Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
Aktualizacja:
EnPro Plant
Tuż po opuszczeniu windy, otrzymasz nowe zadanie - odnalezienie wejścia do elektrowni. Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero w pomieszczeniu kontrolnym, w którym zobaczysz uwięzionego naukowca (#61). Poprosi Cię on o wypuszczenie z niebezpiecznego rejonu. W zależności od Twojego widzimisię (nieszczęśnika można także zabić), skorzystaj z odpowiedniej opcji na panelu. Decyzja będzie miała wpływ na późniejsze wydarzenia. Moja rada: uwolnić naukowca.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi na końcu pomieszczenia i skorzystaj z windy. Po zjechaniu na dół zobaczysz mały pokój. Jeśli uwolniłeś naukowca, będzie on stał tuż obok, pozwalając Ci na wejście do środka. Jeśli postanowiłeś zabawić się w rzeźnika, o spenetrowaniu pomieszczenia bez łamania kodu metodą prób i błędów, możesz chwilowo pomarzyć.
Poczekaj, aż naukowiec wygłosi swój monolog i rozglądnij się (#62). Na biurku znajdziesz PDA należący do Michaela Abramsa (znajomość zawartego tu nagrania przyda się w późniejszej fazie rozgrywki) a na jednej z bocznych ścian zamkniętą gablotę z dużą ilością broni. Aby otworzyć skrytkę i dostać się do bogatego arsenału, musisz kliknąć na małym panelu, znajdującym się w terminalu po prawej stronie. Zanim opuścisz pokój, możesz też zabić naukowca, dzięki czemu w łapy wpadnie Ci jego PDA (Larry Kaczynski).
Idź przed siebie jedyną dostępną drogą. Po przekroczeniu sali z maszynerią, w której został uwięziony naukowiec, będziesz musiał odbyć wyczerpującą walkę z przeciwnikami (oprócz opętanych strażników Z-Sec oraz Impów, pojawi się dużą ilość Trite'ów). Wbiegnij po schodach na górę, stocz bitwę z kolejnymi siłami wroga i zatrzymaj się przed drzwiami (#63).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Drzwi na wprost to ślepy zaułek, ale można tam znaleźć trochę broni. Drzwi po prawej prowadzą natomiast do olbrzymiej sali i to jest właściwy kierunek. Zacznij od przywłaszczenia leżącego na terminalu komputerowym PDA (#64 - Henry Nelson). Pod żadnym pozorem nie korzystaj z panelu, tylko zejdź na dół za pomocą znajdującej się z prawej strony drabiny. Na dole będziesz zmuszony odbyć walkę z kilkoma Impami, ale Twoim łupem może paść kilka apteczek oraz amunicja. Jeśli wejdziesz w głąb olbrzymiej sali, bez większego problemu odnajdziesz także zbroję. W tym samym momencie pojawi się duża ilość Impów, których pokonanie otworzy skrytkę (#65 - w pobliżu zbroi). Dobrze zaopatrzony, wracaj tą samą drogą na górę i przyjrzyj się dokładnie panelowi (#66).
Do wyboru są dwie opcje a co za tym idzie - dwie drogi do końca etapu. Od tego, na którą z nich się zdecydujesz, będzie zależeć jak potoczą się Twoje dalsze losy. Dokładne omówienie obu wariantów znajdziesz poniżej.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715125.jpg)
![Otwórz drzwi na końcu pomieszczenia i skorzystaj z windy - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715140.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715156.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715171.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715187.jpg)
![Drzwi na wprost to ślepy zaułek, ale można tam znaleźć trochę broni - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192715203.jpg)
