PoE White March Part II M2 - Kopalnie Krzepy
PoE White March Part II M2 - Kopalnie Krzepy
Scena Pojmania
Po obejrzeniu scenki będziesz mógł porozmawiać z Ismey i przyjąć od niej zadanie.
Zadanie poboczne: "Szepty w ciemności"
Pokój sztygarki
Spotkasz tutaj Ismeya oraz Gamela.
Ciało Sametha
Zawał
Szyb górniczy
W pomieszczeniu na północy, przy ciele górnika znajdziesz list a w skrzyni młot i dłuto.
Kopalnia siarki
Gdy wejdziesz do pomieszczenia zagada do ciebie Cillan. Po rozmowie rozpocznie się walką z nią i dwoma konstruktami.
Wyjście do Krzepy
Przejście do Lśniących Jaskiń

PoE The White March Part 2: Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) mapa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kopalnie Krzepy - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa prezentuje nowo otwartą kopalnię przylegającą bezpośrednio do wioski Krzepa (M1). Jest to niewielka lokacja podrzędna w stosunku do wioski, tylko częściowo kontrolowana przez górników. Większa jej część nadal jest opanowana przez potwory. W lokacji tej będziesz mógł rozwiązać zagadkę śmierci kilku górników, a także zdobyć trochę cennych przedmiotów. Musisz jedynie uważać na dosyć silnych przeciwników, chociaż nawet 12 poziom doświadczenia powinien być wystarczający aby sobie poradzić.

Ważne miejsca w Kopalniach Krzepy

6. Kopalnia Siarki

Spotkasz tutaj Cillan, która rozpocznie rozmowę od razu gdy cię zobaczy. Niestety, bez względu na twoje wybory, pod koniec zostaniesz zaatakowany przez nią oraz towarzyszące jej dwa konstrukty.

Na górze pomieszczenia znajduje się wejście do sieci jaskiń.

Aby przedostać się na drugą stronę, do Lśniących Jaskiń (M3), musisz wykonać następujące czynności:

  • Wejść do tuneli
  • Skorzystać z lewego korytarza
  • Skorzystać z prawego korytarza
  • Użyć młotka i dłuta, które znalazłeś w Szybie górniczym (M2,5)
  • Skorzystać z lewego korytarza

W korytarzach tych możesz także znaleźć skarb (300 monet oraz bardzo dobre rękawice). Aby się do niego dostać musisz wykonać następujące czynności:

  • Wejdź do tuneli
  • Skorzystaj z prawego korytarza
  • Skorzystaj z prawego korytarza
  • Zapal pochodnię
  • Idź przed siebie
  • Skręć w prawo
  • Zabierz skarb

Zadania do odblokowania w Kopalniach Krzepy

Zadanie poboczne: Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - Porozmawiaj z Ismeyą (M2,1);

Ważne postacie niezależne w Kopalniach Krzepy

Gamel (M2,2) - Człowiek skarżony o morderstwo;

Ismey (M2,2) - Sztygarka kopalni, może zlecić ci zadanie;

Rodzaje przeciwników i potworów w Kopalniach Krzepy

Xorip (Xaurip) - Niezbyt silny przeciwnik występujący zazwyczaj w dużych grupach, znany z podstawowej wersji gry oraz pierwszej części dodatku. Występuje w wielu różnych formach. Najgroźniejsi są magowie.

Zguba Ziemi (Earth Blight) - Silny przeciwnik odporny na część ataków fizycznych. Do walki używa magii. Występuje zazwyczaj w małych grupkach lub w towarzystwie innych przeciwników. Należy uważać przede wszystkim na jego atak dystansowe za pomocą czarów i zaklęć.

Lodowy Troll (Ice Troll) - Bardzo silny przeciwnik, zwłaszcza gdy występuje w towarzystwie innych wrogów. Powinien być twoim priorytetem podczas walki. Na szczęście nie używa zbyt wielu ataków specjalnych. Gdy skupisz jego uwagę na swoim tarczowniku lub paladynie powinieneś dosyć sprawnie go pokonać.

Kryształogryz (Crystal Eater) - Sporej wielkości pająk, który jednak nie jest zbyt trudnym przeciwnikiem. Zazwyczaj występuje w większych grupach lub w towarzystwie innych pająków.

Księżycowy Pająk (Moon Spider) - Przeciwnik ten atakuje za pomocą kilku ataków specjalnych. Jest bardzo wrażliwy na nasze ataki, tak więc nie powinien stanowić większego problemu. Może występować w większych grupach.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2017-01-09
14:10

Xantor Legionista

1

w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz

Komentarz: Xantor
2016-07-08
12:12

KobyBryant Chorąży

1
KobyBryant

W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).

Komentarz: KobyBryant
2016-03-06
18:58

taifang Chorąży

Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.

Komentarz: taifang
2021-08-31
08:00

Mraucin5 Junior

Warto dodać, że jeśli nie chcemy poświęcić żadnego towarzysza, powinniśmy wybrać do walenia młotem głównego bohatera. Nie wiem czy działa to w innych wypadkach, ale jeśli w pierwszej Białej Marchii uwolniliśmy dusze krasnoludów w Baterii Durgana, to, zamieszkując obecnie ciała lagufatów, pomogą one bohaterowi wydostać się z spod wody .

Komentarz: Mraucin5
2016-03-03
15:40

taifang Chorąży

Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.

Komentarz: taifang
2016-03-03
14:05

Knudarr Legionista

Knudarr

my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.

Komentarz: Knudarr
2016-03-03
11:29

Sir Elton Chorąży

Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.

Komentarz: Sir Elton
2016-03-02
17:51

my_summertime Legionista

W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać

Komentarz: my_summertime
2016-02-25
14:15

Knudarr Legionista

Knudarr

taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)

Komentarz: Knudarr
2016-02-25
08:03

Knudarr Legionista

Knudarr

flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.

Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).

Komentarz: Knudarr
2016-02-25
09:25

taifang Chorąży

@Knudarr W rozmowie chodzi głównie o to, że Adaryk także jest Widzącym i w snach również widział to samo co nasz bohater, czyli zniszczenie Krzepy i Caed Nua. Należy go o to wypytać i dążyć do przekonania go, że jego śmierć nie pomoże jego społeczności oraz powiedzieć, że dwóch Widzących może zdziałać więcej, aby temu zapobiec. To tak z grubsza, bo nie mam już tego autozapisu.

Komentarz: taifang
2016-02-25
21:07

Nikow1987 Pretorianin

Dzięki, ale dałem radę chwile po napisaniu posta. Powiedz mi tylko, czy ten boss przed krysztalem - nie mowie co, zeby nie spoilerowac - to juz koniec dodatku? Bo wlasnie go powalilem, zadna misja glowna juz sie nie odpalila i... jakos tak smutno :)

Komentarz: Nikow1987
2016-02-26
14:08

Knudarr Legionista

Knudarr

Nikow1987 --> Niestety tak, nic już potem nie ma. Sprawdź jedynie czy odwiedziłeś jedną dodatkową mapkę w Jelenioborzu, gdyż możesz ją odblokować dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów. Szukaj ciała mordercy na zachód od Namiotu Hamonda w Krzepie.

Komentarz: Knudarr
2016-02-26
16:59

Nikow1987 Pretorianin

Tam nie byłem - dzięki. Zostanie mi tylko jeszcze jedno zlecenie i po zawodach. Niby krótko - nie było sensu dzielić - ale i tak miło będę wspominał. Szczególnie ostatnią decyzję - o dziwo nie miałem z nią problemu :)

Komentarz: Nikow1987
2016-02-24
19:51

Nikow1987 Pretorianin

W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...

Komentarz: Nikow1987
2016-02-24
14:25

taifang Chorąży

Potwierdzam to co napisał flash2 . Właśnie rozwiązałem to pokojowo.

Komentarz: taifang
2016-02-23
17:32

flash2 Pretorianin

flash2

W zadaniu Żelazne Cepy da się uniknąć walki z Adaryc'iem...wystarczy dobrze poprowadzić rozmowę...

Komentarz: flash2
2016-02-23
14:12

flash2 Pretorianin

flash2

Nie wiem o co chodzi ale w zadaniu Szepty w ciemności
nie mogę się dostać do Wspólnego domu witraków, ponieważ nie mogę zebrać kryształu witraków z posągu pomimo bycia w trybie skradania...ktoś wie jak zaradzić? :/

Komentarz: flash2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl