Doom 3: Mars City Underground cz.1
Aktualizacja:
Witaj w "lochu" - kompleksie, do którego zesłanie nie jest nagrodą, lecz karą. Poczekaj, aż siedzący w pomieszczeniu kontrolnym strażnik otworzy gablotę z wyposażeniem (#5). Zabierz zbroję oraz broń. Po chwili nastąpi test połączenia radiowego. Gdy i on się zakończy, strażnik otworzy Ci drzwi, którymi skierujesz się do dalszej części kompleksu.
Reach Old Comm Building
Przed Tobą znajduje się rząd platform, podobnych do tych, które widziałeś już zaraz po przylocie do marsjańskiej bazy. Idź przed siebie. Gdy napotkasz naukowca (D. Logan - #6), grzebiącego przy panelu kontrolnym olbrzymiego dźwigu, zabij go i podnieś PDA. Przyjrzyj się ekranowi i wciśnij przycisk, który obróci żelastwo o 90 stopni w prawo. Skieruj się w dalszą drogę i zatrzymaj się dopiero przy drzwiach, które wskazują wejście do Energy Stablization. Spójrz w lewo i przeskocz barierkę. Na kawałku skały znajduje się apteczka. Uruchom latarkę i rozglądnij się wokoło. Zobaczysz, że do jednego ze słupów przywiązana jest stalowa lina, której drugi koniec znika gdzieś na odległej platformie (#7).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Skocz na linę i za jej pomocą przedostań się na drugą stronę (uważaj przy tym, aby nie spaść w dół). Na jednej ze skrzynek leży mały Armor. Kolejne dwa oraz naboje do strzelby znajdziesz w kabinie dźwigu, do której dostaniesz się, wspinając się po drabinie. Gdy już zbierzesz wszystkie przedmioty, wróć po linie do drzwi (Energy Stabilization). Idź cały czas przed siebie, aż napotkasz szafkę (#8), otwieraną specjalnym kodem. Ten ostatni (531), znajdziesz po przeanalizowaniu leżącego nieopodal PDA (Grant Bosten). Bogatszy o kolejne przedmioty, ruszaj w dalszą drogę.
Po krótkiej wędrówce trafisz do pomieszczenia, w którym zgaśnie światło. Włącz latarkę i zejdź po schodach na dół. W następnej komnacie spotkasz żołnierza (M. Ryan - #9), który poinformuje Cię o niebezpieczeństwach związanych z przebywaniem na powierzchni planety. Gdy już będziesz wszystko wiedział, zlikwiduj komandosa, zabierz jego PDA i rozrzucone wokół przedmioty. Czas stanąć twarzą w twarz ze surowymi warunkami panującymi na zewnątrz. Otwórz komorę (Airlock), zamknij ją od środka i poczekaj aż otworzą się drzwi prowadzące na powierzchnię.
Musisz zwracać baczną uwagę na poziom tlenu (Oxygen). Jeśli spadnie on do zera, zaczniesz tracić energię życiową. Powietrze do oddychania można uzupełniać zbierając rozrzucone tu i ówdzie butle.
Przejdź szybko do drugiej komory znajdującej się za mostem, otwórz ją i zamknij od środka. Po chwili uzyskasz dostęp do niewielkiego pomieszczenia z windą. Skorzystaj z niej, wjeżdżając na górę. Idź przed siebie. Po krótkiej wędrówce trafisz do centrum komunikacyjnego. W tym samym momencie nastąpi inwazja sił z piekła rodem.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203484.jpg)
![2 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203500.jpg)
![3 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203515.jpg)
![Skocz na linę i za jej pomocą przedostań się na drugą stronę (uważaj przy tym, aby nie spaść w dół) - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203531.jpg)
![4 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203546.jpg)
![5 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203562.jpg)
![6 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203578.jpg)
![7 - [Opis] Mars City Underground cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192203593.jpg)
