Doom 3: Arsenał cz.2
Aktualizacja:
Machine Gun
Podstawowa broń maszynowa, wykazująca dużą skuteczność na początku rozgrywki. Niestety, nie zadaje okazałych obrażeń, w dodatku załadowanie nowego magazynku trwa strasznie długo (Chain Gun jest o wiele szybszy). Olbrzymią zaletą karabinu maszynowego jest mniejsza szybkostrzelność, dzięki czemu łatwiej opanować ogień na kolejnych przeciwnikach bez straty dużej ilości amunicji. Broń doskonała do eksterminacji Lost Soulów, Ticków i Trite'ów.
- Ilość naboi w magazynku: 60
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: 600
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 9 za pocisk
- Amunicja: Clip
Pistol
Podstawowa broń na wyposażeniu naszego komandosa i zarazem pierwsza, jaka trafi w jego ręce. Pistolet przeważnie wykorzystywany jest tylko w początkowej fazie rozgrywki, tymczasem okazuje się być skutecznym narzędziem zagłady także i później. Kule nie zadają okazałych obrażeń, ale wypluwane są z lufy na tyle szybko, że można pokusić się o skuteczną serię. Idealna broń do eksterminacji żywych trupów (Zombie) oraz wszelkiego rodzaju pająków (Tick i Trite). Pistolet ma również inną zaletę: jest niezwykle celny, dzięki czemu można go wykorzystać do ataków na dużą odległość. W połączeniu ze strzelbą może okazać się śmiercionośną zabawką, której nie wolno lekceważyć.
- Ilość naboi w magazynku: 12
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: 360
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 14
- Amunicja: Bullets
Plasma Gun
Jedna z najlepszych broni maszynowych w grze, w późniejszej fazie rozgrywki praktycznie niezastąpiona. Niewielkie obrażenia (w porównaniu z Chain Gun) nadrabia szybkostrzelnością i małym rozrzutem - można punktować wroga nawet na znaczne odległości. Niestety, perfekcyjne opanowanie Plasma Gun wymaga praktyki, gdyż w ferworze walki można łatwo zapomnieć o celnym namierzaniu przeciwnika. Doskonała broń do pokrywania pociskami dużego terenu, najłatwiej też zniszczyć nią pociski wypluwane przez Revenantów, Cacodemony i Mancubusy.
- Ilość naboi w magazynku: 50
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: 500
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 16 za pocisk
- Amunicja: Cells
Rocket Launcher
Wyrzutnia rakiet w porównaniu z innymi środkami zagłady (zwłaszcza ze Shotgunem) wypada bardzo słabo - obrażenia zadawane przez pociski są mniejsze. Jest to jednak doskonała broń do walki na odległość, gdyż rakiety na ogół nie chybiają celu (chyba, że przeciwnik stosuje uniki). Rakiety to dobre rozwiązania na duże skupiska wrogów, takich jak Ticki, Trite'y, Maggoty czy Wraithy - trzeba jednak uważać przy strzale, zwłaszcza na mniejszych odległościach.
- Ilość naboi w magazynku: 5
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: 96
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 170
- Amunicja: Rockets
Shotgun
Pod względem zadawanych obrażeń, jedna z najlepszych broni w grze (bardziej śmiercionośne są tylko BFG 9000 i Soul Cube). Znakomity wybór do walki w pół-dystansie - duży rozrzut potrafi ukrócić zbrodnicze zapędy niemal każdego potwora. Niestety, tu też kończą się wszystkie zalety strzelby. Stosunkowo długie przeładowywanie pomiędzy kolejnymi strzałami uniemożliwia jakąkolwiek skuteczną walkę w zwarciu. Należy też pamiętać, że duży rozrzut ma niebagatelny wpływ na zasięg rażenia pociskiem. Do bardziej oddalonych wrogów można ładować ile wlezie a i tak nie przyniesie to żadnych wymiernych korzyści. Podsumowując, dobry wybór na eksterminację wszystkiego co się rusza, jeśli uda Ci się podejść do przeciwnika na taką odległość, aby oddać skuteczny strzał i samemu nie zostać trafionym.
- Ilość naboi w magazynku: 8
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: 320
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 182
- Amunicja: Shells
Soul Cube
Potężny artefakt stworzony przez marsjańską cywilizację, którego przeznaczeniem jest eksterminacja diabelskiego pomiotu. Można go zdobyć dopiero w Piekle, po zabiciu Guardiana. Prawidłowe użycie Soul Cube może znacznie ułatwić Ci rozgrywkę a także pozwolić odzyskać utraconą w boju energię. Kostka sama w sobie nie potrzebuje amunicji, ale przed każdym atakiem musi zostać naładowana. Odbywa się to poprzez zabijanie demonów - wystarczy piątka, aby Soul Cube był gotowy do użycia (informuje nas o tym ikona w prawym dolnym rogu oraz gustowny sygnał dźwiękowy). Oczywiście, nie jest to remedium na wszystkie dolegliwości, aby kostka spełniła swoje zadanie, musimy mieć cel w zasięgu wzroku. Artefakt zadaje potworne obrażenia, zdolne szybko powalić największych spośród tradycyjnych przedstawicieli piekielnej armii. Osobiście wykorzystuję go głównie do eksterminacji takich potworów, jak Arch-Vile i Hell-Knight. Soul Cube to także jedyny skuteczny sposób na Cyberdemona.
- Ilość naboi w magazynku: Nie dotyczy
- Maksymalna ilość naboi, którą może nieść gracz: Nie dotyczy
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 1000
- Amunicja: Brak
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
