Kryjówka Bezokich (Lair of the Eyeless) - zadanie główne | Opactwo Upadłego Księżyca M8
Aktualizacja:
Kryjówka Bezokich (Lair of the Eyeless) - zadanie główne
Sposób odblokowania: zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Przypływ (The Rising Tide).

Po rozmowie z Ondrą będziesz musiał udać się do Białej Kuźni (M5,13) i przekuć otrzymany fragment metalu w legendarną broń. Jeśli chcesz, możesz skorzystać ze schodów znajdujących się na północny-zachód od ciebie. Dzięki nim przeniesiesz się bezpośrednio do Kuźni. Gdy już będziesz na miejscu, kliknij na duży zielony kryształ, a następnie przeczytaj sekwencję paragrafową. Do twojego ekwipunku zostanie dodany Młot Abydona (Abydon's Hammer), który możesz powiązać z jedną ze swoich postaci.

Po chwili podejdzie do ciebie Deryan wraz z Wengrą. Porozmawiaj z nimi chwilę, a twoja postać otrzyma specjalną umiejętność Ciężki Ostrzał Artyleryjski (Heavy Cannon Blast), która zadaje duże obrażenia, ale może zostać użyta jedynie w Szramie Caryona (Cayron's Scar) (M11). Do lokacji tej możesz dostać się bezpośrednio z kuźni, bez konieczności korzystania z mapy świata. Opcja taka pojawi się podczas wychodzenia z Białej Kuźni.

Gdy będziesz już w Szramie Caryona udaj się na południowy-zachód lokacji, do Fragmentu Ionni Brathr (M11,2). Po drodze będziesz musiał stoczyć przynajmniej kilka bardzo wymagających pojedynków z Bezokimi. Wejdź teraz do jaskini. Musisz przejść na jej zachodni kraniec. Oczywiście na swojej drodze spotkasz kilka grup przeciwników. Gdy zejdziesz z klifu rozpocznie się walka z finałowym bossem dodatku - Krakenem.

Najskuteczniejszym sposobem walki z Krakenem wydaje się bezpośredni i jak najszybszy atak na niego. Musisz zignorować wszystkie macki dookoła, a także nadbiegających z okolic Bezokich. Przy odrobinie szczęścia bardzo szybko powinieneś pokonać wroga, gdyż nie posiada on ani zbyt wysokiej obrony, ani szczególnie dużo punktów wytrzymałości. Po wygranej podejdź do zachodniej ściany i kliknij na kryształ. Rozpocznie się bardzo długa sekwencja paragrafowa, podczas której będziesz musiał poświęcić jednego ze swoich towarzyszy, a także wykorzystać umiejętności pozostałych aby bezpiecznie wydostać się z jaskini.
Na sam koniec czeka cię jeszcze długa rozmowa z Ondrą, po której nastąpi zaliczenia zadania. Ukończyłeś w ten sposób główny wątek fabularny drugiej części dodatku do gry Pillars of Eternity.
0
Komentarze czytelników
Nikow1987 Pretorianin
W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...
Knudarr Legionista
flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.
Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).
Knudarr Legionista
taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)
my_summertime Legionista
W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać
Sir Elton Chorąży
Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
