Zapomniana armia (The Forgotten Army) - zadanie główne | Opis przejścia
Aktualizacja:
Zapomniana armia (The Forgotten Army) - zadanie główne
Sposób Odblokowania: zadanie rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu głównego wątku fabularnego z pierwszej części dodatku.

Zadanie Zapomniana Armia (The Forgotten Army) jest pierwszym, wprowadzającym zadaniem do drugiej części dodatku White March do gry Pillars of Eternity. Rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu głównego wątku fabularnego części pierwszej.
Twoim zadaniem jest ponowne udanie się do Jelenioborza. Może to być jakakolwiek lokacja z głównej mapy gry, ważne abyś opuścił terytorium Białej Marchii. Teraz wystarczy, że odpoczniesz. Możesz to zrobić w dowolnej karczmie, w swojej twierdzy lub nawet korzystając z materiałów obozowych. Podczas snu będziesz miał wizję podczas której dowiesz się o tajemniczej armii. Otrzymasz też trochę doświadczenia.

W tym momencie musisz udać się do wioski Krzepa (M1) w Białej Marchii. W momencie podróży będziesz miał możliwość zwiększenia poziomu trudności przyszłych pojedynków. Decyzja powinna zależeć od poziomu twojej drużyny, posiadanego wyposażenia i chęci wyzwania. Gdy tylko przekroczysz bramę rozpocznie się scenka, w której wysłuchasz słów niejakiego Deryana (M1,1). Będzie on mówił o tajemniczej armii, o której śniłeś. Czeka cię także dosyć długa rozmowa, jednak twoje wybory nie mają większego znaczenia na jej końcowy efekt.
Kolejna część zadania wiąże się z zaliczaniem kolejnych pojawiających się misji:
- Żelazne cepy (The Iron Flail);
- Przypływ (The Rising Tide);
- Kryjówka Bezokich (Lair of the Eyeless)
Gdy wykonasz wszystkie te zadania, ukończone zostanie także zadanie Zapomniana armia (The Forgotten Army), a tym samym zakończysz główny wątek fabularny drugiej części dodatku do gry Pillars of Eternity.
0
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
