W skrzynce na stole znajdziesz Klucz do kwater ondrytów (03).
Porozmawiaj z Baescą - zadanie główne "Przypływ".
Podczas rozmowy możesz go zaatakować, ale skutkować to będzie walką z wszystkimi wyznawcami Ondry.
Możesz je otworzyć za pomocą klucza (01), jednak bez problemu wejdziesz od drugiej strony.
Porozmawiaj z Kaoto - zadanie główne "Przypływ".
Przeczytaj opis zadania, aby poznać proces przejścia rytuału recytacji.
Odszukaj w bibliotece książkę "Pielgrzymka Darczyńcy", a następnie ją przeczytaj - zadanie główne "Przypływ".
Drzwi do pomieszczenia są zamknięte (poziom 10). Możesz użyć klucza, który dostaniesz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
W skrzyni znajdziesz Dziennik Opata.
Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który otrzymasz od Kaoto po ukończeniu recytacji (04).
Podejdź do studni - zadanie poboczne "Brzemię wspomnień".
Jeśli się włamiesz zostaniesz zaatakowany.
PoE The White March Part 2: Sale Obecności (Halls of Presence) mapa
Aktualizacja:
Sale Obecności - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa przedstawia Sale Obecności, które są górnym poziomem jaskiń zajętych przez wyznawców Ondry. Nie spotkasz tutaj żadnych przeciwników, o ile tylko nie będziesz próbował rozwiązań siłowych. Praktycznie cała lokacja związana jest z zadaniem głównym Przypływ (The Rising Tide). W Salach Obecności znajdziesz także miejsce, gdzie będziesz mógł wykonać osobisty quest twojego nowego towarzysza - Manehy.
Ważne miejsca w Salach Obecności
4. Sala Fali Pływowej (Hall of the Tidal Wave)
Spotkasz tutaj Naczelnego Opata Kaoto, u którego będziesz musiał przejść rytuał recytacji, który polega na odpowiednim odpowiadaniu na pytania.
odblokować wszystkie opcje dialogowe będziesz musiał odwiedzić wcześniej 3 miejsca:
- W pierwszej kolejności wyjdź z Sal Obecności z powrotem do Opactwa Upadłego Księżyca i podejdź do Korytarzy Ondry (M8,3). Obejrzyj relief, a poznasz część historii Ondry.
- Teraz wejdź do Sal Obecności i porozmawiaj z Baescą przebywającym w Komnatach Upadłego Księżyca (M9,2). Pamiętaj, aby podczas rozmowy nie atakować go.
- Ostatnim miejscem, które musisz odwiedzić jest Biblioteka znajdująca we wschodniej części kompleksu (M9,5). Odszukaj na półkach książkę Pielgrzymka Darczyńcy (The Giftbearer's Pilgrimage), a następnie ją przeczytaj.
Gdy już zbierzesz wszystkie informacje możesz wrócić do Przeora (M9,4) i rozpocząć rytuał recytacji.
- Podczas pierwszego pytania odpowiedz "Jam jest Saman - fala przypływu" (I am Saman - the Flood);
- Podczas drugiego pytania odpowiedz "Oferuję siebie, gdyż Darczyńca nie ma nic innego do ofiarowania" (I give myself, for a Giftbearer has no other tokens to offer);
- Podczas trzeciego pytania odpowiedz "Żadnych nie posiadam, gdyż wszystko, co należy do Ondry, zostało zapomniane" (I have none, for all that belongs to Ondra is forgotten).
Ważne postacie niezależne w Salach Obecności
Beasca (M9,2) - Wyznawca Ondry;
Kaoto (M9,4) - Przeor klasztoru, który widzi w tobie swojego następcę;
Komentarze czytelników
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
Warto dodać, że jeśli nie chcemy poświęcić żadnego towarzysza, powinniśmy wybrać do walenia młotem głównego bohatera. Nie wiem czy działa to w innych wypadkach, ale jeśli w pierwszej Białej Marchii uwolniliśmy dusze krasnoludów w Baterii Durgana, to, zamieszkując obecnie ciała lagufatów, pomogą one bohaterowi wydostać się z spod wody .
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.
W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać
taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)
flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.
Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).
@Knudarr W rozmowie chodzi głównie o to, że Adaryk także jest Widzącym i w snach również widział to samo co nasz bohater, czyli zniszczenie Krzepy i Caed Nua. Należy go o to wypytać i dążyć do przekonania go, że jego śmierć nie pomoże jego społeczności oraz powiedzieć, że dwóch Widzących może zdziałać więcej, aby temu zapobiec. To tak z grubsza, bo nie mam już tego autozapisu.
Dzięki, ale dałem radę chwile po napisaniu posta. Powiedz mi tylko, czy ten boss przed krysztalem - nie mowie co, zeby nie spoilerowac - to juz koniec dodatku? Bo wlasnie go powalilem, zadna misja glowna juz sie nie odpalila i... jakos tak smutno :)
Nikow1987 --> Niestety tak, nic już potem nie ma. Sprawdź jedynie czy odwiedziłeś jedną dodatkową mapkę w Jelenioborzu, gdyż możesz ją odblokować dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów. Szukaj ciała mordercy na zachód od Namiotu Hamonda w Krzepie.
Tam nie byłem - dzięki. Zostanie mi tylko jeszcze jedno zlecenie i po zawodach. Niby krótko - nie było sensu dzielić - ale i tak miło będę wspominał. Szczególnie ostatnią decyzję - o dziwo nie miałem z nią problemu :)
W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...
Potwierdzam to co napisał flash2 . Właśnie rozwiązałem to pokojowo.
Nie wiem o co chodzi ale w zadaniu Szepty w ciemności
nie mogę się dostać do Wspólnego domu witraków, ponieważ nie mogę zebrać kryształu witraków z posągu pomimo bycia w trybie skradania...ktoś wie jak zaradzić? :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
