Doom 3: Site 3
Aktualizacja:
Poziom rozpoczyna się od mocnego uderzenia - zaraz po otworzeniu włazu pojawi się pierwszy Hell-Knight oraz kilka innych potworów. Po zlikwidowaniu zagrożenia biegnij korytarzem do końca i skręć w lewo. W tym też momencie poznasz swoje pierwsze zadanie.
Site 3 Security Lockdown
W chwili obecnej masz dostęp tylko do kilku pomieszczeń. Uzyskanie autoryzacji, pozwalającej na swobodne poruszanie się po terenie kompleksu to aktualnie główny cel misji. Rozwal kolejne potwory i skorzystaj z drzwi z napisem "Garage". Idź cały czas przed siebie, pamiętając aby sukcesywnie niszczyć wszystkie siły wroga (pojawią m.in. Hell-Knight oraz Arch-Vile). Gdy dotrzesz do drabiny, zejdź na dół i rozejrzysz się po nowoodkrytej sali. Pod jedną ze ścian leży PDA należący do Richarda Davisa (#207).
![]() | ![]() |
Znajdź drzwi i ruszaj w dalszą drogę. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć w lewo i pokonaj korytarz. Na jego końcu znajduje się drabina (#208), z której korzystaj. Po krótkiej wędrówce tunelem wentylacyjnym dotrzesz do pomieszczenia, w którym czeka Cię solidna wymiana ognia z potworami. Po zakończonej walce możesz spokojnie zwiedzić salę. Znajdują się tu kamienne tablice, stworzone przez starożytną cywilizację oraz mały pokój po prawej stronie, w którym ukrywa się żywy człowiek (Pierce Rogers - #209). Zgodnie z zaleceniem naukowca zabierz jego PDA oraz dysk Video (Ancient Civilizations). Po wyjściu z pomieszczenia uaktywni się nowe zadanie.
![]() | ![]() |
Freighter Control Room
Załatw potwory, zlokalizuj drzwi i skorzystaj ze znajdującego się obok panelu. Idź przed siebie a na najbliższym skrzyżowaniu skręć w lewo (tam gdzie pojawi się Revenant). Otwórz kolejne drzwi - znajdziesz się na początku planszy. Idź na wprost, omiń wejście do garażu i skorzystaj z zamkniętego dotąd włazu. Znajdziesz tutaj windę oraz zlokalizowaną po prawej stronie drabinie (#210 - jeśli chcesz, możesz skorzystać z tej ostatniej i pozbierać przedmioty).
Wsiądź do windy, jedź na wyższy poziom i ruszaj w dalszą drogę. Na końcu gęsto zaludnionej przez potwory trasy znajduje się pomieszczenie, w którym umieszczono panel kontrolny pociągu towarowego (#211). Klikając na ekranie sprawisz, że kolejka zajmie miejsce w garażu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Caverns Entrance
Rozpocznij drogę powrotną. W miejscu, w którym odpadnie podłoga (#212), skocz na dół i skorzystaj z drabiny. Idź przed siebie - dzięki temu skrótowi, szybciej dotrzesz w okolice garażu. W tym ostatnim czeka już cierpliwie żółty wagon pociągu (#213). Wsiądź do środka, użyj panelu i poczekaj, aż dojedziesz do stacji docelowej. Aby ukończyć etap wystarczy skorzystać ze zlokalizowanej tu windy (#214 - możesz ją wcześniej obejść dookoła, jest tam niewielka ilość przedmiotów).
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255140.jpg)
![Znajdź drzwi i ruszaj w dalszą drogę - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255156.jpg)
![2 - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255171.jpg)
![Załatw potwory, zlokalizuj drzwi i skorzystaj ze znajdującego się obok panelu - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255187.jpg)
![3 - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255203.jpg)
![4 - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255218.jpg)
![5 - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255234.jpg)
![Rozpocznij drogę powrotną - [Opis] Site 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194255250.jpg)
