Seven: The Days Long Gone: Jak wydostać się z Mortbane?
Aktualizacja:
Mortbane to miasto na wyspie Peh, które odwiedza się w pierwszych godzinach gry - z lokacją ta powiązany jest główny quest "Kontaktu brak". Po załatwieniu wszystkich spraw w Mortbane możesz mieć spory problem z wydostaniem się z miasta po to żeby kontynuować główny wątek fabularny lub po prostu żeby móc odwiedzić inne miejsca na wyspie. Poniżej zamieściliśmy wskazówki jak można opuścić Mortbane.
Użycie windy

Skorzystanie z windy jest bardzo oczywistym rozwiązaniem problemu z opuszczeniem Mortbane, ale występują tu dwie zasadnicze komplikacje. Pierwszą z nich jest to, że winda jest domyślnie pilnowana przez mnicha biomantów. Jeżeli Twoja postać nie posiada jeszcze dostatecznie dobrych broni to możesz wykorzystać to, że przeciwnik ten podróżuje pomiędzy kilkoma punktami na mapie i przekraść się za jego plecami. Jeśli z kolei posiadasz już niezłe bronie oraz elementy pancerza to możesz poszukać okazji do tego żeby zajść mnicha od tyłu i wykonać atak z zaskoczenia (wcześniej upewnij się, że w okolicy nie ma innych wrogów). Jeżeli atak ten nie zabije od razu biomanty to szybko zacznij wyprowadzać inne ciosy żeby go dobić.

Drugą komplikacją jest to, że winda jest domyślnie nieaktywna. W celu jej ponownego uruchomienia musisz dotrzeć do sąsiadującego z nią generatora, który otoczony jest wysokim płotem. Jeśli zabiłeś już mnicha pilnującego tej lokacji to możesz skorzystać z wytrycha lub wiertarki żeby otworzyć drzwi. W przeciwnym razie udaj się na tyły odgrodzonego obszaru. W miejscu z obrazka możesz wdrapać się na skrzynię i dotrzeć do generatora. Sprawdź go w trybie wykrywania i wejdź z nim w interakcję.
W obu przypadkach po tym jak uaktywnisz windę dotrzyj do niej i wciśnij przycisk. Przetransportuje ona bohatera z powrotem na górę, w pobliże ścieżki prowadzącej do punktu kontrolnego 3.
Dotarcie do klifów Lewmer

Przejście przez klify Lewmer to mniej oczywiste rozwiązanie problemu wydostania się z Mortbane. Wybór tego wariantu zachowania nie zmusza Cię do radzenia sobie z żadnym silnym biomantą, ale na bohatera czeka sporo wspinaczki i dodatkowo będzie musiał później uważaj na zarażonych przebywających w strefie kwarantanny.
Zbadaj południową część Mortbane i zainteresuj się pokazaną na obrazku drabinką.

Musisz wspinać się na kolejne półki żeby docelowo dotrzeć do dużego budynku w strefie kwarantanny. Skorzystaj w tym miejscu z panelu sterowania z powyższego obrazka (jest on w długim korytarzu) i rozwąż mini-grę hakerską. Otworzy to drzwi do głównej części budynku. Jeśli tu jeszcze nie byłeś to uważaj na licznych zarażonych, którzy niespodziewanie mogą pojawić się obok Teriela. Kontynuuj przeprawę na południe i omiń pilnujących okolicy żołnierzy (mogą oni zaatakować bohatera jeśli nie uzyskałeś pozwolenia na odwiedzenie wykopalisk w ramach pobocznego zadania "Cenne doświadczenie"). Docelowo przeprawa ta pozwoli ci powrócić do osady Lewmer.
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Jak przeżyć na początku gry?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego nie zdobywam punktów doświadczenia?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać auryt (złoto) i na co go wydawać?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego straciłem cały ekwipunek i wszystkie umiejętności?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobyć lepsze wizy w Seven?
- Seven: The Days Long Gone: Czy mogę kontynuować grę po zaliczeniu głównej fabuły?
- Seven: The Days Long Gone: Jak opuścić osadę Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak wydostać się z Mortbane?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zdobywać karty dostępu i gdzie ich używać?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować opcję szybkiej podróży?
- Seven: The Days Long Gone: Gdzie odnajdywać Nektar i do czego służy?
- Seven: The Days Long Gone: Jak odblokować stanowiska do craftingu w Lewmer?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zabijać silnych przeciwników?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Port Horyzont?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki wpływ ma pogoda na skradanie?
- Seven: The Days Long Gone: Jaki loot jest najważniejszy?
- Seven: The Days Long Gone: Kończy mi się żywność i strzykawki - co robić?
- Seven: The Days Long Gone: Czy przeciwnicy w Seven odradzają się?
- Seven: The Days Long Gone: Jak pokonać dzikiego maga w Trzęsawisku?
- Seven: The Days Long Gone: Dlaczego moje wytrychy nie działają?
- Seven: The Days Long Gone: Jak dotrzeć do sektora 6?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować wykopaliska w sektorze 7?
- Seven: The Days Long Gone: Jak zinfiltrować Repozytorium?
- Seven: The Days Long Gone: FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Seven: The Days Long Gone: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
