Final Fantasy 12: Zbroja szaty - Nakrycia głowy, korpusy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Szaty - Nakrycia głowy

Nazwa

Odporność na magię i...

Można zdobyć / od momentu.

Cena (gil)

Cotton Cap

+4,

Magia: +2

Rabanastre / od początku,

Drop z Hyen na Giza Plains w czasie suszy

 

100

Magick Curch

+5,

Magia: +5,

MP: +5

 

Barheim Passage - Burrogh

200

Pointy Hat

+6,

Magia: +2

 

Barheim Passage - Burrogh,

Steal z wilków na Estersand

300

Topkapi Hat

+8,

Magia: +3

 

Rabanastre / po Barheim Passage

500

Calot Hat

+10,

Magia: +3

 

Bhujerba / po Lhusu Mines

800

Wizard's Hat

+12,

Magia: +4

 

Rabanastre / po Dreadnough Leviatanie

1000

Lambent Hat

+15,

Magia: +4,

Szybkość: +3

 

Dyce na Nam-Yensa / przed wejściem do Tomb of Raithwall

1400

Feathered Cap

+18,

Magia: +4

 

Rabanastre / Część II

1900

Mage's Hat

+25,

Magia: +5,

MP: +10

 

Jahra / po Henne Mines

2500

Lamia's Tiara

+25,

Magia: +4,

Żywotność: +7

 

Mt Bur-Omisace,

Alluring Finery

3200

Sorcerer's Hat

+29

Magia: +5,

MP: +20

 

Mt Bur-Omisace / po walce z Mateusem

4000

Black Cowl

+33,

Magia: +5,

Szybkość: +4

 

Rabanastre / po walce z Mateusem,

Bazar - Ninja Garb

4900

Astrakhan Hat

+37,

Magia: +6

 

Mosphoran Highwaste

5900

Gaia Hat

+41,

Magia: +7,

HP: +80

 

Phon Coast,

Drop z Mallicant w Zertinan Caverns

7000

Hypnocrown

+44,

Magia: +7,

Siła: +2

 

Archades,

Drop z Zombie Knight w Sochen Cave Palace

8100

Gold Harpin

+47,

Magia: +7,

Żywotność: +8

 

Balfonheim / Część III

9300

Celebrant's Miter

+50,

Magia: +6,

Szybkość: +5

 

Balfonheim / po Giruvegan

10700

Black Mask

+53,

Magia: +8,

Absorbuje Dark

 

Balfonheim / Epilog,

Bazar - Black Vestments

12400

White Mask

+56

Magia: +8,

Absorbuje Holy

 

Balfonheim / Epilog,

Bazar - White Vestments

14500

Golden Skullcap

+58,

Magia: +10,

Szybkość: +3

Barheim Passage - Burrogh / po Giruvegan,

Drop z Dead Bones'ów w Pharos at Ridorana - Umbra i Abyssal

 

16000

Circlet

+60,

Magia: +10,

Siła: +2

 

Skarb w Pharos at Ridorana - Third Ascent

-

Szaty - Korpusy

Nazwa

Obrona i...

Można zdobyć / od momentu.

Cena (gil)

Cotton Shirt

+4,

Magia: +1

 

Rabanastre / od początku

 

100

Light Woven Shirt

+5,

Magia: +1

 

Barheim Passage - Burrogh

200

Silken Shirt

+6,

Magia: +2

 

Barheim Passage - Burrogh

300

Kilimweave Shirt

+8,

Magia: +3

Rabanastre / po Barheim Passage,

Dostajesz za pomoc Pilice po Rocktoisie (ranga I),

Steal z Zombie w Barheim Passage

 

500

Shepherd's Bolero

+10,

Magia: +3

Bhujerba / po Lhusu Mines,

Dostajesz za pomoc Pilice po Rocktoisie (ranga I)

 

700

Wizard's Robes

+12,

Magia: +4,

MP: +5

 

Rabanastre / po Dreadnough Leviatanie

1000

Chanter's Djellaba

+14,

Magia: +4,

Żywotność: +5

 

Dyce na Nam-Yensa / przed wejściem do Tomb of Raithwall

1400

Traveller's Vestment

+16,

Magia: +5

 

Rabanastre / Część II

1900

Mage's Habit

+18,

Magia: +6,

MP: +10

 

Jahra / po Henne Mines

2500

Enchanter's Habit

+21,

Magia: +7,

Żywotność: +10

Mt Bur-Omisace,

Bazar - Alluring Finery,

Drop z Zombie Warriorów w Stillshrine of Miriam

 

3200

Sorcerer's Habit

+24,

Magia: +8,

MP: +20

 

Mt Bur-Omisace / po walce z Mateusem

4000

Black Garb

+27,

Magia: +6,

Szybkość: +3

 

Rabanastre / po walce z Mateusem,

Bazar - Ninja Garb

4900

Carmagnole

+29,

Magia: +7

 

Mosphoran Highwaste

5900

Maduin Gear

+31,

Magia: +8

 

Phon Coast

7000

Jade Gown

+33

Magia: +8

 

Archades

8100

Gaia Gear

+35,

Magia: +8,

MP: +100

 

Balfonheim / Część III

9300

Cleric's Robes

+37,

Magia: +9

 

Balfonheim / po Giruvegan

10700

Black Robes

+38,

Magia: +10

 

Balfonheim / Epilog,

Bazar - Black Vestments

13500

White Robes

+38,

Magia: +10

 

Balfonheim / Epilog,

Bazar - White Vestments

13500

Glimmering Robes

+39,

Magia: +12,

Żywotność: +10

 

Barheim Passage - Burrogh / po Giruvegan

 

16000

Lordly Robes

+40,

Magia: +15,

Siła: +5

 

Skarb w Pharos at Ridorana - Abyssal

-

Podobało się?

0

Final Fantasy XII

31 października 2006

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-04-22
17:20

Radzik Generał

Radzik

Na tle pozostałych najsilniejszych broni, które mam - Whale Whisker i Ragnarok (bo Ixiona już wczoraj pokonałem) - zdecydowanie jest czego żałować. Postać na 65. levelu ubrana w Maximiliana i Magepower Shishak (siła 84) zadaje ciosy o sile mniej więcej 4-4,5k tymi broniami, podczas gdy Zodiac Spearem przeciw temu samemu potworowi lecą już ciosy za 6-6,5k. Inne potwory potrafią dostać za 7-8k a przy buffach Bravery + Berserk robi się maszynka do zadawania ciosów po 9999, choć jeszcze nie zawsze wchodzą aż tak silne.

Komentarz: Radzik
2008-04-22
19:01

Piotrek Generał

😊

Niestety, któraś urna została już otworzona i Zodiaka nie zdobędę. A zabawę z losową skrzynią w Henne Mines odpuszczam sobie (ale się autorzy uparli na tę lokację - najlepsza broń, najsilniejsi przeciwnicy, najpotężniejszy esper i najlepsze miejsce do levelowania).
Podobną sytuację do opisanej przez Ciebie mam z Tournesolem. Tzn. Bash zadaje Tournesolem zwykle 9999 obrażeń, a np. Ragnarokiem około 7000, przy wyjątkowo silnych przeciwnikach oczywiście odpowiednio mniej, np. ostatnio przy którymś mark huncie z milionem punktów życia (ale i tak padł w kilka minut).
A wracając jeszcze do problemów z potworami w Henne Minnes - problem znika jeśli użyjemy odpowiednich czarów (Haste, Protect, Shell, Bubble, Bravery dla wszystkich i już jest ok). Wydaje mi się, że założenie akcesoriów chroniących przed negatywnymi statusami też powinno wyeliminować jakiekolwiek problemy. I tak też pewnie zrobię, jak już będę szedł po głowę Zodiarka.

Hm, jeśli korzystasz z emulatora i load/save, to możesz już mieć 2x Zodiak Spear. :)
No właśnie, jak oceniasz emulator? Są jakieś problemy z grafiką, wieszaniem się itp?

Pod wpływem tej naszej rozmowy nabrałem ochoty na dokończenie FFXII. :) Jutro powinienem mieć trochę czasu, więc spróbuję wybrać się do Pharos i zapolować na Phoenixa, który pewnie od razu padnie i Seera, który może okazać się niespodzianką. :)
Szkoda, że mam już za sobą walkę z Ancient Man of Mystery. Ciekaw jestem po prostu jak przebiegałaby na 99lvl z Ragnarokiem/Ultimą/Tournesolem. Pewnie gość padłby strasznie szybko. Z jednej strony fajnie popatrzeć na mocarną drużynę wykańczającą TAKIEGO bossa, ale z drugiej trudne walki stanowią jednak największą atrakcję i dają najwięcej satysfakcji.

Komentarz: Piotrek
2008-04-23
02:34

Radzik Generał

Radzik

Ja w Henne Mines uparłem się na nabijanie expa i nie chciałem zdejmować Embroidered Tippet na rzecz Bubble Belta. Z kolei buffowanie postaci przy większej ilości (5-6) wrogów powodowało, że po wskrzeszeniu postaci wszyscy brali się za buffowanie, w tym czasie znów mi kogoś ubili i znów zaczynali się buffować - nie miał kto atakować potworów :) . Z kolei zrzucenie buffowania na jedną tylko postać szybko wyczerpuje jej MP i wszystko zaczyna się sypać przez Charge co chwila. Koniec końców najlepszym wyjściem okazała się wg mnie Hastega i u wszystkich Self->Reverse jako gambit o najwyższym priorytecie. W większości przypadków sprawdzało się to całkiem dobrze, ale miejscami bez Bubble Beltów się oczywiście nie obeszło.

Co do emulatora, to sporo zależy od konkretnej gry, ale przede wszystkim - bez dwóch rdzeni nie podchodź - na Athlonie64 3000+ FFXII jest niegrywalne. O dziwo, ważniejszy jest procek niż grafa, choć do komfortowego grania w FFXII wystarczy E2160 (na Viście pod DX10).
Na XPku pod DX9 były artefakty - szczególnie paskudne w jednej z lokacji Lhusu Mines, w miarę nieduże w czasie quickeningów i liczne drobne błędy z wyświetlaniem i znikaniem tekstur. Stabilność znośna na tyle, żeby nie zniechęcało do gry, jednak na cutscenkach często wywalało. Po podkręceniu procka z 1.6 na 2.4 wyraźna poprawa stabilności, więc przy silniejszym procu mogło być całkiem dobrze. Antialiasing i filtrowanie anizotropowe (ustawiane przez emulator) na x2 nie spowalniało gry, a zaczynała wyglądać całkiem OK, na x4 już cięło. Wrażenia - miejscami tylko znośnie, ale ogólnie spoko.
Po wyjściu wtyczki zoptymalizowanej na DX10 to już całkiem inna bajka - od tego czasu nie odpaliłem XPka :) Gra wyraźnie przyspieszyła i stała się stabilna niemal jak skała, choć zwiecha zdarza się raz na jakieś 10h gry. AA i AF jest takie, jakie ustawi się w sterownikach karty graficznej - wartości można dać większe bez widocznego wpływu na prędkość działania gry, choć i bez nich tekstury nie są wcale rozmyte. Artefaktów w zasadzie brak - jedynie ta jedna lokacja w Lhusu Mines jeszcze niewielkie ma. Wrażenia ogólne - miód! :)

Komentarz: Radzik
2008-04-23
22:00

Piotrek Generał

Heh, podczas walki nie ustawiam w gambitach żadnych czarów wspomagających, za dużo czasu się na to traci i zbyt łatwo zginąć. Inna sprawa walki z bossami - czasem, w zależności od sytuacji, rzucam Bravery, Haste czy Bubble (a bywały walki, że udawalo się rzucić dodatkowo np. Shella). Haste mam ustawione w gambitach, ale na samym końcu, więc postacie korzystają z niego tylko w przypadku, gdy w pobliżu nie ma żadnych wrogów.
W Henne Mines nie rzucałem tych wszystkich czarów przed każdą walką, ale po prostu tylko przed tymi najtrudniejszymi, czyli w miejscach, gdzie już wcześniej ginąłem. Takie drugie podejście kończyło się wtedy stosunkowo szybko, a czary pozostawały aktywne na tyle długo, że zdążyłem wygrać jeszcze kilka kolejnych bez praktycznie żadnych problemów.

Udało się pograć trochę w FFXII. Znowu wciągnęło mnie jak cholera. :) Szkoda, że mam tak mało czasu... :/
Na początek polazłem na Cerobi Steppe i zdobyłem Ribbon, bardzo pomocny w podziemiach Pharos. Później polazłem już do Pharos. Było bardzo ciężko, ale tylko na początku, kilka razy myślałem, że już po mnie. Na szczęście dość szybko dobiłem do 99lvl i zdjąłem Embroidered Tippets (wcześniej też nie chciałem ich zdejmować, bardzo zależało mi na expie), założyłem za to Bashowi Ribbon, a Fran i Vaanowi Bubble Belty, co baaaardzo ułatwiło sprawę. Potwory rzucały całą masę negatywnych statusów, a jedna odporna na nie postać odmieniła sytuację na moją korzyść. W sumie najtrudniej było na pierwszy poziomie podziemi, czyli w Penumbrze. Im głębiej, tym łatwiej.
Czekało też na mnie kilka miłych niespodzianek - bez założonego Diamond Armlet znalazłem całkiem niezłe przedmioty: Circlet, Dragon Whisker, Zeus Mace i drugą Ultima Blade (którą dałem Fran za Ragnaroka, w tej chwili Bash walczy Tournesolem, a Fran z Vaanem Ultimami).
Sam Shadowseer okazał się nie taki znowu straszny. Walka przypominała trochę tę z Ancient Man of Mystery, ale jednak na takim poziomie doświadczenia i z takimi przedmiotami gościu niewiele mógł ździałać. Zaledwie dwa razy ingerowałem w ustawienia gambitów - najpierw wyłączyłem Bashowi Esunagę, aby zajął się głównie masakrowaniem przeciwnika, a drugi raz znowu ją włączyłem, bo nie miał kto zdjąć Silence z pozostałej dwójki.
Aha, Phoenix to była czysta formalność. :)

No proszę, do wczoraj byłem przekonany, że na emulatorze PS2 nie da się grać. :)
Choć mój komp na pewno by mi na to nie pozwolił. :)

Komentarz: Piotrek
2008-10-04
05:22

zanonimizowany580580 Junior

Hey :)
Mam maly problem odnosnie Hunter's Monogragh, pisze ze jak zabije "Thextery" to sie to odblokuje a jak narazie zabilem i tego nie mam a wszystkie inne dawno mam :) Po za tym szukalem tego "Gatsly" ale nie umiem go nalezc.

P.S. W tawernie juz bylem zeby dastac nagrode od niego.

Komentarz: zanonimizowany580580
2009-03-13
08:05

jones73 Junior

😡

gdzie jest Serpent Eye

Komentarz: jones73
2009-03-13
08:35

koobon Legend

Serpent Eye dostajesz za pokonanie Marilith (poszukiwany listem gończym). Znajdziesz go w Zeritian Caverns.

Komentarz: koobon
2009-03-22
15:39

jones73 Junior

zbieram składniki na Tournesola ale mam problem nie wypadają mi -- zodiaka już mam do ubicia zostł mi yazmat,omega,zodiak

Komentarz: jones73
2013-01-16
19:21

zanonimizowany890424 Junior

😁

Szkoda mi kasy na pkt. premium ale szacun dla kolesia który zrobił ten poradnik jest mega.
Sam w grze znalazłem parę rzeczy o których tu nie piszą, może nie są tak ciekawe ale i tak gra jest imponująca. :D

Komentarz: zanonimizowany890424
2013-03-31
20:23

zanonimizowany908631 Junior

Dlaczego nie mogę zdobyć czaru ARDOR skoro pokonałem wszystko w Barheim Passage????

Komentarz: zanonimizowany908631

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl