Doom 3: Communications cz.2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Ruszaj w dalszą drogę. Gdy dotrzesz do skrzyżowania (#107), idź najpierw prosto. Znajduje się tam mały magazyn, gdzie zaatakuje Cię kilka żywych trupów. Wróć się do rozgałęzienia dróg i skręć w lewo (możesz wcześniej skoczyć na dół i pozbierać przedmioty). Na końcu trasy skorzystaj z windy i dalej posuwaj się w jedynym, dostępnym kierunku. Zatrzymaj się dopiero w miejscu, gdzie leży PDA należący do Bena Wolfe'a (#108).
W następnym pomieszczeniu znajduje się korytarz i dwie pary drzwi. Wybierz te mniejsze a dostaniesz się do pokoju kontrolnego (#109). Jego eksplorację rozpocznij od otworzenia szafki za pomocą kodu (246), który można znaleźć w PDA Bena Wolfe'a. Druga kwestia to skorzystanie z terminala komputerowego, który uaktywni jednego z robotów. Kiedy ten ostatni będzie gotów do działania i wyjdzie z pomieszczenia, idź za nim. Twój towarzysz będzie otwierać wszystkie zamknięte przejścia oraz pomagać w eksterminacji przeciwników. Robot zatrzyma się dopiero w okolicach windy, do której wsiądź i jedź na trzeci poziom.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zaraz po wyjściu z windy znajdziesz PDA należący do Roba Fincha (#110). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do pokoju (#111), z którego będziesz mógł wreszcie wysłać komunikat o aktualnej sytuacji i prośbę o przysłanie posiłków. Istnieje również możliwość anulowania transmisji (Elliot Swann będzie bardzo nalegać), ale nie ma ona większego wpływu na charakter dalszej rozgrywki (układ plansz oraz zakończenie gry są takie same).
Reach the Monorail
Bez względu na to, jaką decyzję podejmiesz, wracaj do windy i zjedź na pierwszy poziom. Musisz przedrzeć się do kolejnej windy, która znajduje się na końcu kompleksu technicznego. Jest on bardzo krótki, poza tym szwenda się tu niewiele potworów. Wędrówkę możesz przerwać tylko w jednym miejscu - dużej sali, gdzie Impy będą szyć do Ciebie kulami ognia z pobliskiej platformy. Jeśli uważnie przyjrzysz się rurze pod ścianą, bez problemu znajdziesz drogę do zbroi, która leży właśnie na tej platformie.
Po dotarciu do windy, wjedź na trzeci poziom. Stamtąd podążaj znaną Ci już drogą, która doprowadzi Cię do głównego holu (#103). Skorzystaj ze znajdującego się w głębi pomieszczenia włazu (#112), aby ostatecznie zakończyć ten etap rozgrywki.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097593.jpg)
![Ruszaj w dalszą drogę - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097609.jpg)
![2 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097625.jpg)
![3 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097640.jpg)
![4 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097656.jpg)
![Zaraz po wyjściu z windy znajdziesz PDA należący do Roba Fincha (#110) - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193097671.jpg)
