Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Osada Lewmer to pierwsza duża lokacja odwiedzana w grze Seven: The Days Long Gone po tym jak główny bohater dotrze do kolonii karnej. W wiosce tej możesz odnaleźć wiele wartościowych przedmiotów i odebrać pierwsze questy, ale prędzej czy później zapragniesz ją opuścić. Wydostanie się z wioski z zamiarem badania innych obszarów wyspy nie jest jednak tak proste i poniżej opisaliśmy dwie główne metody jak tego dokonać.

Bardziej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północnej części wioski (powyższy obrazek) - Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Bardziej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północnej części wioski (powyższy obrazek). Jest to jednak posterunek kontrolny, przez który nie są przepuszczane wszystkie osoby bez wyjątku. Chcąc wyjść z osady musisz dysponować wizą co najmniej drugiego poziomu. Jednym ze sposobów na zdobycie wizy jest zakupienie jej za 125 aurytu z pobliskiego automatu (posprzedawaj u handlarzy z Lewmer niepotrzebne rzeczy i porozglądaj się za skrytkami z aurytem). Możesz też pozyskać tę wizę na inne sposoby, które opisaliśmy na stronie Jak zdobyć lepsze wizy?.

Mniej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północno-wschodniej części osady (powyższy obrazek) - Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Mniej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północno-wschodniej części osady (powyższy obrazek). Prowadzi ono do wykopalisk w klifach Lewmer. Jest to bardzo zdradliwa lokacja, gdyż można w niej łatwo zaliczyć śmiertelny upadek w przepaść. Ponadto w dalszej części klifów znajduje się strefa kwarantanny, w której przebywają zarażeni. Jeśli nie chcesz omijać strażników pilnujących tej strefy to rozpocznij w Lewmer poboczny quest "Cenny doświadczenie", który zagwarantuje ci prawo wstępu do niej. Możesz w tym miejscu np. przedostać się na dach dużego budynku i następnie skierować się w stronę Mortbane (lokacji powiązanej z jednym z początkowych głównych zadań gry). Jest to alternatywna ścieżka do Mortbane, która zakłada ominięcie posterunków wizowych dla poziomów 2 i 3.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-11-19
02:54

Rafiid Junior

Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.

Komentarz: Rafiid
2018-01-26
00:37

komandor_Tarkin Legionista

komandor_Tarkin

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.

Komentarz: komandor_Tarkin
2018-01-10
11:05

jackowsky Legend

jackowsky

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?

Komentarz: jackowsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl