PoE The White March Part 2: Świat gry

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Świat gry

Druga część dodatku White March do gry Pillars of Eternity wprowadza kilka nowych lokacji, a także nieznacznie modyfikuje część już obecnych w świecie gry - Świat gry - Przewodnik po grze - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Druga część dodatku White March do gry Pillars of Eternity wprowadza kilka nowych lokacji, a także nieznacznie modyfikuje część już obecnych w świecie gry. Największych zmian doczekała się Krzepa, czyli największa, ale i jedyna osada Białej Marchii. Nieznaczne zmiany dotknęły także Baterii Durgana. Niektóre lokacja znane z pierwszej części, jak Rdzawy Las (Russetwood) czy Długie Wodospady (Longwatch Falls) pozostały w niezmienionej formie. Dodano także jedną lokację w Jelenioborzu. Większość nowo spotkanych przeciwników wymagać będzie drużyny na przynajmniej 13-14 poziomie doświadczenia, chociaż bardzo dużo zależy w tym wypadku od wybranego stopnia trudności.

Krzepa (M1) - Jest to jedyna osada w Białej Marchii. Od twojej ostatniej wizyty znacznie się zmieniła. Wybrano nowego burmistrza, w miejscu spalonego domu pojawił się nowy handlarz, a do osady przybyło kilkunastu nowych mieszkańców. Większość z nich może zlecić ci jakieś ciekawe zadanie. Warto zauważyć, że w północno-wschodniej części wioski otwarto kopalnię (M2), która stanowi odrębną lokację. Wykonasz tam jedno dosyć długie, ale bardzo ciekawe zadanie, które doprowadzi cię do kolejnej lokacji podrzędnej - Lśniących Jaskiń (Luminescent Cave) (M3).

Bateria Durgana (M4) - Lokacja ta przeszła jedynie kosmetyczne zmiany, gdyż przed samym wejściem do twierdzy pojawili się robotnicy. Modyfikacji doczekało się natomiast Wnętrze Baterii Durgana (M5), które przeszło gruntowny remont. Uzyskaliśmy także dostęp do nowej części kompleksu - zachodniej wieży.

Biała Kotlina (M6) - Jest to niewielka lokacja, w której spotkasz kilka silnych grup przeciwników. Będziesz mógł tutaj wykonać także kilka zadań pobocznych, które przyjąłeś jeszcze w Krzepie.

Fort Żelaznych Cepów (M7) - Większą część mapy zajmuje tytułowy fort wypełniony wrogimi żołnierzami. Nie możesz uniknąć walki z większością z nich, warto więc przed wybraniem się do tej lokacji odpowiednio wyposażyć drużynę.

Opactwo Upadłego Księżyca (M8) - Opactwo jest jedną z najważniejszych lokacji drugiej części dodatku. Samo w sobie nie zawiera zbyt wiele treści, ale prowadzi do dwóch wypełnionych aktywnością lokacji - Sal Obecności (M9) oraz Sal Milczenia (M10). Nie spotkasz tutaj jednak zbyt wielu silnych przeciwników. Lokacja ta pojawia się na naszej mapie automatycznie po ukończeniu zadania Żelazne cepy (The Iron Flail).

Szrama Caryona (M11) - Finałowa lokacja dodatku nie jest zbyt duża, jednak co krok będziesz spotykać potężnych przeciwników. Warto więc rozwinąć swoją postać do mniej więcej 15 poziomu doświadczenia zanim zaczniesz eksplorować Szramę Caryona. Lokacja ta pojawia się na naszej mapie automatycznie po ukończeniu zadania Przypływ (The Rising Tide).

Mowrghek Ien (M12) - Jest to jedyna lokacja wprowadzona przez drugą część dodatku, która znajduje się na terytorium Jelenioborza - Świat gry - Przewodnik po grze - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Mowrghek Ien (M12) - Jest to jedyna lokacja wprowadzona przez drugą część dodatku, która znajduje się na terytorium Jelenioborza. Dostęp do niej uzyskujesz po przyjęciu zadania Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise). Wykonasz tutaj dwa zadania poboczne oraz stoczysz walkę z dziesiątkami przeciwników. To właśnie w tej lokacji stoczysz najtrudniejszą walkę w całej grze.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2017-01-09
14:10

Xantor Legionista

1

w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz

Komentarz: Xantor
2016-07-08
12:12

KobyBryant Chorąży

1
KobyBryant

W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).

Komentarz: KobyBryant
2016-03-06
18:58

taifang Chorąży

Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.

Komentarz: taifang
2021-08-31
08:00

Mraucin5 Junior

Warto dodać, że jeśli nie chcemy poświęcić żadnego towarzysza, powinniśmy wybrać do walenia młotem głównego bohatera. Nie wiem czy działa to w innych wypadkach, ale jeśli w pierwszej Białej Marchii uwolniliśmy dusze krasnoludów w Baterii Durgana, to, zamieszkując obecnie ciała lagufatów, pomogą one bohaterowi wydostać się z spod wody .

Komentarz: Mraucin5
2016-03-03
15:40

taifang Chorąży

Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.

Komentarz: taifang
2016-03-03
14:05

Knudarr Legionista

Knudarr

my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.

Komentarz: Knudarr
2016-03-03
11:29

Sir Elton Chorąży

Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.

Komentarz: Sir Elton
2016-03-02
17:51

my_summertime Legionista

W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać

Komentarz: my_summertime
2016-02-25
14:15

Knudarr Legionista

Knudarr

taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)

Komentarz: Knudarr
2016-02-25
08:03

Knudarr Legionista

Knudarr

flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.

Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).

Komentarz: Knudarr
2016-02-25
09:25

taifang Chorąży

@Knudarr W rozmowie chodzi głównie o to, że Adaryk także jest Widzącym i w snach również widział to samo co nasz bohater, czyli zniszczenie Krzepy i Caed Nua. Należy go o to wypytać i dążyć do przekonania go, że jego śmierć nie pomoże jego społeczności oraz powiedzieć, że dwóch Widzących może zdziałać więcej, aby temu zapobiec. To tak z grubsza, bo nie mam już tego autozapisu.

Komentarz: taifang
2016-02-25
21:07

Nikow1987 Pretorianin

Dzięki, ale dałem radę chwile po napisaniu posta. Powiedz mi tylko, czy ten boss przed krysztalem - nie mowie co, zeby nie spoilerowac - to juz koniec dodatku? Bo wlasnie go powalilem, zadna misja glowna juz sie nie odpalila i... jakos tak smutno :)

Komentarz: Nikow1987
2016-02-26
14:08

Knudarr Legionista

Knudarr

Nikow1987 --> Niestety tak, nic już potem nie ma. Sprawdź jedynie czy odwiedziłeś jedną dodatkową mapkę w Jelenioborzu, gdyż możesz ją odblokować dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów. Szukaj ciała mordercy na zachód od Namiotu Hamonda w Krzepie.

Komentarz: Knudarr
2016-02-26
16:59

Nikow1987 Pretorianin

Tam nie byłem - dzięki. Zostanie mi tylko jeszcze jedno zlecenie i po zawodach. Niby krótko - nie było sensu dzielić - ale i tak miło będę wspominał. Szczególnie ostatnią decyzję - o dziwo nie miałem z nią problemu :)

Komentarz: Nikow1987
2016-02-24
19:51

Nikow1987 Pretorianin

W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...

Komentarz: Nikow1987
2016-02-24
14:25

taifang Chorąży

Potwierdzam to co napisał flash2 . Właśnie rozwiązałem to pokojowo.

Komentarz: taifang
2016-02-23
17:32

flash2 Pretorianin

flash2

W zadaniu Żelazne Cepy da się uniknąć walki z Adaryc'iem...wystarczy dobrze poprowadzić rozmowę...

Komentarz: flash2
2016-02-23
14:12

flash2 Pretorianin

flash2

Nie wiem o co chodzi ale w zadaniu Szepty w ciemności
nie mogę się dostać do Wspólnego domu witraków, ponieważ nie mogę zebrać kryształu witraków z posągu pomimo bycia w trybie skradania...ktoś wie jak zaradzić? :/

Komentarz: flash2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl