Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać?
Aktualizacja:
Auryt to oficjalna waluta w grze Seven: The Days Long Gone. Na stronie zamieściliśmy szereg podpowiedzi jak wzbogacać się i na co w pierwszej kolejności wydawać posiadany auryt. Są to wskazówki dotyczące przede wszystkim początkowej fazy gry, w której Teriel dysponuje bardzo ograniczonymi zasobami i nie może pozwolić sobie na większe wydatki.

Najlepsze metody na zdobywanie aurytu to:
- Sprzedawanie odnalezionych rzeczy u handlarzy (przykład na obrazku) - Niestety każdy z nich dysponuje ograniczoną ilością aurytu. W przypadku handlarzy z początkowych lokacji jest to zazwyczaj 30-40 sztuk minerału na osobę, w dalszej części gry to przeważnie 50-60 aurytu. Najlepiej jest po kolei odwiedzać handlarzy i u każdego z nich sprzedawać obiekty, których wartość nie przewyższa (znacząco) posiadanego zapasu aurytu. Nie musisz też zawsze wymieniać niepotrzebnych własnych towarów na auryt posiadany przez handlarza. Możesz przystać na wymianę różnorakich towarów i np. niepotrzebny oręż czy złom wymienić na strzykawki czy unikalne bronie oferowane przez handlarza.
- Eksploracja otoczenia - W szczególności mowa tu o skrytkach, które możesz lokalizować z pomocą trybu wykrywania. Większość z nich skrywa co najmniej kilka sztuk aurytu. Oprócz tego auryt możesz odnajdywać w wielu zamkniętych pojemnikach wymagających użycia wytrychu lub wiertarki.
- Ciała pokonanych przeciwników - Przy zwłokach możesz odnaleźć od kilku do kilkudziesięciu sztuk aurytu.
- Zaliczanie zadań - Mowa tu o pobocznych questach. Niestety tylko część z nich nagradzanych jest aurytem. Zdecydowanie częściej nagrodą za ukończenie jakiegoś zadania jest schemat, element ekwipunku lub wdzięczność zleceniodawcy. "Pewniakiem" są kontrakty odbierane ze stacji technomagów, w których zawsze nagrodą (lub jedną z kilku nagród) jest auryt (możesz dowiedzieć się o planowanej nagrodzie w momencie odbierania kontraktu).
Auryt w początkowej fazie gry powinieneś w całości przeznaczać na kupowanie wiz ułatwiających podróżowanie po kolejnych strefach Peh. Wizę drugiego poziomu możesz zakupić za 112.5 lub 125 aurytu, wizę trzeciego poziomu za 250 aurytu, a wizę czwartego poziomu (odblokowuje ona dostęp do największego miasta w grze) za 350 aurytu.
Jeśli po zakupieniu wiz do stref 02-04 pozostanie ci trochę aurytu w zapasie to możesz wydać go na:
- Ulepszenie stacji rzemieślniczych. Rozwinięcie wszystkich stacji na 2 poziom kosztuje (oprócz stosownych komponentów) 100 aurytu, a na 3 poziom 300 aurytu.
- Wyprodukowanie najbardziej przydatnych ulepszeń. Mogą to być ulepszenia dla ulubionej broni lub takie o charakterze pasywnym. W tym drugim przypadku ważne jest zaopatrzenie się w wytrychy lepszej jakości potrzebne do otwarcia trudniejszych zamków.
- Dokonanie zakupu najtrudniejszych do odnalezienia składników do craftingu. Ogranicz się do pojedynczych przedmiotów wymaganych np. do wytworzenia konkretnego ulepszenia. W przypadku składników np. do produkcji komponentów dysponujesz znacznie większą swobodą jakie przedmioty chcesz rozmontować.
Nie wydawaj aurytu na przedmioty jednorazowego użytku (lepiej dokonywać zamiany np. niepotrzebnej odnalezionej broni na zapas strzykawek) ani tym bardziej na bronie, pancerze i wszystkie inne obiekty, którer możesz dość łatwo odnaleźć dzięki eksploracji.
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Jak przeżyć na początku gry?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobyć lepsze wizy w Seven?
- Seven: The Days Long Gone: Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Seven: The Days Long Gone: Jak opuścić osadę Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak wydostać się z Mortbane?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować opcję szybkiej podróży?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zabijać silnych przeciwników?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Port Horyzont?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki wpływ ma pogoda na skradanie?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki loot jest najważniejszy?
- Seven: The Days Long Gone: Kończy mi się żywność i strzykawki - co robić?
- Seven: The Days Long Gone: Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Seven: The Days Long Gone: Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego moje wytrychy nie działają?
- Seven: The Days Long Gone: Jak dotrzeć do sektora 6?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Repozytorium?
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
