Po obejrzeniu scenki będziesz mógł porozmawiać z Ismey i przyjąć od niej zadanie.
Zadanie poboczne: "Szepty w ciemności"
Spotkasz tutaj Ismeya oraz Gamela.
W pomieszczeniu na północy, przy ciele górnika znajdziesz list a w skrzyni młot i dłuto.
Gdy wejdziesz do pomieszczenia zagada do ciebie Cillan. Po rozmowie rozpocznie się walką z nią i dwoma konstruktami.
Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
Aktualizacja:
Kopalnie Krzepy - opis i mapa podrzędnej lokacji
Powyższa mapa prezentuje nowo otwartą kopalnię przylegającą bezpośrednio do wioski Krzepa (M1). Jest to niewielka lokacja podrzędna w stosunku do wioski, tylko częściowo kontrolowana przez górników. Większa jej część nadal jest opanowana przez potwory. W lokacji tej będziesz mógł rozwiązać zagadkę śmierci kilku górników, a także zdobyć trochę cennych przedmiotów. Musisz jedynie uważać na dosyć silnych przeciwników, chociaż nawet 12 poziom doświadczenia powinien być wystarczający aby sobie poradzić.
Ważne miejsca w Kopalniach Krzepy
6. Kopalnia Siarki
Spotkasz tutaj Cillan, która rozpocznie rozmowę od razu gdy cię zobaczy. Niestety, bez względu na twoje wybory, pod koniec zostaniesz zaatakowany przez nią oraz towarzyszące jej dwa konstrukty.
Na górze pomieszczenia znajduje się wejście do sieci jaskiń.
Aby przedostać się na drugą stronę, do Lśniących Jaskiń (M3), musisz wykonać następujące czynności:
- Wejść do tuneli
- Skorzystać z lewego korytarza
- Skorzystać z prawego korytarza
- Użyć młotka i dłuta, które znalazłeś w Szybie górniczym (M2,5)
- Skorzystać z lewego korytarza
W korytarzach tych możesz także znaleźć skarb (300 monet oraz bardzo dobre rękawice). Aby się do niego dostać musisz wykonać następujące czynności:
- Wejdź do tuneli
- Skorzystaj z prawego korytarza
- Skorzystaj z prawego korytarza
- Zapal pochodnię
- Idź przed siebie
- Skręć w prawo
- Zabierz skarb
Zadania do odblokowania w Kopalniach Krzepy
Zadanie poboczne: Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - Porozmawiaj z Ismeyą (M2,1);
Ważne postacie niezależne w Kopalniach Krzepy
Gamel (M2,2) - Człowiek skarżony o morderstwo;
Ismey (M2,2) - Sztygarka kopalni, może zlecić ci zadanie;
Rodzaje przeciwników i potworów w Kopalniach Krzepy
Xorip (Xaurip) - Niezbyt silny przeciwnik występujący zazwyczaj w dużych grupach, znany z podstawowej wersji gry oraz pierwszej części dodatku. Występuje w wielu różnych formach. Najgroźniejsi są magowie.
Zguba Ziemi (Earth Blight) - Silny przeciwnik odporny na część ataków fizycznych. Do walki używa magii. Występuje zazwyczaj w małych grupkach lub w towarzystwie innych przeciwników. Należy uważać przede wszystkim na jego atak dystansowe za pomocą czarów i zaklęć.
Lodowy Troll (Ice Troll) - Bardzo silny przeciwnik, zwłaszcza gdy występuje w towarzystwie innych wrogów. Powinien być twoim priorytetem podczas walki. Na szczęście nie używa zbyt wielu ataków specjalnych. Gdy skupisz jego uwagę na swoim tarczowniku lub paladynie powinieneś dosyć sprawnie go pokonać.
Kryształogryz (Crystal Eater) - Sporej wielkości pająk, który jednak nie jest zbyt trudnym przeciwnikiem. Zazwyczaj występuje w większych grupach lub w towarzystwie innych pająków.
Księżycowy Pająk (Moon Spider) - Przeciwnik ten atakuje za pomocą kilku ataków specjalnych. Jest bardzo wrażliwy na nasze ataki, tak więc nie powinien stanowić większego problemu. Może występować w większych grupach.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1
- Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
- Lśniące Jaskinie (Luminescent Cave) M3 | Krzepa M1
- Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
