Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Pokonaj wszystkich przeciwników (uważaj na tych, którzy wyjdą z otwartego nagle pomieszczenia) i przyjrzyj się platformie poniżej (#37). Prowadzi do niej ledwo widoczna z góry drabina. Biorąc zbroję uważaj na Impa, który nagle pojawi się przed Tobą.
W następnym pomieszczeniu (#38) będziesz świadkiem krótkiego przerywnika filmowego, w którym podwieszony pod sufitem jegomość wyda morderczy jęk. W tym samym momencie pojawią się nowi przeciwnicy, podobni do Impów Maggoci. Gdy pozbędziesz się już zagrożenia, rozglądnij się po okolicy. Drzwi co prawda będą zepsute, ale na drugą stronę można przedostać się pod podłogą, korzystając z tego, że jedna z płyt została oderwana. Warto zaznaczyć, że z tunelu można wydostać się w dwóch miejscach - wyjście, które zlokalizowane jest dalej, prowadzi do pomieszczenia, w którym można wziąć medykamenty oraz mały Armor.
Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero wtedy, gdy napotkasz zamkniętą gablotkę (#39). Przyjrzyj się uważnie stojącemu nieopodal niebieskiemu słupowi. Jedna z klapek będzie odsłaniać panel otwierający drzwi w schowku. Zabierz leżącą w nim amunicję i ruszaj w dalszą drogę.
W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz dwa terminale komputerowe. Na jednym z nich leży kolejny dysk Video (Hydrocon). Przejdź przez jedyne odblokowane drzwi i poczekaj, aż ściana otworzy się, wypuszczając na wolność Impa. Gdy już załatwisz potwora, wejdź do jego kryjówki i skorzystaj z drabiny.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Przed Tobą kolejny tunel. Idąc cały czas przed siebie bez trudu trafisz do naukowca, któremu siedząc pomiędzy rurami, udało się przeżyć inwazję (George Krietman - #40). Jeśli chcesz zdobyć trzymany przez niego PDA, będziesz musiał go zabić. Bez względu na to, co uczynisz, przejdź pod znajdującą się na lewo zgniatarką i podnieś kolejny PDA, należący niegdyś do Berniego Lipsitza. Korzystając z odsłoniętego kawałka podłogi, skocz na dół a znajdziesz się w znajomym pomieszczeniu z dwoma terminalami komputerowymi.
Autoryzacja uzyskana z PDA naukowca pozwoli Ci skorzystać z panelu i otworzyć drzwi. Po krótkiej wędrówce trafisz do dużego pomieszczenia, w którym znajduje się urządzenie o nazwie Hydrocon (#41). W tym samym momencie pojawi się też kilka Maggotów. Pamiętaj aby w żaden sposób nie uszkodzić zbiorników. Jeżeli w sali wybuchnie chociaż jeden granat, możesz być pewien, że gaz zamieni okolicę w piekło. Po eksterminacji potworów ruszaj w dalszą drogę.
W korytarzu będziesz miał do wyboru dwie pary drzwi (#42). Wybierz te oznaczone liczbą 20 ("dziewiętnastka" prowadzi donikąd). Idź cały czas przed siebie. W pomieszczeniu, w którym Maggot wyjdzie spod podłogi możesz zajrzeć do wyrwanej dziury. Schowanych jest tam kilka małych Armorów oraz amunicja. Korytarz doprowadzi Cię do sali, w której znajduje się winda, kończąca wizytę na tym poziomie. Zanim do niej trafisz, będziesz musiał pozbyć się atakujących licznie Maggotów.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192523921.jpg)
![Pokonaj wszystkich przeciwników (uważaj na tych, którzy wyjdą z otwartego nagle pomieszczenia) i przyjrzyj się platformie poniżej (#37) - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192523937.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192523953.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192523968.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192523984.jpg)
![Przed Tobą kolejny tunel - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192524000.jpg)
