Przepuści cię tylko gdy dostaniesz zgodę Kaoto (M9,4).
Na stole znajdziesz Klucz z grzbietem fali.
Przełącz dźwignię na zachodniej ścianie, a następnie pokonaj mnichów - zadanie główne "Przypływ".
Porozmawiaj z Farentisem, otrzymasz od niego klucz.
Aby przejść musisz odpowiednio ułożyć panele na ścianie:
- Pierwszym panelem powinno być płonące miasto
- Drugim panelem powinna być wielka fala
- Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże
- Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto
Naciśnij dźwignię na piedestale - zadanie główne "Przypływ".
Przepuści cię tylko gdy dostaniesz zgodę Kaoto (M9,4).
Sale Milczenia (Halls of Silence) M10 | Sale Obecności i Sale Milczenia M9, M10
Aktualizacja:
Sale Milczenia - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa przedstawia Sale Milczenia, które są dolnym poziomem klasztoru wyznawców Ondry. Praktycznie cała lokacja związana jest z głównym zadaniem Przypływ (The Rising Tide). Spotkasz tutaj jedynie kilku słabych przeciwników w jaskini na wschodzie. Poza tym będziesz musiał walczyć z niektórymi mnichami. Z Sal Milczenia możesz przejść bezpośrednio do Sal Obecności lub Opactwa Upadłego Księżyca.
Ważne miejsca w Salach Milczenia
5. Korytarz Zalewowy (The Rising Waterway)
Aby przejść na drugą stronę będziesz musiał rozwiązać prostą zagadkę. Przesuwaj po kolei panele:
- Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
- Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
- Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
- Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).
Rodzaje przeciwników i potworów w Salach Milczenia
Księżycowy Pająk (Moon Spider)
Mnisi (Monks)
Inne ważne informacje związane z Salami Milczenia
Jeśli do Sal Milczenia wejdziesz od strony Sal Obecności zostaniesz zatrzymany przez Strażnika (M10,1). Przepuści cię tylko wtedy gdy przejdziesz rytuał recytacji u Kaoto (M9,4).
Do Sal Milczenia możesz się także dostać od strony Opactwa Upadłego Księżyca. We wschodniej części lokacji znajdziesz półkę skalną (M8,2) po której możesz wskoczyć do wejścia do jaskini w Salach Milczenia. Potrzebować jednak będziesz Linki z Kotwiczką oraz postaci ze Zręcznością na poziomie 18. Korzystając z tej drogi będziesz mógł uniknąć większej części aktywności do wykonania oraz przeciwników do pokonania.
0
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
