Final Fantasy 12: Draklor Laboratory

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Draklor Laboratory

Tryby pokazują pomieszczenia, w których znajdziesz konsole służące do otwierania drzwi, a strzałki skierowane do góry to symbole wind. - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Tryby pokazują pomieszczenia, w których znajdziesz konsole służące do otwierania drzwi, a strzałki skierowane do góry to symbole wind.

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Imperial Swordsman

36-37

3589-3829

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Imperial Hoplite

~38

~4788

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Imperial Pilot

37-38

4367-4127

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Judge

~40

~5086

-

Hi-potion**

100 gil

Mastiff

~37

~3843

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Lab Rat

37-38

3627-3647

Wodę

Fire Magicite (80g),

Rat Pelt (35g)

Rat Pelt (35g)

Hectyes

~37

~8515

Lód

Yellow liquid (531g),

Storm Crystal (160g)

Chronos Tear**

*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać

Zaczynasz na 66 piętrze i na początku nic ani nikt Ci nie przeszkadza. Ktoś był tu przed Tobą i zrobił porządek ze strażnikami. Biegnij do North Lift Terminal i użyj go, żeby dostać się na 67 piętro. Na 67 piętrze idź w jego północno-wschodni róg i wejdź do pomieszczenia C.D.B. Znajdziesz Lab Access Card i mapę laboratorium (właściwie to same się znajdą w czasie cut scenki).

Lądujesz z powrotem na korytarzu. Koniec sielanki, czas się brać do roboty - właśnie zostały wezwane posiłki i musisz się nimi zająć, zanim dojdziesz do Cida. Włączył się też system ochronny laboratorium - przypomina on ten znany z Henne mines. Chodzi o niebieskie i czerwone drzwi otwierane na zmianę.

1 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Konsola otwierająca czerwone drzwi (po lewej) i zamknięte niebieskie drzwi (po prawej) - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Konsola otwierająca czerwone drzwi (po lewej) i zamknięte niebieskie drzwi (po prawej).

2 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Chodząc po tym budynku, warto przeszukać małe sale (to te małe kwadraciki na mapie) - można znaleźć w nich zarówno różne skarby jak i potwory, ale wejść można tylko do pomieszczeń, spod których wydobywa się światło (po lewej) - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Chodząc po tym budynku, warto przeszukać małe sale (to te małe kwadraciki na mapie) - można znaleźć w nich zarówno różne skarby jak i potwory, ale wejść można tylko do pomieszczeń, spod których wydobywa się światło (po lewej). W tym budynku znajdziesz też dwie windy: północną (po prawej) i południową. Północna obsługuje piętra 66, 67, 68, a południowa - 68 i 70.

Po prawej stronie zobaczysz drzwi (Rm 6704 East) - możesz wejść do środka i zapisać stan gry. W pokoju obok (Rm 6703 East) masz konsolę do otwierania drzwi. Skorzystaj z niej, by otworzyć przejście do windy. Wyjdź z pokoju i biegnij do windy - jedź na 68 piętro.

Na 68 piętrze biegnij na wschód i na pierwszym rozwidleniu skręć w lewo. W pokoju po lewej (Rm 6803 East) znajduje się konsola - przełącz nią drzwi. Wyjdź z pokoju, biegnij na północ i skręć w pierwszą drogę w lewo. Biegnij do końca, skręć w lewo i w pokoju 6804 West znajdziesz kolejną konsolę.

Biegnij do południowo-zachodniej części tego piętra do pokoju 6811, gdzie West przełącz następne drzwi, a droga do południowej windy stanie otworem. Skorzystaj z niej, by dostać się na 70 piętro. Zapisz grę i biegnij po schodach do góry. Czas na potyczkę z Cidem.

3 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Doctor Cid - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Doctor Cid

4x Rook

Ok. 65 000 HP,

8-10 tys. HP każdy Rook

Odporni na Librę,

Rook podatny na Dark,

Cid absorbuje Dark

Regen,

Curaga,

Reflect,

Drain,

Paling,

Grater barier,

Haste,

S-27 Tokamak

Większość ataków należy do Rooków. Regen, Curaga, Reflect, Drain, Paling (przez niego Cid staje się odporny na ataki fizyczne), atakują nawet silniej niż Cid. Przede wszystkim to ich trzeba się więc pozbyć.

Dopóki istnieją Rook Cid jest praktycznie niezniszczalny, dlatego przed walką ustaw bohaterom gambit Foe: lowest HP -> Attack, przez co skoncentrują się tylko na jednym przeciwniku, dopóki go nie wykończą i dopiero potem przerzucą się na następnego - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Dopóki istnieją Rook Cid jest praktycznie niezniszczalny, dlatego przed walką ustaw bohaterom gambit "Foe: lowest HP -> Attack", przez co skoncentrują się tylko na jednym przeciwniku, dopóki go nie wykończą i dopiero potem przerzucą się na następnego.

Po zniszczeniu wszystkich Rook Cid użyje Greater Barrier i/lub Haste. Natychmiast rzuć na niego Dispel. Zberserkuj jedną z Twoich postaci i tylko czekaj, aż walka wreszcie się skończy.

Final Fantasy XII

31 października 2006

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze53
2013-03-31
20:23

zanonimizowany908631 Junior

Dlaczego nie mogę zdobyć czaru ARDOR skoro pokonałem wszystko w Barheim Passage????

Komentarz: zanonimizowany908631
2013-01-16
19:21

zanonimizowany890424 Junior

😁

Szkoda mi kasy na pkt. premium ale szacun dla kolesia który zrobił ten poradnik jest mega.
Sam w grze znalazłem parę rzeczy o których tu nie piszą, może nie są tak ciekawe ale i tak gra jest imponująca. :D

Komentarz: zanonimizowany890424
2009-03-22
15:39

jones73 Junior

zbieram składniki na Tournesola ale mam problem nie wypadają mi -- zodiaka już mam do ubicia zostł mi yazmat,omega,zodiak

Komentarz: jones73
2009-03-13
08:35

koobon Legend

Serpent Eye dostajesz za pokonanie Marilith (poszukiwany listem gończym). Znajdziesz go w Zeritian Caverns.

Komentarz: koobon
2009-03-13
08:05

jones73 Junior

😡

gdzie jest Serpent Eye

Komentarz: jones73
2008-10-04
05:22

zanonimizowany580580 Junior

Hey :)
Mam maly problem odnosnie Hunter's Monogragh, pisze ze jak zabije "Thextery" to sie to odblokuje a jak narazie zabilem i tego nie mam a wszystkie inne dawno mam :) Po za tym szukalem tego "Gatsly" ale nie umiem go nalezc.

P.S. W tawernie juz bylem zeby dastac nagrode od niego.

Komentarz: zanonimizowany580580
2008-04-23
22:00

Piotrek Generał

Heh, podczas walki nie ustawiam w gambitach żadnych czarów wspomagających, za dużo czasu się na to traci i zbyt łatwo zginąć. Inna sprawa walki z bossami - czasem, w zależności od sytuacji, rzucam Bravery, Haste czy Bubble (a bywały walki, że udawalo się rzucić dodatkowo np. Shella). Haste mam ustawione w gambitach, ale na samym końcu, więc postacie korzystają z niego tylko w przypadku, gdy w pobliżu nie ma żadnych wrogów.
W Henne Mines nie rzucałem tych wszystkich czarów przed każdą walką, ale po prostu tylko przed tymi najtrudniejszymi, czyli w miejscach, gdzie już wcześniej ginąłem. Takie drugie podejście kończyło się wtedy stosunkowo szybko, a czary pozostawały aktywne na tyle długo, że zdążyłem wygrać jeszcze kilka kolejnych bez praktycznie żadnych problemów.

Udało się pograć trochę w FFXII. Znowu wciągnęło mnie jak cholera. :) Szkoda, że mam tak mało czasu... :/
Na początek polazłem na Cerobi Steppe i zdobyłem Ribbon, bardzo pomocny w podziemiach Pharos. Później polazłem już do Pharos. Było bardzo ciężko, ale tylko na początku, kilka razy myślałem, że już po mnie. Na szczęście dość szybko dobiłem do 99lvl i zdjąłem Embroidered Tippets (wcześniej też nie chciałem ich zdejmować, bardzo zależało mi na expie), założyłem za to Bashowi Ribbon, a Fran i Vaanowi Bubble Belty, co baaaardzo ułatwiło sprawę. Potwory rzucały całą masę negatywnych statusów, a jedna odporna na nie postać odmieniła sytuację na moją korzyść. W sumie najtrudniej było na pierwszy poziomie podziemi, czyli w Penumbrze. Im głębiej, tym łatwiej.
Czekało też na mnie kilka miłych niespodzianek - bez założonego Diamond Armlet znalazłem całkiem niezłe przedmioty: Circlet, Dragon Whisker, Zeus Mace i drugą Ultima Blade (którą dałem Fran za Ragnaroka, w tej chwili Bash walczy Tournesolem, a Fran z Vaanem Ultimami).
Sam Shadowseer okazał się nie taki znowu straszny. Walka przypominała trochę tę z Ancient Man of Mystery, ale jednak na takim poziomie doświadczenia i z takimi przedmiotami gościu niewiele mógł ździałać. Zaledwie dwa razy ingerowałem w ustawienia gambitów - najpierw wyłączyłem Bashowi Esunagę, aby zajął się głównie masakrowaniem przeciwnika, a drugi raz znowu ją włączyłem, bo nie miał kto zdjąć Silence z pozostałej dwójki.
Aha, Phoenix to była czysta formalność. :)

No proszę, do wczoraj byłem przekonany, że na emulatorze PS2 nie da się grać. :)
Choć mój komp na pewno by mi na to nie pozwolił. :)

Komentarz: Piotrek
2008-04-23
02:34

Radzik Generał

Radzik

Ja w Henne Mines uparłem się na nabijanie expa i nie chciałem zdejmować Embroidered Tippet na rzecz Bubble Belta. Z kolei buffowanie postaci przy większej ilości (5-6) wrogów powodowało, że po wskrzeszeniu postaci wszyscy brali się za buffowanie, w tym czasie znów mi kogoś ubili i znów zaczynali się buffować - nie miał kto atakować potworów :) . Z kolei zrzucenie buffowania na jedną tylko postać szybko wyczerpuje jej MP i wszystko zaczyna się sypać przez Charge co chwila. Koniec końców najlepszym wyjściem okazała się wg mnie Hastega i u wszystkich Self->Reverse jako gambit o najwyższym priorytecie. W większości przypadków sprawdzało się to całkiem dobrze, ale miejscami bez Bubble Beltów się oczywiście nie obeszło.

Co do emulatora, to sporo zależy od konkretnej gry, ale przede wszystkim - bez dwóch rdzeni nie podchodź - na Athlonie64 3000+ FFXII jest niegrywalne. O dziwo, ważniejszy jest procek niż grafa, choć do komfortowego grania w FFXII wystarczy E2160 (na Viście pod DX10).
Na XPku pod DX9 były artefakty - szczególnie paskudne w jednej z lokacji Lhusu Mines, w miarę nieduże w czasie quickeningów i liczne drobne błędy z wyświetlaniem i znikaniem tekstur. Stabilność znośna na tyle, żeby nie zniechęcało do gry, jednak na cutscenkach często wywalało. Po podkręceniu procka z 1.6 na 2.4 wyraźna poprawa stabilności, więc przy silniejszym procu mogło być całkiem dobrze. Antialiasing i filtrowanie anizotropowe (ustawiane przez emulator) na x2 nie spowalniało gry, a zaczynała wyglądać całkiem OK, na x4 już cięło. Wrażenia - miejscami tylko znośnie, ale ogólnie spoko.
Po wyjściu wtyczki zoptymalizowanej na DX10 to już całkiem inna bajka - od tego czasu nie odpaliłem XPka :) Gra wyraźnie przyspieszyła i stała się stabilna niemal jak skała, choć zwiecha zdarza się raz na jakieś 10h gry. AA i AF jest takie, jakie ustawi się w sterownikach karty graficznej - wartości można dać większe bez widocznego wpływu na prędkość działania gry, choć i bez nich tekstury nie są wcale rozmyte. Artefaktów w zasadzie brak - jedynie ta jedna lokacja w Lhusu Mines jeszcze niewielkie ma. Wrażenia ogólne - miód! :)

Komentarz: Radzik
2008-04-22
19:01

Piotrek Generał

😊

Niestety, któraś urna została już otworzona i Zodiaka nie zdobędę. A zabawę z losową skrzynią w Henne Mines odpuszczam sobie (ale się autorzy uparli na tę lokację - najlepsza broń, najsilniejsi przeciwnicy, najpotężniejszy esper i najlepsze miejsce do levelowania).
Podobną sytuację do opisanej przez Ciebie mam z Tournesolem. Tzn. Bash zadaje Tournesolem zwykle 9999 obrażeń, a np. Ragnarokiem około 7000, przy wyjątkowo silnych przeciwnikach oczywiście odpowiednio mniej, np. ostatnio przy którymś mark huncie z milionem punktów życia (ale i tak padł w kilka minut).
A wracając jeszcze do problemów z potworami w Henne Minnes - problem znika jeśli użyjemy odpowiednich czarów (Haste, Protect, Shell, Bubble, Bravery dla wszystkich i już jest ok). Wydaje mi się, że założenie akcesoriów chroniących przed negatywnymi statusami też powinno wyeliminować jakiekolwiek problemy. I tak też pewnie zrobię, jak już będę szedł po głowę Zodiarka.

Hm, jeśli korzystasz z emulatora i load/save, to możesz już mieć 2x Zodiak Spear. :)
No właśnie, jak oceniasz emulator? Są jakieś problemy z grafiką, wieszaniem się itp?

Pod wpływem tej naszej rozmowy nabrałem ochoty na dokończenie FFXII. :) Jutro powinienem mieć trochę czasu, więc spróbuję wybrać się do Pharos i zapolować na Phoenixa, który pewnie od razu padnie i Seera, który może okazać się niespodzianką. :)
Szkoda, że mam już za sobą walkę z Ancient Man of Mystery. Ciekaw jestem po prostu jak przebiegałaby na 99lvl z Ragnarokiem/Ultimą/Tournesolem. Pewnie gość padłby strasznie szybko. Z jednej strony fajnie popatrzeć na mocarną drużynę wykańczającą TAKIEGO bossa, ale z drugiej trudne walki stanowią jednak największą atrakcję i dają najwięcej satysfakcji.

Komentarz: Piotrek
2008-04-22
17:20

Radzik Generał

Radzik

Na tle pozostałych najsilniejszych broni, które mam - Whale Whisker i Ragnarok (bo Ixiona już wczoraj pokonałem) - zdecydowanie jest czego żałować. Postać na 65. levelu ubrana w Maximiliana i Magepower Shishak (siła 84) zadaje ciosy o sile mniej więcej 4-4,5k tymi broniami, podczas gdy Zodiac Spearem przeciw temu samemu potworowi lecą już ciosy za 6-6,5k. Inne potwory potrafią dostać za 7-8k a przy buffach Bravery + Berserk robi się maszynka do zadawania ciosów po 9999, choć jeszcze nie zawsze wchodzą aż tak silne.

Komentarz: Radzik
2008-04-22
15:50

Piotrek Generał

I jak ta Zodiak Spear? Jest czego żałować, jeśli jej nie posiadam? :)
Henne Mines to jak na razie bezdyskusyjnie najtrudniejsza lokacja w grze. Nie byłem tylko w Crystal II, ale nie sądzę, abym miał tam spotkać coś jeszcze silniejszego (nie licząc oczywiście bossów).
Piwnice pod Pharos, czyli Umbra, Penumbra i coś tam jeszcze, też do łatwych nie należą. Drużyną koło 70 poziomu miałem naprawdę spore problemy i wycofałem się po Tournesola i resztę porządnego ekwipunku, i oczywiście dodatkowe poziomy. Jednak Ixiona zabiłem, dostałem za niego jakiś dobry miecz (chyba Ragnarok), ale walka trwała dość długo. Kluczem było jak zwykle odpowiednie ustawienie gambitów. :)

Komentarz: Piotrek
2008-04-22
00:18

Radzik Generał

Radzik

Gra faktycznie wymaga czasu, więc ja również robię sobie długie przerwy. Obecnie właśnie się przymierzam do pierwszego zejścia do piwnic Pharos, więc zostały mi Ixion, Phoenix i The Seer. Crystal II również przede mną, więc i Omega oraz Ultima. No i Yiazmat na deser.
Za składanie broni jeszcze się nie brałem, więc z tych najlepszych mam niewiele - przede wszystkim to, co można zwyczajnie znaleźć - Zodiac Spear akurat mam :)
Z save'ami mogę się mądrzyć i zgrywać bohatera w Henne Mines ;-), bo gram na PCSX2, więc save'ować mogę w dowolnym momencie. Przy okazji - wtyczka GSdx powinna być oficjalną reklamówką Visty i DirectX10 :) - w końcu widać, co daje DX10, kiedy zamiast pod jego płaszczykiem dorzucać efekty DX9, ktoś uczciwie coś zoptymalizuje.

Komentarz: Radzik
2008-04-21
22:39

Piotrek Generał

Radzik --> Zodiark, Ultima i Chaos - te espery zostały mi do ubicia. Z mark huntów i bossów Omega, Yiazmat i reszta tych najsilniejszych. No i Earth Tyrant, którego przez całą grę zostawiałem na później. :P Na razie jednak FFXII mam dość, gra jest strasznie czasochłonna, więc czeka na bardziej sprzyjające chwile. Nawet nie mam kiedy siąść i załatwić za jednym podejściem do konsoli tych wszystkich mocnych przeciwników (dojście do Chaosa, Zodiarka, Ultimy, Omegi czy tego potwora w Umbrze/Penumbrze wymaga jednak sporo zachodu).
Save'y nie tylko przy kryształach? Tzn? :) Przydałoby się, bo w Henne Mines, gdy zbierałem przedmioty na Tournesol, rozwaliły mnie potwory, które wyrzucały przedmiot, który można było też ukraść Vorresowi (Soul Powder chyba). A byłem na 96-97 poziomie!

Selman --> O ile w poprzednich Finalach nie miałem problemów ze zrozumieniem fabuły, to tutaj angielski jest już o wiele trudniejszy. Pewnie FFX będzie o wiele lepszym rozwiązaniem (w którego akurat zacząłem grać).

Komentarz: Piotrek
2008-04-21
17:51

Robert542 Generał

Wymagać nie wymaga, co najwyżej nie zrozumiesz do końca fabuły. Ale fakt, wymaga lepszej znajomości angielskiego niż np. Final Fantasy X - tam bohaterzy mówili bardziej potocznym językiem.
Ja bym radził Ci kupić dziesiątkę ;).

Komentarz: Robert542
2008-04-21
17:49

Selman Generał

Selman
😊

ja mam pytanko :
czy gra wymaga dużej znajomości j. ANGIELSKIEGO? bo u mnie tak średnio początkujący ;)

bo mam ps2 i w jakiegoś jrpg przydało by sie zagrać

Komentarz: Selman
2008-04-21
17:23

Radzik Generał

Radzik

Piotrek--->
IMHO Thalassion opisany jest całkiem dobrze, ale co do Vorresa to masz całkowitą rację - gdyby nie GameFAQ, za cholerę bym go nie wywołał. Problem miałem też ze Spee, ale to kwestia małej szansy na spawn, jeśli dobrze pamiętam. To samo tyczy się Grey Moltera - spawn pomiędzy 10. a 20. minutą każdej godziny gry może doprowadzić do pasji, jeśli się o tym nie wie. Poza wspomnianym już przeze mnie Ripe Rampagerem w zasadzie cała reszta Rare Gameów jest opisana dobrze, choć do kolekcji brakuje mi jeszcze tych z Great Crystal II i piwnic Pharos.

Do Henne Mines II można się wybrać wcześniej, jeśli ktoś jest zawzięty, uparty i ma możliwość robienia save'a nie tylko na kryształach - Zodiarka ubiłem, bedąc na 64. levelu. Ale to raczej sztuka dla sztuki - szkoda nerwów. Lepiej zastosować się do Twojej rady.

Komentarz: Radzik
2008-04-19
16:34

Piotrek Generał

😒

Już nie zdążyłem wyedytować, więc wkleję brakującą treść poniżej. :/

Dodam jeszcze małą poradę - w grze jest kilka miejsc ze szkieletami, które idealnie nadają się na nabijanie expa:
- w Lhusu Mines na jednym z mostów spokojnie można dobić do 20-25lvl w dość krótkim czasie
- w Nabreus Deadlands jest ukryty obszar ze szkieletami (patrz poradnik), spokojnie można dobić przy nich do 70-75lvl z zastrzeżeniem, że drużyna powinna już być powyżej 50lvl, bo szkielety mogą sprawić sporo kłopotów
- po 75lvl najlepiej udać się do Henne Mines (tym razem już do nietoperzy) i dobić do np. 95lvl (do 99 nie ma co, bo i tak to doświadczenie zdobędzie się przy okazji, dochodząc do najsilniejszych Mark Huntów czy ostatnich Esperów)

Komentarz: Piotrek
2008-04-19
16:25

Piotrek Generał

👍

Poradnik bardzo dobry, ale mam kilka "ale":
- wymieniona już na początku wątku Zodiak Spear, przydałoby się to jednak poprawić ;)
- brak dokładnej instrukcji jak zdobyć najlepszy ekwipunek, np. Tournesol i właśnie Zodiak Spear
- w opisach ekwipunku autor wymienił miejsca, gdzie dany przedmiot można zdobyć, ale w co najmniej kilku przypadkach nie uwzględnił ich wszystkich (o ile pamiętam np. przy Diamond Armlet), zdaję sobie jednak sprawę, że zebranie tego wszystkiego do kupy to naprawdę ogromna praca i chyba nie ma co narzekać
- opisany został Auto Level-Up z Negalmuurem, ale brakuje już informacji o nietoperzach w Henne Mines, czyli najszybszym i największym źródle doświadczenia (w ciągu 2h awansowałem z około 70 do 97 poziomu doświadczenia)
- przy Rare Game chyba też jest parę nieścisłości, na pewno jeśli chodzi Thalassinona i Vorresa, bo te akurat wykonywałem w celu zdobycia Tournesola, potrzebowałem pomocy, ale poradnik niestety zawiódł (inna sprawa, że prawie każdy poradnik w necie miał przy tych potworach błędy), reszty Rare Game nie sprawdzałem :)
Mimo tych kilku braków poradnik jest oczywiście świetny. Widać, że autor się napracował. :)
Dołożyć tylko Tournesola, nieszczęsną Zodiak Spear i resztę mega broni, opisać miejsce z nietoperzami w Henne Mines, i poradnik będzie praktycznie kompletny. :)

Komentarz: Piotrek
2008-04-19
16:02

zanonimizowany548371 Junior

👍

Ja też przed ostatnim przystankiem zacząłem robić dodatkowe rzeczy czyli mark hunty. Jeżeli chodzi o tego nietoperza to musisz najpierw: pogadaj z Dantro ten kolo jest w tej wsi gdzie na samym początku gry zabiłeś (Tomato) potem udaj sie do Dalmasca Esternsand i do drugiej wsi tam jest żona Dantre dalej idź według opisu z kluczem. Tylko na końcu pogadaj z żoną Dantra wyjdź ze wsi potem znowu wejdź do wsi i za domem stoi czerwony typo pogadaj z nim i da ci Barhaim Key.

Komentarz: zanonimizowany548371
2008-04-18
08:38

zanonimizowany548061 Junior

Witam. Mam duży problem. Zacząłem wypełniać dodatkowe zadania przed ostatnim "save'm", czyli przed wejściem na Bahamut. I w sumie wypełniłem je prawie wszystkie, oprócz Barheim Passage. Nie porozmawiałem zawczasu dwa razy z Dantro i nie mogę dać jego żonie Cactus Flowera. Problem w tym, że Dantro gdzieś zniknął z South Bank Village. W North Bank Village też go nie ma. A został mi tylko Bloodwing, żeby odblokować Yizamata...help!!! A tak by the way - mój Bash ma 9588/4794 i 73 level. A na liczniku gry jest 153 godziny :)

Komentarz: zanonimizowany548061

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl