Doom 3: EnPro Plant
Aktualizacja:
Coolant Rod 2
Zanim na dobre wejdziesz do elektrowni, będziesz mógł zobaczyć jak drużyna Bravo jest rozszarpywana na strzępy. W trakcie potyczki dochodzi do niekontrolowanego wybuchu, co stawia stabilność reaktora pod znakiem zapytania.
Idź przed siebie aż trafisz na schody. Gdy tylko zejdziesz na dół, obudzi się mały robot, który od tej pory będzie służył Ci za przewodnika oraz pomagał w walce z potworami. Technika poruszania się w towarzystwie maszyny niczym nie różni się od tego, co widziałeś poprzednio. Trzymaj się z tyłu pozwalając, aby to właśnie robot lokalizował kolejnych wrogów. Przeciwnicy nie zamierzają jednak tanio sprzedać skóry, dlatego często będziesz musiał włączać się do walki. Oczywiście, robot prowadzić Cię będzie przez określone pomieszczenia najprostszym z możliwych szlaków. Jeśli nie chcesz stracić kilku użytecznych przedmiotów (w tym Plasma Gun), będziesz musiał samodzielnie zaglądać w mijane części bazy.
Po drodze znajdziesz także miejsca, przy których musisz zatrzymać się obowiązkowo. Jednym z nich jest terminal komputerowy (#79), gdzie spoczywa PDA należący do Paula Raada. W tym samym pomieszczeniu znajdziesz również panel (#80), za pomocą którego powstrzymasz wyciek gazu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W końcu dotrzesz do pomieszczenia, gdzie robot się wyłączy a Ty zostaniesz sam na pastwę losu. Po lewej stronie znajduje się winda, która wskutek awarii została unieruchomiona. Podejdź w jej pobliże i dobrze przypatrz się wiszącym w powietrzu konstrukcjom. Umiejętne zejście na rurę (#81) pozwoli Ci dojrzeć na ścianie gzyms (#82), który doprowadzi Cię do ukrytej amunicji oraz zbroi. Na górę dostaniesz się, wchodząc po zlokalizowanej w pobliżu drabinie.
Naprzeciwko windy, po drugiej stronie korytarza znajduje się drabina, która prowadzi na górny poziom. Posuwaj się naprzód, aż dotrzesz do małego pokoju. W środku będziesz świadkiem powstania pierwszego Lost Soula. Po zlikwidowaniu przeciwnika podnieś PDA będący własnością nieżyjącej od kilkunastu sekund Theresy Chasar. Po odsłuchaniu wiadomości audio, poznasz kod (972), który pozwoli Ci otworzyć zlokalizowaną w tym samym pomieszczeniu szafkę. W środku znajdziesz karabin plazmowy oraz trochę amunicji. Skorzystaj również z jedynego, działającego panelu, który odblokuje most - potrzebny Ci do przeprawy za chwilę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Gdy tylko wyjdziesz z pokoju, pojawi się duża grupa Lost Souli. Najlepiej wycofać się do tyłu i "ściągać" wrogów za pomocą karabinu maszynowego, przez otwarte drzwi. Po wyeliminowaniu zagrożenia, podejdź do krawędzi platformy i poczekaj, aż wysunie się most. Idź przed siebie.
Po krótkiej wędrówce natrafisz na zamknięte drzwi (#84). Zapamiętaj to miejsce i kieruj się dalej jedyną, dostępną drogą. Gdy dotrzesz do windy, zjedź na dół i ruszaj przed siebie, eksterminując pojawiające się hordy przeciwników (oprócz Lost Souli oraz Impów pojawią się także nowe stwory - Wraithy). W końcu znajdziesz się w pokoju kontrolnym (#85), gdzie klikając na panelu, dokonasz wymiany zbiornika i tym samym wypełnisz cel misji. W trakcie krótkiej animacji zauważysz również jak Elliot Swann i jego towarzysz opuszczają kompleks a w garażu kryje się ocalały komandos.
Gdy opuścisz pomieszczenie, w okolicach reaktora zaroi się od wrogów (zwłaszcza Lost Souli). Możesz próbować wycofać się do środka i stamtąd prowadzić ostrzał, ale weź pod uwagę to, że w oknie nie ma szyby i wróg może Cię podjeść od najmniej oczekiwanej strony. Kiedy uporasz się z zagrożeniem, wracaj na górę do drzwi (#84), które teraz są już otwarte.
![]() | ![]() |
Idź cały czas przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników. Zatrzymaj się dopiero przy drzwiach oznaczonych napisem "Plasma Storage" (#86). W środku znajduje się bardzo duża ilość amunicji do karabinu plazmowego, niestety - na razie nie znasz kodu, który pozwoliłby Ci na spenetrowanie magazynu.
Skieruj się do kolejnej części kompleksu. Stanowi ją garaż, gdzie ukrywa się jeden z ocalałych komandosów (widziałeś go wcześniej na ekranie w reaktorze). Dostaniesz od niego kartę, po chwili nieszczęśnik zginie zabity przez Wraitha. Kiedy pozbędziesz się wszystkich potworów, jakie Cię zaatakują, rozglądnij się po dużej sali. Koło skrzynek (#87) znajdziesz PDA, należący do Steve'a Hammera. Przeglądnij jego zawartość, aby zapoznać się z kodem (734), którego użyj do otwarcia napotkanego wcześniej magazynu (#86). Kiedy załatwisz już wszystkie formalności, wracaj do garażu i zlokalizuj komorę powietrzną (#88). Za jej pomocą opuść teren elektrowni.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896687.jpg)
![2 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896703.jpg)
![3 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896718.jpg)
![W końcu dotrzesz do pomieszczenia, gdzie robot się wyłączy a Ty zostaniesz sam na pastwę losu - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896734.jpg)
![4 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896750.jpg)
![5 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896765.jpg)
![6 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896781.jpg)
![Gdy tylko wyjdziesz z pokoju, pojawi się duża grupa Lost Souli - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896796.jpg)
![7 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896812.jpg)
![Idź cały czas przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/192896828.jpg)
