Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
Aktualizacja:
Activate EFR System
Droga zdecydowanie krótsza, mniej jest tu także przeciwników. Wadą jest konieczność wykonywania długich skoków oraz trudny dostęp do Plasma Gun.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po skorzystaniu z panelu, tuż obok Ciebie wysunie się platforma. Żeby przedrzeć się dalej, będziesz musiał wykonać w biegu dwa precyzyjne skoki. Poczekaj, aż obracający się o 90 stopni most (#67) zwróci się w Twoją stronę, po czym dostań się na niego. Wysiądź na następnej "stacji" i wejdź do małego pomieszczenia (#68). Po aktywowaniu kolejnego panelu, odblokujesz drzwi prowadzące do dalszej części bazy. Poczekaj, aż most zbliży się do Ciebie i za jego pomocą przedostań się do kolejnej sekcji (wymagany długi i precyzyjny skok).
W nowym pomieszczeniu możesz iść w lewo, ale przygotuj się na zaciętą walką z opętanymi komandosami. Żeby przedostać się dalej, musisz poczekać na ruchomą platformę (#69) i wskoczyć na nią. Jeśli zrobisz to na tyle szybko, aby dosięgnąć jeszcze czerwonej rury, w małej niszy znajdziesz Plasma Gun.
Zapowiada się dłuższa podróż. W trakcie jazdy unikaj poruszających się w powietrzu skrzynek, tłoków oraz innych urządzeń. Po drodze możesz wskoczyć do niszy (#70), gdzie ukryto kilka małych Armorów, pamiętaj jednak, że będziesz musiał poczekać na kolejną platformę. Po dotarciu do drzwi, wyskocz ich w kierunku - to Twój końcowy przystanek.
Zejdź po schodach i uruchom kolejny panel (#71). Wyjdź do góry i stań tak, aby widzieć dobrze platformy (#72) wspomagające uruchomioną maszynerię. Jak już się zapewne domyślasz, musisz przedrzeć się na drugą stronę, skacząc po nich. Uważaj na zbiorniki, które obracając się mogą Cię zrzucić a także na Impy, które podczas przeprawy będą próbowały Cię zabić. Zanim przejdziesz przez drzwi, włącz przycisk znajdujący się na ścianie, który odsłoni skrytkę z amunicją.
![]() | ![]() |
Po przejściu przed drzwi czeka Cię kolejna podróż na ruchomej platformie, tym razem zdecydowanie krótsza. Kiedy znajdziesz się wystarczająco blisko odsłoniętego pomieszczenia, skocz do niego i zabij wszystkich strażników. Posuwaj się naprzód aż do momentu, w którym zobaczysz przez szybę Elliota Swanna i jego ochroniarza walczących przy pomocy BFG 9000 z pająkami. Wykonałeś niezbędną przeprawę, przenieś się więc do sekcji poświęconej Vagary.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763234.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763250.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763265.jpg)
![Po skorzystaniu z panelu, tuż obok Ciebie wysunie się platforma - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763281.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763296.jpg)
![Po przejściu przed drzwi czeka Cię kolejna podróż na ruchomej platformie, tym razem zdecydowanie krótsza - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192763312.jpg)
