Rozpoczęcie przygody | Opis przejścia
Aktualizacja:
Opis przejścia
Rozpoczęcie przygody
Dodatek White March Part II do gry Pillars of Eternity wprowadza nowe wątki fabularne na znanej już mapie Białej Marchii. Przedstawione wydarzenia dzieją się kilka tygodni po oczyszczeniu Baterii Durgana, tak więc nie ma dużej współzależności pomiędzy zadaniami z pierwszej i drugiej części dodatku. Część lokacji (np. Krzepa oraz Bateria Durgana) nieznacznie się zmieniają, ale większość misji dzieje się w nowododanych lokacjach.

Komunikat informujący nas o ukończeniu wątku fabularnego pierwszej części dodatku White March.
Aby odblokować dostęp do drugiej części dodatku musimy mieć oczywiście zakupioną podstawową wersję gry oraz White March Part I. Po ukończeniu głównego wątku fabularnego, a więc odbiciu Białej Kuźni, powinieneś otrzymać stosowna informację dotyczącą przejścia do drugiej części dodatku. Musisz w tym celu udać się z powrotem do Jelenioborza i w jakiejkolwiek lokacji skorzystać z opcji odpoczynku. Możesz zarówno przespać się w karczmie, w swojej twierdzy lub skorzystać z materiałów obozowych. Nie powinno mieć to żadnego znaczenia. Jeśli komunikat nie chce się załączyć sprawdź czy na pewno ukończyłeś wszystkie zadania z głównego wątku fabularnego pierwszej części. Jeśli tak, postaraj się wykonać kilka zadań w Jelenioborzu, możliwe, że gra "zaskoczy".

Jednocześnie rozpocznie się zadanie Zapomniana armia (The Forgotten Army). Jego kontynuowanie rozpocznie nową część dodatku. W pewnym momencie będziesz mógł także zdecydować czy chcesz zwiększyć poziom trudności nadchodzących bitew. Warto to uczynić w momencie gdy dysponujesz maksymalnie rozwiniętą drużyną i zależy ci na pewnym wyzwaniu.
0
Komentarze czytelników
Nikow1987 Pretorianin
W opactwie, przy korytarzu zalewowym - jak poukładać panele? Ktoś już tam był? Ułożył? Bo nie wiem, czy coś się stanie na miejscu, czy po efekty muszę się gdzieś udać? Może dobrze ułożyłem, a tego nie wiem...
Knudarr Legionista
flash2, taifang --> Dzięki za info. W takim wypadku postaram się jeszcze kilka razy spróbować i opisać pokojowe rozwiązanie.
Nikow1987 --> opis układania paneli jest już przygotowany, ale na stronie będzie dopiero za kilka dni. Na szybko mogę napisać interesującą Cię rzecz:
• Pierwszym panelem powinno być płonące miasto (City in flames);
• Drugim panelem powinna być wielka fala (Tidal wave);
• Trzecim panelem powinno być puste wybrzeże (Barren shore);
• Czwartym panelem powinno być kwitnące miasto (Flourishing city).
Knudarr Legionista
taifang --> Dzięki. Robię sejwy dosyć często, więc bez problemu odtworzę rozmowę. Dzięki temu co napisałeś szybciej mi to pójdzie ;)
my_summertime Legionista
W tym rozszerzeniu Zahua ma swój quest - Tajemnice Tacan - żeby go rozpocząć trzeba z nim porozmwiać
Sir Elton Chorąży
Brak też poradniku questu A Call To Court, od posłańca w twierdzy.
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
