Zadania strefy 5 (Wiza 05) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
Aktualizacja:
Na stronie są opisy przejścia pobocznych zadań gry Seven: The Days Long Gone, które odblokowuje się podczas eksploracji piątej strefy wyspy Peh. To strefa okupowana w głównej mierze przez bandytów oraz potwory, tak więc warto ją badać z dużą dozą ostrożności.
Egzorcyzmy dla początkujących (Exorcism for Beginners)
Jak odblokować: Rozmowa z egzorcystą biomantów na farmie w sektorze 5.

Biomantów odnajdziesz na farmie znajdującej się w północno-zachodniej części strefy 5 Peh, na zachód od posterunku 05, przez który musisz najpierw przejść (zakup wizę 05) - miejsce to pokazuje dołączony obrazek. Porozmawiaj z egzorcystą biomantów żeby dowiedzieć się o próbie wykonania egzorcyzmu na demonie.

Quest możesz zaliczyć na dwa główne sposoby. Pierwszy wariant zakłada przeprowadzenie egzoryzmu po myśli biomantów. Musisz w tym celu pozyskać przebranie biomanty akolity (koniecznie tej konkretnej "odmiany" biomantów, nie może to być np. mnich biomantów - w celu zdobycia stroju odwiedź np. wioskę Mortbane). Wejdź do większego budynku i porozmawiaj z inkwizytorem biomantów żeby otrzymać od niego dalsze wytyczne.
Drugi wariant zakłada opowiedzenie się po stronie demona, którego chcą przepędzić biomanci. Musisz go najpierw odnaleźć. Udaj się w tym celu na tyły farmy i zlokalizuj ścieżkę przy klifie, która pozwoli ci dotrzeć do pokazanych na obrazku zamkniętych dolnych drzwi. Otwórz je z pomocą wytrychów i porozmawiaj z demonem żeby poznać jego wersję wydarzeń i dowiedzieć się jak ocalić farmerów przed śmiercią.

Niezależnie od wybranego wariantu musisz odnaleźć na farmie trzy duże kondensatory. Najtrudniej dotrzeć jest do urządzenia z obrazka, które jest na wysokiej skalnej półce. Musisz zaliczyć wspinaczkę na sąsiednią półkę i przeskoczyć z niej na tę z kondensatorem.
Po dotarciu do każdego kondensatora zdecyduj jak się zachować:
- Jeśli chcesz pomóc biomantom to zmniejszaj moc kondensatorów.
- Jeśli chcesz pomóc umierającemu demonowi to zwiększaj moc kondensatorów.
Po zmodyfikowaniu wszystkich trzech kondensatorów obejrzysz cut-scenkę.
- Jeśli pomogłeś biomantom to egzorycyzmy zakończą się sukcesem, ale po opuszczeniu farmy reaktor eksploduje i zabije wszystkie przebywające tam osoby. Zdaj raport biomantom w Świątyni Naszego Zbawcy.
- Jeśli pomogłeś demonowi to zdoła on przegonić mieszkańców z zagrożonej farmy. Po opuszczeniu farmy dojdzie do eksplozji reaktora, ale żaden z farmerów nie zginie (doprowadzisz natomiast do śmierci inkwizytora biomantów).
0
- Seven The Days Long Gone - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Poboczne zadania
- Zadania strefy 1 (Wiza 01) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 2 (Wiza 02) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 3 (Wiza 03) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 4 (Wiza 04) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 5 (Wiza 05) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 6 (Wiza 06) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Kontrakty technomagów | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone
- Poboczne zadania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.