Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
Aktualizacja:
Extend Service Bridge
Jest to droga zdecydowanie dłuższa i trudniejsza, głównie dzięki ostrym potyczkom z wyłaniającymi się zewsząd przeciwnikami. Nie będziesz musiał jednak wykonać żadnych karkołomnych skoków, poza tym nie trzeba się wysilać zdobywając Plasma Gun, co znacznie ułatwi Ci dalsze zmagania.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po skorzystaniu z terminalu, w całej bazie wysuną się mosty. Pierwszy z nich zobaczysz po obróceniu się w lewo. Biegnij przed siebie, eksterminując Impów i Trite'y, aż dotrzesz do kolejnej części kompleksu. Skręć w lewo i w ciasnych korytarzach pokonaj wszystkich opętanych strażników i Maggoty. Po przejściu przez kolejne drzwi zobaczysz most, który doprowadzi Cię w okolice komputerów (#73). Gdy tylko się do nich zbliżysz, z lewej strony otworzy się ściana i pojawi się Imp. Zabij go i skorzystaj z drabiny, która znajduje się w pomieszczeniu.
Po wyjściu na górę, znajdziesz się w długim korytarzu (#74). Podążaj naprzód, eksterminując wszystkie napotkane stwory. Na końcu trasy znajdziesz następną drabinę, za pomocą której zejdź na dół. Jeśli weźmiesz leżącą nieopodal zbroję, otworzy się ściana, odsłaniając kolejne pomieszczenie. Uruchom latarkę i znajdź ciasny korytarz, którego uwieńczeniem jest sala z Plasma Gun. Gdy tylko podniesiesz broń, dookoła pojawi się masa Impów. Jest to dobra okazja, aby wypróbować nową giwerę w akcji.
Po zażegnaniu zagrożenia rozglądnij się dookoła w poszukiwaniu przedmiotów. Uzbrojony po zęby wracaj w okolice drabiny i przejdź przez kolejny most. W następnym pomieszczeniu wdrap się do góry i otwórz skrzynię (#76) kodem (651) znalezionym w PDA Henry'ego Nelsona. Idź przed siebie. Na schodach wyskoczy na Ciebie mnóstwo pająków, z którymi walka może być bardzo ciężka. Lepiej wycofać się na górę i prowadzić ostrzał z bezpiecznej odległości (#77). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do kolejnego mostu. Na rozwidleniu korytarzy skręć w prawo i eksterminując strażników, biegnij jedyną dostępną drogą. Kiedy zobaczysz przez szybę jak Elliot Swann i jego ochroniarz atakują Trite'y przy pomocy BFG 9000, przenieś się do sekcji poświęconej Vagary.
![]() | ![]() |
Vagary
Elliot Swann i jego ochroniarz są już w elektrowni, czas abyś i Ty także się tam udał. W pierwszym napotkanym pomieszczeniu znajdź zbroję oraz apteczki, jeśli oczywiście tego potrzebujesz. Po przekroczeniu jedynych odblokowanych drzwi, staniesz oko w oko z Vagary (#78), sporych rozmiarów pająkiem, którego podopiecznych (Trite'ów) miałeś okazję eksterminować wielokrotnie. Twój przeciwnik będzie próbował Cię atakować na odległość za pomocą leżących tu i ówdzie kamieni. Żeby bezproblemowo pokonać Vagary, będziesz musiał unikać zarówno latających niespodzianek jak i zbliżenia z potworem, który w zwarciu jest wyjątkowo niebezpieczny. Zasadniczo walka nie powinna sprawić Ci większych trudności, mimo że jest to boss. Korzystaj z Chain Guna lub (jeśli go posiadasz) karabinu plazmowego. Po kilku porządnych seriach pająk padnie a Ty będziesz mógł otworzyć właz, który zaprowadzi Cię do elektrowni.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808343.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808359.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808375.jpg)
![Po skorzystaniu z terminalu, w całej bazie wysuną się mosty - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808390.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808406.jpg)
![Elliot Swann i jego ochroniarz są już w elektrowni, czas abyś i Ty także się tam udał - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192808421.jpg)
