używa on sztyletów. Jeśli pokonałeś Gruffa to możesz przeszukać ciało (najcenniejsze znaleziska to sztylety Crude Metal Daggers i napierśnik Bandit Armour). Uratowanie Egona ułatwi ci dodatkowo zaliczenie pobocznego questu Kto tu ciągnie za sznurki z dalszej części gry (opis w rozdziale z questami sektora 1).
Wyrusz w stronę bramy wejściowej do osady Lewmer. Obejrzyj scenkę, porozmawiaj z Artanakiem i pozwól żeby Teriel udał się na odpoczynek. Odblokujesz główny quest Kontaktu brak i poboczny quest Narzędzia pracy.
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Główne zadania
- Duża fucha (The Job) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Przylot (Arrival) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole) | Zadania główne | Solucja
- Ucieczka (Breakout) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Wspomnień czar (Memory Lane) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Zachowaj to w sekrecie | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Skarbiec (The Vault) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone
- Główne zadania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.