PoE White March Part II M9 - Sale Obecności
PoE White March Part II M9 - Sale Obecności
Sala Półksiężyca
W skrzynce na stole znajdziesz Klucz do kwater ondrytów (03).
Komnata Upadłego Księżyca
Porozmawiaj z Baescą - zadanie główne "Przypływ".
Podczas rozmowy możesz go zaatakować, ale skutkować to będzie walką z wszystkimi wyznawcami Ondry.
Zamknięte drzwi
Możesz je otworzyć za pomocą klucza (01), jednak bez problemu wejdziesz od drugiej strony.
Sala Fali Pływowej
Porozmawiaj z Kaoto - zadanie główne "Przypływ".
Przeczytaj opis zadania, aby poznać proces przejścia rytuału recytacji.
Bilbioteka
Odszukaj w bibliotece książkę "Pielgrzymka Darczyńcy", a następnie ją przeczytaj - zadanie główne "Przypływ".
Kwatera Opata
Drzwi do pomieszczenia są zamknięte (poziom 10). Możesz użyć klucza, który dostaniesz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
W skrzyni znajdziesz Dziennik Opata.
Krypta Zapomnianych Myśli
Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który otrzymasz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
Podejdź do studni - zadanie poboczne "Brzemię wspomnień".
Wyjście do Opactwa Upadłego Księżyca.
Schody prowadzące do Sal Milczenia.
Wyjście do Opactwa Upadłego Księżyca.
Wyjście do Opactwa Upadłego Księżyca.
Zamknięta skrzynia (poziom 5).
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrzynia zabezpieczona pułapką.
Skrytka - wymagany tryb skradania. Znajdziesz w niej klucz do drzwi (03).
Zamknięte drzwi (poziom 10). Otworzysz je też dzięki Kluczowi Naczelnego Opata, który otrzymasz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
Schody prowadzące do Sal Milczenia.
Skrzynia zabezpieczona pułapką.
Zamknięte drzwi (poziom 14). Otworzysz je też dzięki kluczowi, który otrzymasz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
Jeśli się włamiesz zostaniesz zaatakowany.
Zamknięta skrzynia (poziom 9).
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Wyjście do Opactwa Upadłego Księżyca.

Sale Obecności (Halls of Presence) M9 | Sale Obecności i Sale Milczenia M9, M10

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sale Obecności - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa przedstawia Sale Obecności, które są górnym poziomem jaskiń zajętych przez wyznawców Ondry. Nie spotkasz tutaj żadnych przeciwników, o ile tylko nie będziesz próbował rozwiązań siłowych. Praktycznie cała lokacja związana jest z zadaniem głównym Przypływ (The Rising Tide). W Salach Obecności znajdziesz także miejsce, gdzie będziesz mógł wykonać osobisty quest twojego nowego towarzysza - Manehy.

Ważne miejsca w Salach Obecności

4. Sala Fali Pływowej (Hall of the Tidal Wave)

Spotkasz tutaj Naczelnego Opata Kaoto, u którego będziesz musiał przejść rytuał recytacji, który polega na odpowiednim odpowiadaniu na pytania.

odblokować wszystkie opcje dialogowe będziesz musiał odwiedzić wcześniej 3 miejsca:

  • W pierwszej kolejności wyjdź z Sal Obecności z powrotem do Opactwa Upadłego Księżyca i podejdź do Korytarzy Ondry (M8,3). Obejrzyj relief, a poznasz część historii Ondry.
  • Teraz wejdź do Sal Obecności i porozmawiaj z Baescą przebywającym w Komnatach Upadłego Księżyca (M9,2). Pamiętaj, aby podczas rozmowy nie atakować go.
  • Ostatnim miejscem, które musisz odwiedzić jest Biblioteka znajdująca we wschodniej części kompleksu (M9,5). Odszukaj na półkach książkę Pielgrzymka Darczyńcy (The Giftbearer's Pilgrimage), a następnie ją przeczytaj.

Gdy już zbierzesz wszystkie informacje możesz wrócić do Przeora (M9,4) i rozpocząć rytuał recytacji.

  • Podczas pierwszego pytania odpowiedz "Jam jest Saman - fala przypływu" (I am Saman - the Flood);
  • Podczas drugiego pytania odpowiedz "Oferuję siebie, gdyż Darczyńca nie ma nic innego do ofiarowania" (I give myself, for a Giftbearer has no other tokens to offer);
  • Podczas trzeciego pytania odpowiedz "Żadnych nie posiadam, gdyż wszystko, co należy do Ondry, zostało zapomniane" (I have none, for all that belongs to Ondra is forgotten).

Ważne postacie niezależne w Salach Obecności

Beasca (M9,2) - Wyznawca Ondry;

Kaoto (M9,4) - Przeor klasztoru, który widzi w tobie swojego następcę;

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-03-03
14:05

Knudarr Legionista

Knudarr

my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.

Komentarz: Knudarr
2016-03-03
15:40

taifang Chorąży

Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.

Komentarz: taifang
2016-03-06
18:58

taifang Chorąży

Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.

Komentarz: taifang
2016-07-08
12:12

KobyBryant Chorąży

KobyBryant

W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).

Komentarz: KobyBryant
2017-01-09
14:10

Xantor Legionista

w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz

Komentarz: Xantor

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl