Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Aktualizacja:
Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Kernem w Spoczynku Grefa (M1,7).
Będąc w Spoczynku Grefa (M1,7), przy jednej ze ścian zauważysz głośno rozmawiającego mężczyznę - Kerna. Gdy do niego zagadasz dowiesz się, że trapi problem. Rozmówca zlecił pewnemu paladynowi zabójstwo jednej z okolicznych rodzin. Teraz żałuje swojej decyzji i szuka osoby, która powstrzyma mordercę.
W pierwszej kolejności skieruj się do Białej Kotliny, a następnie w jej południowo-wschodniej części odszukaj Dom Haddiego (M6,2). Niestety, gdy wejdziesz do środka okaże się, że rodzina została już zamordowana. Podejdź do ciała i "dotknij" duszy martwego domownika. Możesz też przy okazji przeszukać dom. Jedna ze skrytek znajduje się pod poduszką na łóżku.

Od duszy Haddiego dowiesz się, że trójka zabójców poszukuje jeszcze jego syna - Eska. Powinien znajdować się on teraz w młynie w Wiosce Jeleni Bród. Aby go odszukać musisz opuścić Białą Marchię i udać się do Jelenioborza. Gdy już będziesz w Jelenim Brodzie wejdź do młyna, który znajduje się w zachodniej części osady.

Od razu po wejściu do budynku rozpocznie się scenka, w której Eska jest atakowany przez grupę paladynów, z Cevestinem na czele.
- Jeśli zabijesz paladynów i uratujesz Eska otrzymasz od niego 2000 monet i zwiększysz swoją reputację w Krzepie. Od Kerna (M1,7) otrzymasz kolejne 3000 monet.
- Możesz też próbować załagodzić całą sytuację. Aby tego dokonać potrzebować będziesz 18 punktów Stanowczości i sporo prób, gdyż odpowiednie poprowadzenie rozmowy nie jest proste. Na koniec będziesz mógł zdecydować czy pozostawić Eska przy życiu. Jeśli tak zrobisz otrzymasz od Kerna 3000 monet.
- Jeśli zdecydowałeś się zabić Eska czeka cię jeszcze rozmowa z Kernem. Możesz po prostu zignorować jego groźby, wtedy otrzymasz tylko doświadczenie. Możesz też go zaatakować, jednak weź pod uwagę, że będziesz musiał pokonać wszystkich w karczmie. Jeśli natomiast posiadasz 16 punktów Stanowczości otrzymasz od niego 5000 monet.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1
- Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
- Lśniące Jaskinie (Luminescent Cave) M3 | Krzepa M1
- Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Dzika Mylla (Wild Mylla) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Posępna przysięga (Bleak Oath) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
