Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mortbane to miasto na wyspie Peh, które odwiedza się w pierwszych godzinach gry - z lokacją ta powiązany jest główny quest "Kontaktu brak". Po załatwieniu wszystkich spraw w Mortbane możesz mieć spory problem z wydostaniem się z miasta po to żeby kontynuować główny wątek fabularny lub po prostu żeby móc odwiedzić inne miejsca na wyspie. Poniżej zamieściliśmy wskazówki jak można opuścić Mortbane.

Użycie windy

Skorzystanie z windy jest bardzo oczywistym rozwiązaniem problemu z opuszczeniem Mortbane, ale występują tu dwie zasadnicze komplikacje - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Skorzystanie z windy jest bardzo oczywistym rozwiązaniem problemu z opuszczeniem Mortbane, ale występują tu dwie zasadnicze komplikacje. Pierwszą z nich jest to, że winda jest domyślnie pilnowana przez mnicha biomantów. Jeżeli Twoja postać nie posiada jeszcze dostatecznie dobrych broni to możesz wykorzystać to, że przeciwnik ten podróżuje pomiędzy kilkoma punktami na mapie i przekraść się za jego plecami. Jeśli z kolei posiadasz już niezłe bronie oraz elementy pancerza to możesz poszukać okazji do tego żeby zajść mnicha od tyłu i wykonać atak z zaskoczenia (wcześniej upewnij się, że w okolicy nie ma innych wrogów). Jeżeli atak ten nie zabije od razu biomanty to szybko zacznij wyprowadzać inne ciosy żeby go dobić.

Drugą komplikacją jest to, że winda jest domyślnie nieaktywna - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Drugą komplikacją jest to, że winda jest domyślnie nieaktywna. W celu jej ponownego uruchomienia musisz dotrzeć do sąsiadującego z nią generatora, który otoczony jest wysokim płotem. Jeśli zabiłeś już mnicha pilnującego tej lokacji to możesz skorzystać z wytrycha lub wiertarki żeby otworzyć drzwi. W przeciwnym razie udaj się na tyły odgrodzonego obszaru. W miejscu z obrazka możesz wdrapać się na skrzynię i dotrzeć do generatora. Sprawdź go w trybie wykrywania i wejdź z nim w interakcję.

W obu przypadkach po tym jak uaktywnisz windę dotrzyj do niej i wciśnij przycisk. Przetransportuje ona bohatera z powrotem na górę, w pobliże ścieżki prowadzącej do punktu kontrolnego 3.

Dotarcie do klifów Lewmer

Przejście przez klify Lewmer to mniej oczywiste rozwiązanie problemu wydostania się z Mortbane - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Przejście przez klify Lewmer to mniej oczywiste rozwiązanie problemu wydostania się z Mortbane. Wybór tego wariantu zachowania nie zmusza Cię do radzenia sobie z żadnym silnym biomantą, ale na bohatera czeka sporo wspinaczki i dodatkowo będzie musiał później uważaj na zarażonych przebywających w strefie kwarantanny.

Zbadaj południową część Mortbane i zainteresuj się pokazaną na obrazku drabinką.

Musisz wspinać się na kolejne półki żeby docelowo dotrzeć do dużego budynku w strefie kwarantanny - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Musisz wspinać się na kolejne półki żeby docelowo dotrzeć do dużego budynku w strefie kwarantanny. Skorzystaj w tym miejscu z panelu sterowania z powyższego obrazka (jest on w długim korytarzu) i rozwąż mini-grę hakerską. Otworzy to drzwi do głównej części budynku. Jeśli tu jeszcze nie byłeś to uważaj na licznych zarażonych, którzy niespodziewanie mogą pojawić się obok Teriela. Kontynuuj przeprawę na południe i omiń pilnujących okolicy żołnierzy (mogą oni zaatakować bohatera jeśli nie uzyskałeś pozwolenia na odwiedzenie wykopalisk w ramach pobocznego zadania "Cenne doświadczenie"). Docelowo przeprawa ta pozwoli ci powrócić do osady Lewmer.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-11-19
02:54

Rafiid Junior

Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.

Komentarz: Rafiid
2018-01-26
00:37

komandor_Tarkin Legionista

komandor_Tarkin

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.

Komentarz: komandor_Tarkin
2018-01-10
11:05

jackowsky Legend

jackowsky

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?

Komentarz: jackowsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl