Doom 3: Mars City cz.2
Aktualizacja:
Marine Comm Center
Po wyjściu z windy zauważysz, że droga, którą tu przyszedłeś jest zablokowana (zniszczone schody). Gdy podejdziesz w okolice szafki otwieranej kodem, usłyszysz technika, który odblokuje drabinę. Po wdrapaniu się na górę, poczekaj aż wystraszony pracownik opowie o potworach i skieruj się do kanału wentylacyjnego. Krótki spacer w ciasnym dukcie doprowadzi Cię do jednego z pomieszczeń bazy.
Zacznij od zapoznania się z zawartością PDA Marcusa Stantona, który leży na biurku (#15) i wyjdź z pomieszczenia. Po lewej znajdują się drzwi (#16), które można otworzyć tylko za pomocą odpowiedniej karty (kliknij na panelu).
![]() | ![]() |
ACO Card
Aby ją zdobyć, będziesz musiał pofatygować się do pomieszczenia, znajdującego się na drugim końcu korytarza. Karta leży spokojnie na biurku. Gdy będzie już w Twoim posiadaniu, skieruj się do zlokalizowanych wcześniej drzwi i użyj jej na panelu kontrolnym. Teraz czeka Cię krótki rajd po kolejnych komnatach, połączony z sukcesywnym oczyszczaniem bazy z diabelskiego pomiotu. Na Twojej drodze staną żywe trupy, opętani komandosi a także płonący zombie - nowość w asortymencie sił wroga.
Zatrzymaj się dopiero w szpitalu (Infirmary - #17). Zabierz leżący na stole PDA Marca Caseona i odsłuchaj wiadomości. W jednej z nich podany będzie kod do szafki (347), która stoi pod ścianą i czeka na otwarcie (w środku apteczka oraz zbroja). W szpitalu jest jeszcze jedno pomieszczenie, po przedarciu się przez niego, znajdziesz się w korytarzu. Skręć w lewo, na kolejnym rozwidleniu przeczołgaj się pod buchającym ogniem i biegnij przed siebie. Znajduje się tu jeden z martwych żołnierzy (Bill Tyson) a obok jego ciała leży PDA (#18). Wracaj w okolice szpitala i skieruj się w dalszą część korytarza. Po chwili napotkasz kolejne skrzyżowanie. Zapamiętaj to miejsce i ruszaj na wprost.
![]() | ![]() |
W końcu dotarłeś do Marine Command i wykonałeś zadanie. Podejdź do jednego z monitorów (#19) i wysłuchaj rozkazów sierżanta Kelly'ego. Dowódca rozkaże Ci skontaktować się z drużyną Bravo, która eksploruje właśnie kompleks Alpha Labs.
Alpha Labs Administration
Na wprost wejścia do Marine HQ znajduje się znana Ci już zbrojownia ("Combat Prep"). Wejdź do środka, skorzystaj z umieszczonego obok drzwi panelu i wprowadź kod, o którym mówi Bill Tyson w jednym ze swoich nagrań (584). Wewnątrz znajdziesz dużą ilość amunicji, medykamenty oraz zbroję.
Wróć się do skrzyżowania i wybierz odnogę prowadzącą do drzwi. Dzięki większym uprawnieniom uzyskanym od sierżanta Kelly'ego, będziesz mógł je otworzyć. Znajdziesz się w znajomej części bazy. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do głównego holu. Po drodze możesz zahaczyć o ubikację (Restroom), w której po podejściu do lustra, zobaczysz pierwszą wizję.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W holu zobaczysz, że jeden z robotów (taki sam, który wskazywał Ci drogę na początku gry), będzie stawiał aktywny opór siłom wroga. Pozwól, aby maszyna poprowadziła Cię w kierunku poszukiwanej windy do kompleksu administracyjnego. Staraj się nie wdawać w walkę z nadciągającymi licznie przeciwnikami. Robot jest wyposażony w karabin maszynowy, którym będzie siał prawdziwe zniszczenie w ich szeregach. Kiedy wszyscy wrogowie będą już tylko wspomnieniem a Ty znajdziesz się już w dużym pomieszczeniu z windą, rozglądnij się po ścianach w poszukiwaniu kanału wentylacyjnego (#20).
W środku znajdziesz drabinę, która doprowadzi Cię na górę. Możesz pozbierać tu medykamenty oraz zbroję, ale przede wszystkim powinien Cię zainteresować leżący tu PDA Duncana Matthewsa (#21). Gdy będzie już w Twoim posiadaniu, zejdź na dół i opuść pomieszczenie z windą. Drzwi na wprost (#22 - znaleziony PDA pozwolił Ci uzyskać autoryzację) prowadzą do małego biura, gdzie znajdziesz duży Armor, apteczkę oraz amunicję. Gdy podreperujesz swoje zdrowie, wracaj do windy i jedź na dół.
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
pomocy jak przejsc delte3
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
moze ktos napisze jak przejsc poziom hell , jest tam potworek nad ktorym lataja swiecace latarki , jak ich powalic , bo utknolem . z gory dzieki.
poradnik jest dobry gdyby jeszcze było napisane jak wyjść z tego pierwszego pomieszczenia w misji " piekło " zaraz na początku gry
Dzięki. Ale to mi chyba nie pomoże bo próbowałem tak 2-3 razy i panel nie zadziałał!
Kozaczek7 -powinienes zrobic tak-wyłączyć panelem,obrócić sie o 180 stopni i wejsc do pokoju,gdzie sa 2 szafki, zabrac z nich zawartosc i podejsc do głownego włazu,ale nie wiem dlaczego nie działa Ci panel
Mam problem z karabinem podwieszonym u suficie (MONORAIL), panel nie chce zadzialac i karabin dalej strzela. Kilka razy przechodzilem ta mapke i dalej tak sie dzialo. Panel nie chce zadzialac!Czym to może bypowodowane? Pomóżcie!
Potrzebuje save'ów do Doom'a do rundy "Central Processing", kiedyś grałem i właśnie tu dotarłem, a usunąłem je przez przypadek. Jeśli ktoś ma i był by na tyle uprzejmy podsyłając je mi był bym wdzięczny.
Mail: [email protected]
Chmiel20 ---> wszystkie poradniki są bezpłatne przez dwa tygodnie po dacie publikacji na serwisie informacyjnym
Nie wiem czemu my wszyscy placic za taka obsluge 9 zl z Vatem nie moglibyscie to zrobic za darmo chociaz byscie dali poradniki do 2 lyb do 3 gier na miesiac jak ktos juz ma konto zalozone to jest lekka przesada !!!!!!!!!!!
3 razy... o to naprawde miałeś niezły materiał na poradnik.Gdy pisałeś solucje ,to siedzałeś przed dwoma kompami(na jednym grałeś a na drogim np. laptope, pisałeś)? sorry że tak dozo pytań ale zawsze mnie to ciekawiło a przecież zawsze kepiej pytać sie profesjonalistów.:)
ja pykam w dooma na geforce3 ti, athlonie 2500+ i 256 RAM i musze powiedzieć ze gram na rozdzielczości 1024/768 i ustawieniach high,nie lagoje sie w ogole! Doom jest dobry ale myśle ze autorzy mogliby rozwinąć kilka wątkow ktore z reszta już zaczeli... np. jakiś potwor zanim go zobaczymy, najpierw go słyszymy, a mianowicie ociera sie o rury, ściany, czasami zrzuci z połki jakiś karton, powarczy troche (a nam w tym czasie gula rośnie w gardle:)) i w końcu wylądoje za naszymi plecami i troche nami poturbuje..:) ach, czy ktoś wie jak sie nazywa program do robienia screenshotów (wiele podczas gry) ?
Grałem w sumie trzy razy, pierwszy raz dla przyjemności, drugi dla poradnika, trzeci żeby sprawdzić czy nic nie ominąłem. Rozglądałem się uważnie po każdym pomieszczeniu w poszukiwaniu przycisków, dociekałem jak dotrzeć do rzeczy, które widzę przez kraty a do których nijak dostać się nie mogłem. Sprawdzałem ponadto dokładnie wszystkie monitory, sprawdzałem kodami czy można przedostać się przez jakieś drzwi, których pozornie nie dało się otworzyć, itd.
Sprzęt? Pentium 2.5, 1 GB RAM, GeForce 5800 Ultra.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352906.jpg)
![Aby ją zdobyć, będziesz musiał pofatygować się do pomieszczenia, znajdującego się na drugim końcu korytarza - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352921.jpg)
![2 - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352937.jpg)
![W końcu dotarłeś do Marine Command i wykonałeś zadanie - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352953.jpg)
![3 - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352968.jpg)
![4 - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192352984.jpg)
![5 - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192353000.jpg)
![W holu zobaczysz, że jeden z robotów (taki sam, który wskazywał Ci drogę na początku gry), będzie stawiał aktywny opór siłom wroga - [Opis] Mars City cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192353015.jpg)
