Strażnicy zaatakują cię gdy podejdziesz zbyt blisko. Nie możesz ich przekonać aby cię przepuścili.
Bramę możesz zniszczyć za pomocą drewnianych bali (03). Drugi sposób odblokujesz po wykonaniu zadania "Przygotuj działa" (M1,1).
Możesz ich użyć do wyważenia bramy (02).
Możesz dostać się tędy do fortu, pod warunkiem, że posiadasz Linę z kotwiczką.
Możesz z niej zabrać Szczenię Bojowe, które może być twoim zwierzakiem.
W środku spotkasz Adaryca oraz uwolnisz dyplomatów - zadanie główne "Żelazne cepy".
Fort Żelaznych Cepów (Iron Flail Fort) M7 | Fort Żelaznych Cepów M7
Aktualizacja:
Fort Żelaznych Cepów - opis i mapa lokacji
Fort Żelaznych Cepów jest niedużą lokacją, pojawiającą się automatycznie na mapie podczas wykonywania pierwszej misji z wątku fabularnego dodatku. Nie musisz odkrywać do niego drogi, wystarczy, że przeniesiesz się tam z poziomu mapy głównej. Lokacja wypełniona jest wrogimi żołnierzami. Niestety, z większością z nich będziesz musiał walczyć. Z miejscem tym wiąże się przede wszystkim jedno zadanie - Żelazne Cepy (The Iron Flail), które polega na pozbyciu się komendanta obozu.
Ważne miejsca w Forcie Żelaznych Cepów
6. Sztab (Command Post)
Wewnątrz dużego namiotu spotkasz Adaryca oraz kilku jego żołnierzy. W zależności od tego jak poprowadzisz rozmowę, dojdzie do walki lub pokojowo rozwiążesz konflikt. Posiadając już Klucz będziesz mógł uwolnić dyplomatów z Krzepy.
Nie zapomnij także przeszukać całego pomieszczenia, znajduje się tutaj sporo pojemników. Gdy wyjdziesz na zewnątrz zostaniesz zaatakowany przez dwóch bardzo silnych przeciwników - Młoty Bezokich.
Zadania do odblokowania w Forcie Żelaznych Cepów
Zadanie główne: Przypływ (The Rising Tide) - zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Żelazne Cepy (The Iron Flail);
Ważne postacie niezależne w Forcie Żelaznych Cepów
Adaryc (M7,6) - Przywódca żołnierzy;
Inne ważne informacje związane z Fortem Żelaznych Cepów
Chodząc wewnątrz fortu warto co jakiś czas naciskać klawisz "Tab". Podświetlone zostaną w ten sposób wszystkie pojemniki w okolicy, a znajduje się ich tutaj naprawdę sporo.
Przed wejściem do Sztabu i rozprawieniem się z Adarycem warto się przespać i odnowić pełną pulę czarów i zdolności. Przydadzą się nie tylko w walce z komendantem, ale przede wszystkim z dwoma gigantami pojawiającymi się po ukończeniu zadania Żelazne Cepy (The Iron Flail).
0
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
