Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
Aktualizacja:
Po wyjściu z windy idź przed siebie. Zaraz za pierwszym rozwidleniem dróg znajdują się drzwi (#53), które prowadzą do niewielkiego pomieszczenia. Podnieś PDA (Mark Lamia) i przyglądnij się wyposażonemu w kilka ekranów terminalowi. Twoim zadaniem jest oczyścić salę widoczną za szybą z trujących substancji. Aby to zrobić, będziesz musiał wrzucić otwarte pojemniki do pieca. Wszystkie operacje będziesz wykonywał z pomocą dźwigu, którym steruje się wydając rozkazy z miejsca, gdzie aktualnie przebywasz.
![]() | ![]() |
Aby złapać którąkolwiek z beczek, musisz wpierw dokładnie nakierować szczypce. Robisz to, przesuwając maszynerię w poziomie i w pionie ("Lateral Control" i "Up/Down"). Terminal poinformuje Cię o dobrym ustawieniu, poprzez wydawanie sygnału dźwiękowego i uruchomieniu kontrolki "Lock". Teraz wystarczy złapać beczkę (funkcja "Close") i odstawić ją wprost to pieca ("Transfer Item to Incinerator"). Operację powtórz z drugą beczką i wyjdź na zewnątrz. Za pomocą radia skontaktuje się z Tobą sierżant Kelly, który każe Ci znaleźć wejście do czwartego poziomu kompleksu Alpha.
Alpha Labs Sector 4
Idź w prawo. Po krótkiej wędrówce znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie niegdyś stały trujące beczki. Na podłodze leży karta (#54). Podnieś ją i skieruj się do niewielkiego magazynu, znajdującego się za kolejnymi drzwiami. Pozbieraj amunicję i otwórz szafkę (#55) za pomocą kodu (123), o którym wspomina Mark Lamia w nagraniu audio. Jeśli skorzystasz z panelu znajdującego się po przeciwnej stronie skrytki, w głębi pomieszczenia wysunie się platforma odsłaniając zbroję. Agresorów, którzy również pojawią się w magazynie najlepiej zabić, strzelając w stojące nieopodal beczki.
Wracaj w okolice pokoju, w którym bawiłeś się dźwigiem i na rozwidleniu dróg skręć w prawo. Dotrzesz do zablokowanych kartą drzwi (masz już ją w swoim posiadaniu, więc po skorzystaniu z panelu bez problemu przejdziesz dalej). W następnym pomieszczeniu znajdziesz kolejną szafkę otwieraną kodem (123), schody na wyższy poziom oraz wijące się pod nimi rury (#56). Jeśli wejdziesz na te ostatnie, przedostając się wcześniej przez barierkę, znajdziesz medykamenty oraz niewielką ilość amunicji).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po załatwieniu wszystkich formalności, skieruj się na górę, zabij potwory i przejdź do kolejnego pomieszczenia. W rogu po prawej stronie stoi terminal, który posiada jeden aktywny panel - uruchom go. Wróć się teraz do poprzedniej komnaty i spenetruj otwarty przed chwilą kanał wentylacyjny (#57). Na jednym z jego końców znajduje się kratka, która ustąpi pod Twoim naporem. Przedostawszy się na rury podwieszone pod sufitem (#58), bez problemu dojdziesz do miejsca, gdzie ukryto dużą ilość małych Armorów. Wróć się teraz do pierwszego zakrętu i skocz na niebieskie rury. Jeśli wdrapiesz się po nich na samą górę, znajdziesz karabin plazmowy.
Wracaj do pokoju z terminalem, który otworzył Ci przejście do kanału wentylacyjnego i skieruj się w lewo. Na końcu długiego korytarza znajduje się pokój, w którym leży trochę amunicji. Po jej wzięciu, otworzy się komora ze zbroją. Jeśli wejdziesz do niej, przygotuj się na prawdziwą jatkę. W korytarzu pojawi się bowiem duża ilość przeciwników (Z-Sec, Impy), których eksterminacja może okazać się trudna. Wracając do pomieszczenia z terminalem, nie omieszkaj przeglądnąć zawartości schowków, z których wyskoczyły wcześniej potwory. Znajduje się tam dużo przydatnych przedmiotów.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu z terminalem skorzystaj z drzwi, których dotąd nie przekraczałeś. Znajdziesz się w dużej sali z windą. Po zjechaniu na dół, przygotuj się na morderczą walką z Impami i Maggotami. Pozbieraj ukryte w ciemności przedmioty i przejdź przez kolejne drzwi. Tutaj na Twojej drodze stanie kilka Pinky Demonów oraz teleportujące się Impy. Kiedy pozbędziesz się zagrożenia, podejdź do wielkiej szyby (#59) i niemal natychmiast odsuń się w bok. W Twoją stronę poleci kilka przedmiotów. Przedostań się przez rozbite okno i otwórz kolejną szafkę (#60) za pomocą znanego Ci już kodu (123). Później skorzystaj z włazu, który zaprowadzi Cię do ostatniego sektora laboratoriów Alpha.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668078.jpg)
![Aby złapać którąkolwiek z beczek, musisz wpierw dokładnie nakierować szczypce - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668093.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668109.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668125.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668140.jpg)
![Po załatwieniu wszystkich formalności, skieruj się na górę, zabij potwory i przejdź do kolejnego pomieszczenia - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668156.jpg)
![5 - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668171.jpg)
![W pomieszczeniu z terminalem skorzystaj z drzwi, których dotąd nie przekraczałeś - [Opis] Alpha Labs - Sector 3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192668187.jpg)
