Doom 3: Mars City Underground cz.2
Aktualizacja:
Back to Security Checkpoint
Jeśli zastrzelisz naukowca zanim ten zostanie opętany, nie będziesz musiał z nim walczyć. Bez względu na to jak rozwiążesz ten problem, skieruj swoją uwagę na drzwi, którymi wszedłeś, gdyż pojawi się w nich zombie strzelający z pistoletu. Wracaj do komory powietrznej, zabijając po drodze napotykanych przeciwników. Przeprawiając się przez krótki odcinek po powierzchni planety, wejdź do drugiej komory. Gdy otworzą się drzwi, biegnij przed siebie.
Zatrzymaj się dopiero w planszy, gdzie jeden z potworów przedostanie się przez zniszczoną barierkę (#10). Z racji tego, że droga, którą się tu dostałeś jest zablokowana (jeśli nie wierzysz, sprawdź drzwi po prawej), musisz znaleźć alternatywny sposób na pokonanie kompleksu. W tym celu zainteresuj się panelem, który znajduje się po lewej stronie. Utworzony za jego pomocą most (trzeba chwilę poczekać na aktywację), pozwoli przedostać Ci się do drzwi na drugim końcu pomieszczenia. Jeśli chciałbyś podreperować swoją żywotność oraz poziom zbroi, możesz zejść też na dół, korzystając z drabinki zlokalizowanej w okolicach panelu.
W następnej komnacie natrafisz na zamknięte drzwi, których otworzenie wymaga potwierdzenia autoryzacji (#11). Zdobędziesz ją, odnajdując PDA należące do Franka Delahue (musisz zejść po schodkach i rozejrzeć się w okolicy komputerowych terminali, zlokalizowanych w głębi pomieszczenia). Kiedy drzwi będą stać otworem, podążaj cały czas przed siebie, aż natrafisz na większą salę z dużą ilością rur (#12). W pobliżu tych ostatnich znajduje się skrzynka a na niej Shotgun i zbroja. Gdy tylko weźmiesz sprzęt, platforma na której stoisz zjedzie na dół i pojawi się kilka żywych trupów. Możesz sprawdzić w działaniu nową broń, ewentualnie załatwić przeciwników z pistoletu, jeśli szkoda Ci cennej amunicji. Jakkolwiek rozwiążesz ten problem, wyjdź po drabinie na górę i udaj się w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
Po krótkim spacerze dotrzesz do niewielkich rozmiarów korytarza, w którym z jednej z rur bucha ogień (#13). Możesz przedrzeć się przez niego i wziąć kilka przedmiotów, pamiętaj jednak, że okupione to będzie utratą sił witalnych - lepiej poczekaj cierpliwie, wrócisz się tu za chwilę. Po otworzeniu drzwi w tym samym pomieszczeniu, pojawi się nowy przeciwnik - Imp. Od tej pory będzie to stały lokator marsjańskiej bazy. Gdy go pokonasz i przejdziesz przez drzwi, zauważysz kolejnych przeciwników oraz trzy ekrany przytwierdzone do skomplikowanej maszynerii. Zainteresuj się pierwszym z nich - znajduje się tu panel, który pozwoli Ci wstukać kod, usłyszany w materiale audio z PDA Franka Delahue (842). Jeśli teraz wrócisz się do komnaty z buchającym ogniem (#13), zauważysz, że ten zniknął i można bez problemu wziąć przedmioty.
Ruszaj w dalszą drogę. Po przebrnięciu przez kilka plansz zauważysz, że wreszcie pojawiłeś się w znajomej części kompleksu. Nadal posuwaj się sukcesywnie do przodu, tak jakbyś szedł w kierunku windy, która przywiozła Cię na ten poziom. W komnacie z dźwigiem zauważysz, że dostęp do głównych drzwi jest zablokowany, można wejść natomiast do Security Office (#14), co też uczyń.
Twoją uwagę powinien przykuć tutaj komputerowy panel, za pomocą którego strażnik udostępnił Ci wcześniej wejście do kompleksu. Kliknięcie na "Security Check Point" otworzy główne drzwi. Zainteresuj się również znajdującą się u dołu ekranu komendą "Mars City Sublevel Access". Po jej uruchomieniu, otworzy się lista kolejnych opcji, w które można ingerować:
- Entrance Locker - odpowiada za gabloty, z których brałeś pistolet i zbroję po zjechaniu windą. Pamiętasz zapewne, że druga z nich była wówczas zamknięta. Otworzenie jej z panelu pozwoli zaopatrzyć Ci się w karabin maszynowy.
- Maintenance - autoryzacja dostępu do magazynu, który znajduje się w okolicy dźwigu. Musisz ponownie przejść po rozciągniętej linie i otworzyć zlokalizowane na platformie drzwi. W środku znajduje się trochę amunicji (w tym baterie do Plasma Gun) oraz mały Armor.
Bez względu na to, czy będziesz chciał korzystać z tych ułatwień czy nie, przejdź do głównego pomieszczenia z windą i jedź na wyższy poziom.
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
pomocy jak przejsc delte3
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
moze ktos napisze jak przejsc poziom hell , jest tam potworek nad ktorym lataja swiecace latarki , jak ich powalic , bo utknolem . z gory dzieki.
poradnik jest dobry gdyby jeszcze było napisane jak wyjść z tego pierwszego pomieszczenia w misji " piekło " zaraz na początku gry
Dzięki. Ale to mi chyba nie pomoże bo próbowałem tak 2-3 razy i panel nie zadziałał!
Kozaczek7 -powinienes zrobic tak-wyłączyć panelem,obrócić sie o 180 stopni i wejsc do pokoju,gdzie sa 2 szafki, zabrac z nich zawartosc i podejsc do głownego włazu,ale nie wiem dlaczego nie działa Ci panel
Mam problem z karabinem podwieszonym u suficie (MONORAIL), panel nie chce zadzialac i karabin dalej strzela. Kilka razy przechodzilem ta mapke i dalej tak sie dzialo. Panel nie chce zadzialac!Czym to może bypowodowane? Pomóżcie!
Potrzebuje save'ów do Doom'a do rundy "Central Processing", kiedyś grałem i właśnie tu dotarłem, a usunąłem je przez przypadek. Jeśli ktoś ma i był by na tyle uprzejmy podsyłając je mi był bym wdzięczny.
Mail: [email protected]
Chmiel20 ---> wszystkie poradniki są bezpłatne przez dwa tygodnie po dacie publikacji na serwisie informacyjnym
Nie wiem czemu my wszyscy placic za taka obsluge 9 zl z Vatem nie moglibyscie to zrobic za darmo chociaz byscie dali poradniki do 2 lyb do 3 gier na miesiac jak ktos juz ma konto zalozone to jest lekka przesada !!!!!!!!!!!
3 razy... o to naprawde miałeś niezły materiał na poradnik.Gdy pisałeś solucje ,to siedzałeś przed dwoma kompami(na jednym grałeś a na drogim np. laptope, pisałeś)? sorry że tak dozo pytań ale zawsze mnie to ciekawiło a przecież zawsze kepiej pytać sie profesjonalistów.:)
ja pykam w dooma na geforce3 ti, athlonie 2500+ i 256 RAM i musze powiedzieć ze gram na rozdzielczości 1024/768 i ustawieniach high,nie lagoje sie w ogole! Doom jest dobry ale myśle ze autorzy mogliby rozwinąć kilka wątkow ktore z reszta już zaczeli... np. jakiś potwor zanim go zobaczymy, najpierw go słyszymy, a mianowicie ociera sie o rury, ściany, czasami zrzuci z połki jakiś karton, powarczy troche (a nam w tym czasie gula rośnie w gardle:)) i w końcu wylądoje za naszymi plecami i troche nami poturbuje..:) ach, czy ktoś wie jak sie nazywa program do robienia screenshotów (wiele podczas gry) ?
Grałem w sumie trzy razy, pierwszy raz dla przyjemności, drugi dla poradnika, trzeci żeby sprawdzić czy nic nie ominąłem. Rozglądałem się uważnie po każdym pomieszczeniu w poszukiwaniu przycisków, dociekałem jak dotrzeć do rzeczy, które widzę przez kraty a do których nijak dostać się nie mogłem. Sprawdzałem ponadto dokładnie wszystkie monitory, sprawdzałem kodami czy można przedostać się przez jakieś drzwi, których pozornie nie dało się otworzyć, itd.
Sprzęt? Pentium 2.5, 1 GB RAM, GeForce 5800 Ultra.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Mars City Underground cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192266968.jpg)
![Po krótkim spacerze dotrzesz do niewielkich rozmiarów korytarza, w którym z jednej z rur bucha ogień (#13) - [Opis] Mars City Underground cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192266984.jpg)
