Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Aktualizacja:
Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne
Sposób odblokowania: porozmawiaj z Tarfosem przebywającym na wschód od Wozu Ydurana (M1,2).

Na wschód od Wozu Ydurana (M1,2) spotkasz burmistrza Tarfosa, który rozmawia z grupką mieszkańców. Gdy do niego zagadasz od razu poprosi cię o pomoc w pewnej sprawie. W wiosce przebywa wysłannik z Zatoki Buntu aby wynegocjować porozumienie handlowe. Będziesz musiał się tym zająć. Wszystkie podjęte przez ciebie wybory będą miały bezpośredni wpływ na życie w wiosce. Realnie przełoży się to także na twoją reputację w Krzepie.
W pierwszej kolejności idź do Spoczynku Grefa (M1,7). Przy barze spotkasz Nestę, z którą musisz porozmawiać. Zechce ona dokładniej przyjrzeć się osadzie. Poleci ci abyś spotkał się z nią nieopodal Rybaczówki (M1,4). Podczas rozmowy będziesz musiał powiedzieć Neście czy budynek ma nadal funkcjonować czy też należy go zamknąć.
Następnie udaj się do Kopalni Krzepy, która znajduje się w północno-wschodniej części wioski. Nestę znajdziesz przy pokoju sztygarki (M2,2). Podczas tej rozmowy będziesz musiał zdecydować czy powiedzieć Neście o Jaskiniach Vithraków, a także zgodzić się lub nie na obecność Rycerzy Tygla w kopalni. Jeśli się na to zgodzisz, twoja reputacja w wiosce zmaleje.

Ostatni miejscem jakie musisz odwiedzić jest Bateria Durgana. Gdy tylko wejdziesz do lokacji podbiegnie do ciebie Nesta, a za nią kilku wojowników. Będziesz musiał ich pokonać. Gdy już zwyciężysz, zabierz wszystkie rzeczy z ich ciał (mają przy sobie sporo złota) i udaj się do Białej Kuźni wewnątrz Baterii Durgana (M5). Rozmawiając z Nestą będziesz musiał zdecydować kto ma pracować w Kuźni - kowale z Warowni Tygla czy też miejscowi.
Teraz musisz wrócić do Tarfosa (M1,2) i powiedzieć mu o wyniku negocjacji. Podsumowane zostaną wszystkie twoje wybory, a także zmieni się twoja reputacja w wiosce. W nagrodę otrzymasz trochę doświadczenia oraz Płaszcz Poborcy (Tax Collector's Mantle), który dodaje +2 do Skradania (Stealth) oraz przyznaje 2 dodatkowe umiejętności.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1
- Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
- Lśniące Jaskinie (Luminescent Cave) M3 | Krzepa M1
- Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
