PoE The White March Part 2: Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
Aktualizacja:
Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
Zlecenie: Wierni Magrany (Bounty: Magran's Faithful)
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Ascą, przebywającym na zachód od Rybaczówki (M1,4).

Podczas rozmowy z przebywającym w Krzepie Ascą (M1,4) dowiesz się, że w Jelenioborzu grasuje groźna grupa bandytów. Rozmówca boi się, że ich następnym celem może stać się Krzepa. Musisz ich odnaleźć oraz zabić.

Twoim pierwszym krokiem powinno być opuszczenie Białej Marchii i udanie się do Jelenioborza, najlepiej od razu do Palących Wodospadów (Searing Falls). Poszukiwana przez ciebie grupa znajduje się na samym środku lokacji i składa się z 6 bandytów, z czego dwóch z nich jest magami. Czarodziejami powinieneś oczywiście zająć się w pierwszej kolejności. Po pojedynku nie zapomnij przeszukać wszystkich ciał. Znajdziesz sporo bardzo dobrego uzbrojenia, najważniejsza jest jednak Głowa Roedwitha (Roedwith's Head), która jest konieczna do zaliczenia zadania. Wróć teraz do Asci w Krzepie (M1,4) i odbierz 4800 lub 5600 sztuk monet jako nagrodę (w zależności od tego w jakiej kolejności wykonywałeś dla niego zlecenia).
Zlecenie: Postrach Białej Kotliny (Bounty: The Terror of Whitestone Hollow)
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Ascą, przebywającym na zachód od Rybaczówki (M1,4).
Będąc w Krzepie możesz porozmawiać z Ascą (M1,4). Otrzymasz od niego krótkie zadanie polegające na pozbyciu się potworów nękających Białą Kotlinę (M6). Będąc już w tej lokacji musisz udać się do jej południowo-zachodniej części (M6,1) i odszukać tytułowy Postrach Białej Kotliny. Okaże się, że jest to po prostu ogromna i nadzwyczaj silna Zguba Lodu.

Po wygranym pojedynku z ciała przeciwnika zabierz Broszę przewodnika karawany (Caravan Master's Broach) i wróć do zleceniodawcy w Krzepie (M1,4). Otrzymasz od niego 4800 lub 5600 sztuk monet (w zależności w jakiej kolejności wykonywałeś zlecenia) oraz sporo doświadczenia.
Zlecenie: Brynlod (Bounty: Brynlod)
Sposób odblokowania: po wykonaniu zadań Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny porozmawiaj z Ascą (M1,4).
Jeśli wykonasz dla Asci (M1,4) dwa krótkie zadania polegające na wyeliminowaniu grupy przeciwników Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny dostaniesz możliwość przyjęcia kolejnych zleceń. Musisz wytropić oraz zabić grupę bandytów dowodzoną przez Brynloda.

Aby ich odszukać opuść Białą Marchię i wróć do Jelenioborza. Teraz skieruj się do Przeprawy Jeleni Bród (Dyrford Crossing), która znajduje się na zachód od wioski o tej samej nazwie. Poszukiwany przez ciebie Brynlod, wraz ze swoją grupą, znajduje się w południowo-zachodniej części lokacji, wewnątrz niewielkich ruin. Z ciała zabitego przeciwnika zabierz głowę i zanieś ją do Asci (M1,4). W nagrodę otrzymasz 6200 lub 7000 monet. Zależy to od kolejności wykonywania zleceń.
Zlecenie: Krasnowodne Lagufaty (Bounty: Redwater Lagufaeth)
Sposób odblokowania: po wykonaniu zadań Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny porozmawiaj z Ascą (M1,4).
Jeśli wykonasz dla Asci (M1,4) dwa krótkie zadania polegające na wyeliminowaniu grupy przeciwników Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny dostaniesz możliwość przyjęcia kolejnego zlecenia. Tym razem musisz pozbyć się grupy Lagufatów, które przebywają w Białej Kotlinie (M6).

Gdy będziesz już na miejscu, skieruj się na sam środek lokacji. Wrogowie przebywają kilka metrów nad spalonym domem. Twoim głównym przeciwnikiem będzie Krasnowodna Rodzicielka (Redwater Broodmother), ale towarzyszyć jej będzie około 8 innych lagufatów. Nie będzie to prosty pojedynek, musisz dokładnie go zaplanować i chronić swoich magów. Ich czary obszarowe są kluczowe dla wygrania walki. Z ciał wrogów musisz zabrać przede wszystkim Głowę Rodzicielki (Broodmother's Head), którą oddaj Ascie (M1,4). Otrzymasz od niego 6200 lub 7000 monet (w zależności w jakiej kolejności wykonywałeś zlecenia).
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- PoE The White March Part 2: Krzepa
- PoE The White March Part 2: Krzepa (Stalwart Village) mapa
- PoE The White March Part 2: Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) mapa
- PoE The White March Part 2: Lśniące Jaskinie (Luminescent Cave) mapa
- PoE The White March Part 2: Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne
- PoE The White March Part 2: Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 2: Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
- PoE The White March Part 2: Krzepa
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
Warto dodać, że jeśli nie chcemy poświęcić żadnego towarzysza, powinniśmy wybrać do walenia młotem głównego bohatera. Nie wiem czy działa to w innych wypadkach, ale jeśli w pierwszej Białej Marchii uwolniliśmy dusze krasnoludów w Baterii Durgana, to, zamieszkując obecnie ciała lagufatów, pomogą one bohaterowi wydostać się z spod wody .
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.
W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać
taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)
flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.
Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).
@Knudarr W rozmowie chodzi głównie o to, że Adaryk także jest Widzącym i w snach również widział to samo co nasz bohater, czyli zniszczenie Krzepy i Caed Nua. Należy go o to wypytać i dążyć do przekonania go, że jego śmierć nie pomoże jego społeczności oraz powiedzieć, że dwóch Widzących może zdziałać więcej, aby temu zapobiec. To tak z grubsza, bo nie mam już tego autozapisu.
Dzięki, ale dałem radę chwile po napisaniu posta. Powiedz mi tylko, czy ten boss przed krysztalem - nie mowie co, zeby nie spoilerowac - to juz koniec dodatku? Bo wlasnie go powalilem, zadna misja glowna juz sie nie odpalila i... jakos tak smutno :)
Nikow1987 --> Niestety tak, nic już potem nie ma. Sprawdź jedynie czy odwiedziłeś jedną dodatkową mapkę w Jelenioborzu, gdyż możesz ją odblokować dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów. Szukaj ciała mordercy na zachód od Namiotu Hamonda w Krzepie.
Tam nie byłem - dzięki. Zostanie mi tylko jeszcze jedno zlecenie i po zawodach. Niby krótko - nie było sensu dzielić - ale i tak miło będę wspominał. Szczególnie ostatnią decyzję - o dziwo nie miałem z nią problemu :)
W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...
Potwierdzam to co napisał flash2 . Właśnie rozwiązałem to pokojowo.
Nie wiem o co chodzi ale w zadaniu Szepty w ciemności
nie mogę się dostać do Wspólnego domu witraków, ponieważ nie mogę zebrać kryształu witraków z posągu pomimo bycia w trybie skradania...ktoś wie jak zaradzić? :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
