Porozmawiaj z Herlą - zadanie poboczne "Przerwa w podróży".
Sprzedaje ona również uzbrojenie, narzędzia oraz materiały obozowe.
Spotkasz tytaj Benna - zadanie poboczne "Przerwa w podróży".
Możesz go uwolnić odnajdując notatkę maga (03).
Zabierz ze skrzyni notatkę - zadanie poboczne "Przerwa w podróży".
Wykorzystaj półkę skalną aby zejść na dół.
Przy ciele znajdziesz bardzo dobrą maczugę - Acuan Giamas. Gdy ją zabierzesz zostaniesz zaatakowany przez Pradawne Widmo oraz Wyjącą Zjawę.
Z ruin wyjdziesz przez kraty po prawej.
Pokonaj Llengrath oraz dwa smoki - zadanie poboczne "Obietnica filakterium".
Mowrghek Ien M12 | Szrama Caryona i Mowrghek Ien M11, M12
Aktualizacja:
Mowrghek Ien - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa przedstawia Mowrghek Ien, czyli jedyną lokację drugiej części dodatku White March, która znajduje się w Jelenioborzu, a nie w Białej Marchii. Dostęp do niej uzyskujesz rozpoczynając w Krzepie (M1,8) zadanie Obietnica Filakterium (The Phylactery's Promise). Znaczna część lokacji zajęta jest przez wrogich w stosunku do ciebie kultystów, natomiast w północno-zachodniej części mapy spotkasz trzech najsilniejszych przeciwników w całej grze. Możesz tutaj wykonać także jedno zadanie poboczne.
Zadania do odblokowania w Mowrghek Ien
Zadanie poboczne: Przerwa w podróży (Bogged Down) - Porozmawiaj z Herlą (M12,1);
Ważne postacie niezależne w Mowrghek Ien
Herla (M12,1) - Handlarz, który dodatkowo może zlecić ci zadanie;
Benno (M12,2) - Handlarz uwieziony w magicznej barierze;
Rodzaje przeciwników i potworów w Mowrghek Ien
Bagienny Nietoperz (Bog Bat)
Bagienny Kultysta (Bog Cultist)
Torfowy Szlam (Peatsucker Ooze)
Pradawne Widmo (Ancient Wrath)
Wyjąca Zjawa (Wailing Shade)
Moczarowy Czatownik (Bog Lurker)
Ogromny Mokry Zarodnik (Giant Dank Spore)
Widmo (Wraith)
Strażnik Bagien (Bog Guardian)
0
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
