Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
Aktualizacja:
Broken Pump
W końcu trafisz do dużego pomieszczenia, którego podłoga zalana jest toksyczną substancją. Twoim nowym zadaniem jest zlokalizowanie zepsutej pompy i pozbycie się niebezpiecznej cieczy. Przeskocz na znajdującą się obok platformę (#117) i wejdź do kolejnego korytarza. Posuwaj się cały czas do przodu, aż dojdziesz do komputerowego terminalu (#118). Podnieś PDA należący do Nicka Sadowayja, dysk Video (Maintenance Safety Video) i skorzystaj z panelu, który obniży drabinę prowadzącą na wyższy poziom.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Na końcu korytarza wyjrzyj przez okno. Zobaczysz rurę (#119), po której przedostaniesz się na drugą stronę sali (w trakcie przeprawy uważaj na wystrzeliwane przez Cacodemony pociski - mogą zrzucić Cię na dół). Skorzystaj z panelu (#120), który wyłączy zepsutą pompę i wracaj do komnaty z rozlanym na podłodze kwasem (#117). Skocz na dół i znajdź wejście do dalszej części kompleksu. W następnym pomieszczeniu, zaraz po przekroczeniu drzwi obróć się w prawo. W zaciemnionej niszy leży Chain Gun oraz trochę amunicji. Skorzystaj ze zlokalizowanej w tej samej komnacie drabiny i ruszaj w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po przedarciu się przez jaskinię, dotrzesz do kolejnej sali, w której podłoga zalana jest kwasem (#121). Na drugą stronę przedostaniesz się po wystających płytach. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz PDA (#122 - Anthony Garza) a kawałek dalej wyrzutnię rakiet. Po dotarciu do komory powietrznej, trafisz na powierzchnię planety. W pierwszej kolejności pozbądź się Revenanta, który z góry będzie strzelał do Ciebie rakietami (#123). Idź przed siebie i poczekaj, aż drugi kościotrup wyjdzie z wnętrza otwartego pomieszczenia. Załatw go strzelając w beczki, wejdź do okupowanej przez niego komnaty i skacząc po skrzyniach (#124), dostań się na górę. Krótka wędrówka pomostem połączona z równoczesną eksterminacją Cacodemonów, doprowadzi Cię do następnej komory, wieńczącej zmagania na tym etapie.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.