Doom 3: Przeciwnicy cz.2
Aktualizacja:
Lost Soul
Niezwykłe upierdliwe i mogące sprawić dużo kłopotów w eksterminacji, latające czaszki. Pojawiają się po raz pierwszy w okolicach reaktora, później są rzadkim urozmaiceniem bazy. Atakują zawsze w grupach, co utrudnia walkę, są niesamowicie szybkie i zwrotne. Rozległe przestrzenie to ich żywioł i to właśnie w nich mogą sprawić najwięcej problemów.
Jedna z bardziej skutecznych metod walki polega na znalezieniu małego pomieszczenia i prowadzeniu ostrzału przez otwarte drzwi. Czaszki najlepiej eksterminować po kolei, nie dając żadnej z nich szans na okrążenie nas od tyłu. W walce dobrze sprawdza się karabin maszynowy (można pokryć pociskami dużą przestrzeń). Jeśli wrogów jest niewiele, warto skorzystać z usług strzelby. W tym ostatnim przypadku trzeba jednak pamiętać o długim czasie przeładowywania pomiędzy kolejnymi strzałami - Lost Soul potrafi w ułamkach sekund przebyć duże odległości i zaatakować.
Maggot
Przy pierwszym spotkaniu łatwo pomylić je z Impami, później coraz trudniej - tym bardziej, że to stwory zupełnie innej kategorii. Atakują tylko w zwarciu i robią to bardzo szybko, gracz otoczony przez kilka Maggotów może mieć spore problemy z ich eksterminacją. Potrafią chodzić po ścianach, dzięki czemu momentami stają się niemal niewidzialne. Te potwory są bardzo szybkie i dopóki gracz nie nauczy się skutecznie ich rozpoznawać i walczyć, mogą sprawić sporo problemów.
Walcząc z Maggotami dobrze jest poczekać, aż zbliżą się na bardzo bliską odległość i punktować je strzałem z Shotguna. Jeśli w danym pomieszczeniu pojawia się ich więcej, można wykorzystać broń maszynową lub granaty. Głowy to czułe miejsce tych stworów, trafienie punktowane jest dodatkowym bonusem (1.5 x siła ognia).
Mancubus
Najbardziej wytrzymały potwór spośród wszystkich, tradycyjnych przedstawicieli piekielnej armii. Przy pierwszym spotkaniu może uchodzić za bossa, ale nim nie jest. Atakuje za pomocą przytwierdzonych do rąk dział, czyniąc wielkie spustoszenia. Jest gruby i powolny, łatwo go więc wymanewrować. Pojawia się po raz pierwszy w centrum przetwarzania odpadów, później jest częstym gościem w Piekle.
Walka z Mancubusami polega tylko i wyłącznie na ich ostrzale z bezpiecznej odległości, najlepiej za pomocą wyrzutni rakiet (potrzebnych jest aż sześć sztuk). Cały czas trzeba mieć na uwadze wypluwane przez niego pociski, które poruszają się z ogromną prędkością. Trafienia w głowę Mancubusa punktowane są dodatkowym bonusem (1.5 x siła broni).
Pinky Demon
Słusznych rozmiarów potwór, który przy pierwszym kontakcie może wywołać zrozumiałe przerażenie. Niestety, wielkość nie idzie w parze z wytrzymałością, w rezultacie czego Pinky Demon okazuje się być łatwym trofeum dla ostrożnego gracza. Bestia atakuje w zwarciu za pomocą swojej szczęki, którą kłapie z prędkością karabinu maszynowego (lepiej unikać maksymalnego zbliżenia). W trakcie pogoni może Cię też próbować staranować. Pojawia się stosunkowo wcześnie, ale później nie jest reprezentowany zbyt licznie. Pinky Demon może nam wyrządzić poważne szkody tylko w ciasnych pomieszczeniach.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
