Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Aktualizacja:
Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Royse w okolicy Gorących źródeł (Stalwart Hot Springs) (M1,6).
Na południe od gorących źródeł spotkasz chodzącą w tą i z powrotem kobietę o imieniu Royse. Gdy do niej zagadasz powie ci, że szuka swojej córki, która się gdzieś podziała. Oczywiście musisz jej pomóc w poszukiwaniach.
Możesz chodzić po kolejnych osobach w wiosce i je przepytywać lub też od razu udać się do miejsca pobytu Mylli. Znajduje się ona w Białej Kotlinie, a dokładniej w tamtejszej Jaskini (M6,3). Będzie ona wśród kilku witchów. Masz dwa możliwe wyjścia z sytuacji.
- Najprościej będzie po prostu zaatakować witchy. Nie stanowią one żadnego wyzwania dla twojej drużyny. Po wygranym pojedynku pojawi się kilka duchów zwierząt, które także będziesz musiał pokonać. Będą one już odrobinę trudniejszym przeciwnikiem. Po wszystkim musisz wrócić do Krzepy i porozmawiać z Royse (M1,6). W nagrodę otrzymasz trochę doświadczenia.

- Możesz też przekonać Myllę aby z własnej woli wróciła do matki. Potrzebować będziesz 12 lub 14 (w zależności od wybranej opcji dialogowej) punktów Inteligencji. Przekonasz ją też dając jej Ciemne Ciastka z Rauatai (Darkest Rauatai Cookie). Dzięki uniknięciu walki, gdy już wrócisz do Royse, otrzymasz mały podarunek od Mylli.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1
- Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
- Lśniące Jaskinie (Luminescent Cave) M3 | Krzepa M1
- Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
