Doom 3: Mars City Underground cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Back to Security Checkpoint

Jeśli zastrzelisz naukowca zanim ten zostanie opętany, nie będziesz musiał z nim walczyć. Bez względu na to jak rozwiążesz ten problem, skieruj swoją uwagę na drzwi, którymi wszedłeś, gdyż pojawi się w nich zombie strzelający z pistoletu. Wracaj do komory powietrznej, zabijając po drodze napotykanych przeciwników. Przeprawiając się przez krótki odcinek po powierzchni planety, wejdź do drugiej komory. Gdy otworzą się drzwi, biegnij przed siebie.

Zatrzymaj się dopiero w planszy, gdzie jeden z potworów przedostanie się przez zniszczoną barierkę (#10). Z racji tego, że droga, którą się tu dostałeś jest zablokowana (jeśli nie wierzysz, sprawdź drzwi po prawej), musisz znaleźć alternatywny sposób na pokonanie kompleksu. W tym celu zainteresuj się panelem, który znajduje się po lewej stronie. Utworzony za jego pomocą most (trzeba chwilę poczekać na aktywację), pozwoli przedostać Ci się do drzwi na drugim końcu pomieszczenia. Jeśli chciałbyś podreperować swoją żywotność oraz poziom zbroi, możesz zejść też na dół, korzystając z drabinki zlokalizowanej w okolicach panelu.

W następnej komnacie natrafisz na zamknięte drzwi, których otworzenie wymaga potwierdzenia autoryzacji (#11). Zdobędziesz ją, odnajdując PDA należące do Franka Delahue (musisz zejść po schodkach i rozejrzeć się w okolicy komputerowych terminali, zlokalizowanych w głębi pomieszczenia). Kiedy drzwi będą stać otworem, podążaj cały czas przed siebie, aż natrafisz na większą salę z dużą ilością rur (#12). W pobliżu tych ostatnich znajduje się skrzynka a na niej Shotgun i zbroja. Gdy tylko weźmiesz sprzęt, platforma na której stoisz zjedzie na dół i pojawi się kilka żywych trupów. Możesz sprawdzić w działaniu nową broń, ewentualnie załatwić przeciwników z pistoletu, jeśli szkoda Ci cennej amunicji. Jakkolwiek rozwiążesz ten problem, wyjdź po drabinie na górę i udaj się w dalszą drogę.

1 - [Opis] Mars City Underground cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Po krótkim spacerze dotrzesz do niewielkich rozmiarów korytarza, w którym z jednej z rur bucha ogień (#13) - [Opis] Mars City Underground cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Po krótkim spacerze dotrzesz do niewielkich rozmiarów korytarza, w którym z jednej z rur bucha ogień (#13). Możesz przedrzeć się przez niego i wziąć kilka przedmiotów, pamiętaj jednak, że okupione to będzie utratą sił witalnych - lepiej poczekaj cierpliwie, wrócisz się tu za chwilę. Po otworzeniu drzwi w tym samym pomieszczeniu, pojawi się nowy przeciwnik - Imp. Od tej pory będzie to stały lokator marsjańskiej bazy. Gdy go pokonasz i przejdziesz przez drzwi, zauważysz kolejnych przeciwników oraz trzy ekrany przytwierdzone do skomplikowanej maszynerii. Zainteresuj się pierwszym z nich - znajduje się tu panel, który pozwoli Ci wstukać kod, usłyszany w materiale audio z PDA Franka Delahue (842). Jeśli teraz wrócisz się do komnaty z buchającym ogniem (#13), zauważysz, że ten zniknął i można bez problemu wziąć przedmioty.

Ruszaj w dalszą drogę. Po przebrnięciu przez kilka plansz zauważysz, że wreszcie pojawiłeś się w znajomej części kompleksu. Nadal posuwaj się sukcesywnie do przodu, tak jakbyś szedł w kierunku windy, która przywiozła Cię na ten poziom. W komnacie z dźwigiem zauważysz, że dostęp do głównych drzwi jest zablokowany, można wejść natomiast do Security Office (#14), co też uczyń.

Twoją uwagę powinien przykuć tutaj komputerowy panel, za pomocą którego strażnik udostępnił Ci wcześniej wejście do kompleksu. Kliknięcie na "Security Check Point" otworzy główne drzwi. Zainteresuj się również znajdującą się u dołu ekranu komendą "Mars City Sublevel Access". Po jej uruchomieniu, otworzy się lista kolejnych opcji, w które można ingerować:

  1. Entrance Locker - odpowiada za gabloty, z których brałeś pistolet i zbroję po zjechaniu windą. Pamiętasz zapewne, że druga z nich była wówczas zamknięta. Otworzenie jej z panelu pozwoli zaopatrzyć Ci się w karabin maszynowy.
  2. Maintenance - autoryzacja dostępu do magazynu, który znajduje się w okolicy dźwigu. Musisz ponownie przejść po rozciągniętej linie i otworzyć zlokalizowane na platformie drzwi. W środku znajduje się trochę amunicji (w tym baterie do Plasma Gun) oraz mały Armor.

Bez względu na to, czy będziesz chciał korzystać z tych ułatwień czy nie, przejdź do głównego pomieszczenia z windą i jedź na wyższy poziom.

Podobało się?

0

Doom 3

3 sierpnia 2004

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-05-13
23:54

zanonimizowany453989 Pretorianin

[39]

pawel87 [ Junior ]

Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.

Komentarz: zanonimizowany453989
2007-05-14
18:56

zanonimizowany460125 Junior

Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...

Komentarz: zanonimizowany460125
2007-05-17
12:51

zanonimizowany460846 Junior

👍

Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI

Komentarz: zanonimizowany460846
2008-11-01
18:26

zanonimizowany587394 Junior

witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???

Komentarz: zanonimizowany587394
2009-12-01
18:28

zanonimizowany687460 Junior

pomocy jak przejsc delte3

Komentarz: zanonimizowany687460
2009-12-01
18:41

AIDIDPl Legend

AIDIDPl

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...

Komentarz: AIDIDPl
2009-12-01
19:01

AIDIDPl Legend

AIDIDPl
👎

Ciebie jebać....

Komentarz: AIDIDPl
2010-07-05
12:54

Rudiko Chorąży

Rudiko

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3

Komentarz: Rudiko
2010-07-25
11:44

Reendlerer Konsul

Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.

Komentarz: Reendlerer
2010-08-06
19:50

zanonimizowany282986 Senator

👍

Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).

Komentarz: zanonimizowany282986

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl