Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
Aktualizacja:
Po wyjściu z windy idź przed siebie, aż dotrzesz do olbrzymiej sali, stanowiącej główny hol drugiego poziomu kompleksu Delta. W głębi pomieszczenia znajduje się biurko, któremu uważnie się przyjrzyj (zwłaszcza jego lewej stronie). Poniżej blatu zlokalizowany jest przycisk (#147), który otworzy skrytkę w ścianie i udostępni kilka przedmiotów. Wsiądź do windy, jedź na wyższy poziom i ruszaj w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W pomieszczeniach biurowych znajdziesz PDA należący do Petera Raleigha (#148) oraz mały, oszklony pokój (#149). Aby się dostać do tego ostatniego i zainkasować amunicję do karabinu plazmowego, będziesz musiał przesunąć jedno z walających się w okolicy pudeł pod rozbitą szybę. Pod jedną ze ścian w biurze (zaraz koło drzwi) znajdziesz także dwie szafki. Jedna z nich jest otwarta, druga natomiast zablokowana kodem, którego w tej chwili nie znasz - możesz więc udać się w dalszą drogę.
W następnym pomieszczeniu znajdziesz skrzyżowanie (#150). Po bokach znajdują się dwie pary drzwi - w tej chwili zamknięte. Skieruj się na wprost i przebijając się przez pudła i inne przeszkody (#151), przejdź do sali, w której rezyduje ocalały naukowiec. Wysłuchaj co ma do powiedzenia i skorzystaj z umieszczonego na jego biurku panelu, który pozwoli Ci ściągnąć e-maila omawiającego artefakt o nazwie Soul Cube.
![]() | ![]() |
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.