Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne | Krzepa M1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne

Sposób odblokowania: dołącz do drużyny Manehę (M1,3).

Zadanie to zostanie dodane do twojego dziennika automatycznie po tym jak dołączysz do swojej drużyny Manehę - barbarzynkę spotkaną w Krzepie (M1,3) - Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Aby zaliczyć zadanie pamiętaj żeby Maneha cały czas była w twojej drużynie.

Zadanie to zostanie dodane do twojego dziennika automatycznie po tym jak dołączysz do swojej drużyny Manehę - barbarzynkę spotkaną w Krzepie (M1,3). Podczas rozmowy dowiesz się, że poszukuje ona miejsca nazywanego Opactwem Upadłego Księżyca. Będziesz musiał jej pomóc w jego odnalezieniu. Możliwość wykonania tego zadania będziesz miał jednak dopiero po wykonaniu zadania głównego Żelazne cepy (The Iron Flail), które odblokuje ci dostęp do interesującej cię lokacji.

Twoim głównym celem jest dotarcie do studni wspomnień - Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Gdy podejdziesz do sadzawki, Maneha sama rozpocznie rozmowę.

Twoim głównym celem jest dotarcie do studni wspomnień. Znajdziesz ją w Salach Obecności, w północno-wschodniej części lokacji (M9,7). Drzwi są jednak zamknięte (zamek na poziomie 14), musisz więc posiadać odpowiedni klucz. Otrzymasz go od Naczelnego Przeora Kaoto (M9,4), jeśli pozytywnie przejdziesz rytuał recytacji. Jego dokładny opis znajdziesz w zadaniu Przypływ (The Rising Tide). Gdy wejdziesz do środka i podejdziesz do studni, Maneha powinna automatycznie do ciebie zagadać.

1 - Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Przed podejściem do studni zdecyduj czy według ciebie Maneha potrzebuje więcej punktów Stanowczości czy Zręczności.
  • Możesz poprowadzić rozmowę tak, aby Maneha weszła do studni. Po chwili woda zrobi się czerwona i pojawią się dwie macki. Niezależnie od twojej reakcji, Maneha zniknie pod wodą. Po chwili wyjdzie i nic nie będzie pamiętała. Otrzyma także zdolność Czyste Sumienie (Clean Conciensce), która dodaje jej na stałe +2 do Zręczności. Zadanie zostanie zaliczone.
  • Jeśli podczas rozmowy odwiedziesz ją od wchodzenia do studni, ty otrzymasz punkty doświadczenia, a Maneha umiejętność Usatysfakcjonowany Umysł (Satisfied Mind), która na stałe doda jej +2 do Stanowczości. Zadanie zostanie zaliczone.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-02-24
19:51

Nikow1987 Pretorianin

W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...

Komentarz: Nikow1987
2016-02-25
08:03

Knudarr Legionista

Knudarr

flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.

Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).

Komentarz: Knudarr
2016-02-25
14:15

Knudarr Legionista

Knudarr

taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)

Komentarz: Knudarr
2016-03-02
17:51

my_summertime Legionista

W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać

Komentarz: my_summertime
2016-03-03
11:29

Sir Elton Chorąży

Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.

Komentarz: Sir Elton
2016-03-03
14:05

Knudarr Legionista

Knudarr

my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.

Komentarz: Knudarr
2016-03-03
15:40

taifang Chorąży

Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.

Komentarz: taifang
2016-03-06
18:58

taifang Chorąży

Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.

Komentarz: taifang
2016-07-08
12:12

KobyBryant Chorąży

KobyBryant

W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).

Komentarz: KobyBryant
2017-01-09
14:10

Xantor Legionista

w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz

Komentarz: Xantor

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl